abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 juni 2008 @ 10:53:41 #126
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59271831
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 10:49 schreef noekje het volgende:

[..]

Zet een papegaai op je kop. Niemand die maar een woord rept over je nieuwe coupe.
Herman!
Heb het net toch maar even gefohned. Rachel Hazes eat your heart out
En aan de achterkant mis ik niet 5 maar wel 7 cm

Gelukkig groeit het wel weer aan
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 10:55:23 #127
16245 CarOnline
met lange O
pi_59271881
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 10:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Er moesten weer lagen in vond ik. Eerst ging ze knippen, klaar in 5 minuten en het leek net of er niets gebeurd was.

Dus ik nog een keer er moet een laag in die niet korter mag zijn dan de onderkant van m'n oor
dus.

Need i say more?? Gelukkig groeit het wel weer maar het is nu zo'n tokkie aso-coupe geworden
Ik heb het net eerst maar even gewassen. al dat vet en troep er weer uit. Misschien droogt het nu wel iets schappelijker.(sprak zij hoopvol)
Magoe, twee weken afzien dus. daarna zit het weer prima.
Wat is een tokkie aso-coupe?

Ja, irritant is dat, als het niet goed geknipt is. Maar 2 weken zijn zo om en met warm weer groeit het ook sneller
Alleen duurt dat nog maar 1 dagje
Ik vind ook wel dat ik mn haar beter style dan de kapper. Alleen hij knipt beter dan ik
Misschien ff met de stijltang anders? Of gewoon ff föhnen.

Ik moet ook weer eigenlijk, mn haar groeit zo snel. Komt ook omdat ik een vrij kort kapsel heb, dus dan zodra het iets langer is wil het al niet meer. Maar ik heb niet zoveel zin want ik moet het ook laten kleuren en dat is zo'n lange zit
Doe ik wel als het slecht weer is.
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 10:56:47 #128
16245 CarOnline
met lange O
pi_59271918
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Herman!

Rachel Hazes
Ben je ook zo oranje?
Screw them.
We're going home.
pi_59271932
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Herman!

Nee! Hanna!
Kappers willen gewoon te graag knippen. Ooit had ik één kapster en die hield van lang haar en ik hield van haar. Toen ging ze weg, mij verdrietig achterlatend en nu doe ik het zoveel mogelijk zelf.
Maand geleden nog een dappere poging gedaan en 10 cm korter. Ben er ook helemaal klaar mee!
Go hard or go home
  dinsdag 10 juni 2008 @ 11:03:41 #130
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59272098
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 10:56 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Rachel Hazes
Ben je ook zo oranje?
Goddank nee. en ook geen aubergine kleurig haar.

Zelf doen heb ik overwogen. Knip de rest van het gezin namelijk wel zelf. Maar ja....

Ik weet: over een week of drie, vier ben ik blij. tot die tijd is het even doorbijten.
Is je slipperverhaal al af Cc??
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 11:05:29 #131
16245 CarOnline
met lange O
pi_59272138
Ik ga eens wat doen hier,

En even nadenken waar ik mn belastinggeld aan uit ga geven
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 11:06:39 #132
16245 CarOnline
met lange O
pi_59272163
En oh, Noekje is dat nog wat geworden met dat huis?
Dat was jij toch die naar een geweldig leuk huis had gekeken? Met véél grond enzo?
Screw them.
We're going home.
pi_59272330
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 11:06 schreef CarOnline het volgende:
En oh, Noekje is dat nog wat geworden met dat huis?
Dat was jij toch die naar een geweldig leuk huis had gekeken? Met véél grond enzo?
Nee, niks geworden. We waren er eigenlijk wel uit qua prijs maar toen ging manlief voor een interimklus naar Zeeland en dat blijft hij doen tot eind dit jaar. Dit betekent dat ik doordeweeks alleen ben en ergens tussendoor zou ik moeten verhuizen. Daar had ik geen trek in. Nu gaan we voor Duitsland.
Alleen pas over een jaar ofzo. Dan weet ik zeker dat ik genoeg grond kan krijgen om boerin te kunnen worden.
Dan gaan we vlak de grens over. Dan hoeven we ook niet zo gek veel km's verder te verhuizen eigenlijk. Ik woon dan alsnog vlak bij mijn familie en vrienden. Vond ik ook wel wat, hoor.
Go hard or go home
  dinsdag 10 juni 2008 @ 11:13:54 #134
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59272356
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:

Is je slipperverhaal al af Cc??
Ja!
Gisteren gestuurd naar degene uit wiens naam ik het schrijf en vanochtend lag er een mooi complimentje in mijn mailbox.
Ik heb JP Balkenende op flip flops de Tweede Kamer laten toespreken en de titel was 'Slippertjes op het werk', met dank aan Nmns.

