Ik ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Die eerste opmerking negeer ik ff oh oeps de rest ookIk ben schuldig aan één en twee
Wat doe je hier dan Josti?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
kickje en de rest van de nacht doorkicken zodat deze in het stoffige archief kan
Ga ff ergens ander braken, we houden het hier netjes. En bezopen oranje fans zijn zowiezo tamelijk rukquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
kickje en de rest van de nacht doorkicken zodat deze in het stoffige archief kan
We, dat betekent wij ook Soury. Dat is toch wel een prettige gedachte.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:35 schreef Soury het volgende:
Ik voetbal ook niet, de meeste toch niet. Alhoewel ik zag wel vaak dat WE het goed hebben gedaan
Oh ja heb ik wat te vieren !!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
We, dat betekent wij ook Soury. Dat is toch wel een prettige gedachte.
Finale.. Net een potje gespeeld. En als ik net al die oranje bezopen mafkezen zag... Ohhh uhhh ach tis wel lolquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:40 schreef Coos het volgende:
Ja stil hier. Die voetbalsmurfen liggen allemaal met een harde plasser te dromen van de finale.![]()
Maar hoe hard kan het leven zijn? In de eerste ronde liggen ze eruit.
Truste Coosquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:46 schreef Coos het volgende:
Ik ga m'n laatste beetje wiet in een jonko gooien en maar even lezen.
Trusten Soury en anderen.
quote:Op maandag 9 juni 2008 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
WaaromWij hebben wel zelf voetballers......
En?quote:Op maandag 9 juni 2008 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uhuh
Ik spreek je na de poulewedstrijden wel weer
quote:
Stom. Ook met regen enzo?quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Stom. Ook met regen enzo?![]()
Ik kijk zelf wel even, ik heb hier ook internet![]()
Ja hoor!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Kan je dan gelijk even nakijken waarom kapsters nooit doen wat je aan ze vraagt?!
Zet een papegaai op je kop. Niemand die maar een woord rept over je nieuwe coupe.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Need i say more?? Gelukkig groeit het wel weer maar het is nu zo'n tokkie aso-coupe geworden![]()
Herman!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Zet een papegaai op je kop. Niemand die maar een woord rept over je nieuwe coupe.
Wat is een tokkie aso-coupe?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Er moesten weer lagen in vond ik. Eerst ging ze knippen, klaar in 5 minuten en het leek net of er niets gebeurd was.
Dus ik nog een keer er moet een laag in die niet korter mag zijn dan de onderkant van m'n oor
dus.
Need i say more?? Gelukkig groeit het wel weer maar het is nu zo'n tokkie aso-coupe geworden![]()
Ik heb het net eerst maar even gewassen. al dat vet en troep er weer uit. Misschien droogt het nu wel iets schappelijker.(sprak zij hoopvol)
Magoe, twee weken afzien dus. daarna zit het weer prima.
Rachel Hazesquote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