Verder ga ik altijd naar een veel te dure kapper waar een vriendin van me precies weet wat ze met mijn haar wél en vooral niet moet doen en probeert ze me altijd te matsen met de prijs (wat helaas niet altijd lukt) en heb ik net een half uur met beste vriend in Italië aan de telefoon gezeten.
Nu een kop koffie, een peuk en dan wordt het toch echt tijd om te gaan werken. Oh nee, ik heb vanochtend al een interviewtje gedaan, niet net doen alsof je niets doet, Cc!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 11:14:58 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59272378
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 11:05 schreef CarOnline het volgende:
En even nadenken waar ik mn belastinggeld aan uit ga geven
Heb jij het al binnen, dus?
Ik ben heel hard aan het wachten. Net als op mijn vakantiegeld en geld van een laatste klus. En ik moet nog zoveel uitgaven doen.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 11:22:26 #136
16245 CarOnline
met lange O
pi_59272577
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 11:13 schreef noekje het volgende:

[..]

Nee, niks geworden. We waren er eigenlijk wel uit qua prijs maar toen ging manlief voor een interimklus naar Zeeland en dat blijft hij doen tot eind dit jaar. Dit betekent dat ik doordeweeks alleen ben en ergens tussendoor zou ik moeten verhuizen. Daar had ik geen trek in. Nu gaan we voor Duitsland.
Alleen pas over een jaar ofzo. Dan weet ik zeker dat ik genoeg grond kan krijgen om boerin te kunnen worden.
Dan gaan we vlak de grens over. Dan hoeven we ook niet zo gek veel km's verder te verhuizen eigenlijk. Ik woon dan alsnog vlak bij mijn familie en vrienden. Vond ik ook wel wat, hoor.
Oh ja, dat is dan inderdaad lastig. Huis zag er wel geweldig uit!

Ahh ga je echt naar Duitsland? Waar dan ongeveer?
Wat leuk!
Ja ik vind het ook een handige constructie zo.
Ja, ik woon straks idd in Duitsland, in een ander land, ja je 'emigreert' echt. Maar eigenlijk stelt het niets voor. Als ik 14 km de andere kant op was verhuisd had ik in Hengelo gewoond en had er geen haan naar gekraaid. Nu is het echt 'een grote stap', maar meer voor de buitenstaanders dan mezelf. Ik heb er niet zoveel moeite mee. Zie er wel erg naar uit. Leuk, wat nieuws.

Maar je wil boerin worden? En schaatser?
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 11:24:29 #137
16245 CarOnline
met lange O
pi_59272632
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 11:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Heb jij het al binnen, dus?
Ik ben heel hard aan het wachten. Net als op mijn vakantiegeld en geld van een laatste klus. En ik moet nog zoveel uitgaven doen.
Ja, vrijdag al. Alleen staat het op een rekening waarvan de pas verlopen is

Alleen t vreemde is dat mn man t nog niet heeft en meestal krijgen we het wel tegelijk.
Maar dat zal er ook wel zijn dan, van de week ofzo. Hoop ik!
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 11:27:51 #138
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59272738
Dat zou wel extreem tof zijn als dat binnen was

[edit]Het is er dus niet
pi_59272804
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 11:22 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Oh ja, dat is dan inderdaad lastig. Huis zag er wel geweldig uit!

Ahh ga je echt naar Duitsland? Waar dan ongeveer?
Wat leuk!
Ja ik vind het ook een handige constructie zo.
Ja, ik woon straks idd in Duitsland, in een ander land, ja je 'emigreert' echt. Maar eigenlijk stelt het niets voor. Als ik 14 km de andere kant op was verhuisd had ik in Hengelo gewoond en had er geen haan naar gekraaid. Nu is het echt 'een grote stap', maar meer voor de buitenstaanders dan mezelf. Ik heb er niet zoveel moeite mee. Zie er wel erg naar uit. Leuk, wat nieuws.

Maar je wil boerin worden? En schaatser?
Bij Hardenberg de grens over. Daar wonen mijn ouders ook nog. Misschien dat zij zelfs wel meegaan, hoor.
Nu is het niet zo dat ik enorm aan ze hang maar zij wonen nu ook op het platteland en ik kan daar altijd heen op een warme dag om onder de bomen zitten, kinderen aan het water. Barbeque aan etc. Ik hou van dat ongedwongen zomaar langs kunnen gaan wanneer ik wil en altijd aan kunnen schuiven. Dat had ik dan niet meer gehad. Had ik voor de kinderen ook erg jammer gevonden.
Het was ook écht een mooi huisje. We zijn er drie keer geweest en de laatste keer kregen al mijn twijfels de overhand, die ik toch al had. Een tour door het dorp met wel veel inteelthoofden, hielp ook niet.
Als het ooit zover is dan ga ik je pm-en. Dan wil ik alles weten!
Wanneer ga jij precies?
Go hard or go home
pi_59272829
Hier nog geen belastingcent gezien!
Go hard or go home
pi_59272901
Gadverdamme, en nu ben ik misselijk. Ik had zo'n zin in die chocolade-dingetjes met witte pikkeltjes. Die zitten in een grote zak Tum Tum. Nu heb ik alle chocolade-dingetjes al op, zijn er achterlijk weinig overigens maar nu zijn de vieze Tum Tummetjes ook bijna op. Wat voor kleur je ook neemt, ze smaken allemaal hetzelfde. Behalve misselijk dus ook enorm genaaid.
Go hard or go home
  dinsdag 10 juni 2008 @ 11:40:33 #142
16245 CarOnline
met lange O
pi_59273100
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 11:30 schreef noekje het volgende:

[..]

Bij Hardenberg de grens over. Daar wonen mijn ouders ook nog. Misschien dat zij zelfs wel meegaan, hoor.
Nu is het niet zo dat ik enorm aan ze hang maar zij wonen nu ook op het platteland en ik kan daar altijd heen op een warme dag om onder de bomen zitten, kinderen aan het water. Barbeque aan etc. Ik hou van dat ongedwongen zomaar langs kunnen gaan wanneer ik wil en altijd aan kunnen schuiven. Dat had ik dan niet meer gehad. Had ik voor de kinderen ook erg jammer gevonden.
Het was ook écht een mooi huisje. We zijn er drie keer geweest en de laatste keer kregen al mijn twijfels de overhand, die ik toch al had. Een tour door het dorp met wel veel inteelthoofden, hielp ook niet.
Als het ooit zover is dan ga ik je pm-en. Dan wil ik alles weten!
Wanneer ga jij precies?
Ja, dat geef je dan wel op. Daar zou ik ook moeite mee hebben hoor. Mijn ouders wonen nu ook nog gewoon in Enschede net als ik, en ik vind het gewoon prettig dat ik binnen kan vallen wanneer ik wil. We zien elkaar ook echt niet vaak, maar àls het moet, dan kan het

PM maar raak hoor! Nu komt het échte papierwerk voor ons, inschrijven, verzekeringen noem maar op
Wanneer we precies gaan weet ik niet. Tot mijn grote frustratie! Het huis zou nu ongeveer wel klaar moeten zijn. Alleen ons contactpersoon is 14 dagen op vakantie geweest en sinds gister terug maar nog niets van gehoord. Ik wil gewoon een datum! 15 Juni betreedbaar, 15 juli bewoonbaar. Dat hebben ze gezegd.
Volgende week komt de keuken, de keukenman belde gister, of het huis al zover klaar was.
Naar mijn idee moeten alleen de plafonds nog gespoten worden, deuren + kozijnen, de keuken en al het sanitair.
En dan kunnen we beginnen
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 13:11:22 #143
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59275283
Zo, even een suicidale lijster het pand uitgezet.

Komt hier zo binnenlopen. De kat zit me echt zo aan te kijken.Bedenkt zich vervolgens niet en springt er bovenop. Lijster redt het vege lijf door in het wijnrek te vliegen. Gelukkig gister net de laatste fles eruit gehaald
dus kat zit aan de ene kant van de spijlen en lijster aan de andere kant. Gelukkig ging het gauw vervelen en ging de kat weg. Wonder boven wonder ging de lijster ook in een keer de goede kant op. Voor hetzelfde had ie m'n hele huis doorgevlogen. Magoe, wat stressstrontjes opdweilen en klaar is klara.

Wie zegt dat het leven van een huisvrouw saai is?
pi_59275535
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 13:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo, even een suicidale lijster het pand uitgezet.

Komt hier zo binnenlopen. De kat zit me echt zo aan te kijken.Bedenkt zich vervolgens niet en springt er bovenop. Lijster redt het vege lijf door in het wijnrek te vliegen. Gelukkig gister net de laatste fles eruit gehaald
dus kat zit aan de ene kant van de spijlen en lijster aan de andere kant. Gelukkig ging het gauw vervelen en ging de kat weg. Wonder boven wonder ging de lijster ook in een keer de goede kant op. Voor hetzelfde had ie m'n hele huis doorgevlogen. Magoe, wat stressstrontjes opdweilen en klaar is klara.

Wie zegt dat het leven van een huisvrouw saai is?
Aw, nog steeds geen werk of weet je het gewoon nog niet?
Die van een werkende vrouw is momenteel ook erg saai. Ga uit ellende zo de boel stofzuigen.
Baas kwam net even langs en zei dat het hier stikheet was. Hoe hield ik het vol, vroeg hij.
Huh? Geld natuurlijk. Toen kwam hij met een boekje waar auto's in staan. Schijnbaar krijg ik er ook zo één.
Huh? nr. 2.
Maar goed...
Go hard or go home
  dinsdag 10 juni 2008 @ 13:28:29 #145
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59275705
Ik weet het gewoon nog niet.
Plus dat ik niet in de vakantieperiode ineens moet werken ofzo.. Tja, ik kan nu nog kiezen.

Ik wil ook een baas die auto's uitdeelt.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 13:39:15 #146
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59276038
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 13:21 schreef noekje het volgende:

[..]

Aw, nog steeds geen werk of weet je het gewoon nog niet?
Die van een werkende vrouw is momenteel ook erg saai. Ga uit ellende zo de boel stofzuigen.
Baas kwam net even langs en zei dat het hier stikheet was. Hoe hield ik het vol, vroeg hij.
Huh? Geld natuurlijk. Toen kwam hij met een boekje waar auto's in staan. Schijnbaar krijg ik er ook zo één.
Huh? nr. 2.
Maar goed...
Leuke baas!
Wat doe jij eigenlijk voor werk? Stofzuigen met een auto onder je reet?
pi_59277223
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 13:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Leuke baas!
Wat doe jij eigenlijk voor werk? Stofzuigen met een auto onder je reet?
We zijn een klein detacheringsbureau die aan het groeien is en ik doe eigenlijk alles waar hij geen zin in heeft.
Vorig jaar ben ik zelf gedeeltelijk gedetacheerd geweest bijvoorbeeld. Ik doe alle administratieve rompslomp, P&O, boekhouding en bemiddel af en toe. Dat is het wel.
Eigenlijk enorm saai maar vanuit de zorg komende, is dit dan weer een hemel.
Hier ga ik ook niet ontzettend oud worden maar ik weet nog niet wat ik wil, behalve boerin worden dan dus ik wacht net als Buuf op inspiratie of op een gave.
Go hard or go home
pi_59278503
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 14:23 schreef noekje het volgende:

[..]

We zijn een klein detacheringsbureau die aan het groeien is en ik doe eigenlijk alles waar hij geen zin in heeft.
Vorig jaar ben ik zelf gedeeltelijk gedetacheerd geweest bijvoorbeeld. Ik doe alle administratieve rompslomp, P&O, boekhouding en bemiddel af en toe. Dat is het wel.
Eigenlijk enorm saai maar vanuit de zorg komende, is dit dan weer een hemel.
Hier ga ik ook niet ontzettend oud worden maar ik weet nog niet wat ik wil, behalve boerin worden dan dus ik wacht net als Buuf op inspiratie of op een gave.
*inspiratie ftw:

ik wil ook boer worden; heyboer to be precise!

dit is geen toeval, want dat bestaat niet, zei iemand laatst een keer tegen me toen ik tegen m aanliep op de markt

buuf wil al tijden wat anders...cc moet ook weer is aan de man en caro d'r hypotheek voor dat huis (cancellen dus) kan mooi gebruikt worden voor de financiering van die duitse stolp van noek!

kinderen geen bezwaar, ze mogen alleen niet mee, noch langskomen.

en natuurlijk gert als waakhond in het -duitse-weiland om 'invaders' buiten de hekken te houden!

ik ga nog wat knutselen, denk er alle vier gerust maar even op je gemak over na (1 dag of zo), het is niet niks natuurlijk!

liefs
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:33:46 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59279000
Het is soms zo lekker om als niet-mod te reageren in R&P.
Eigenlijk lekkerderder dan als mod anderen erop te wijzen niet zo vervelend te doen .

En ik denk er over na, doubleyoujay!
pi_59279074
worthless without link
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')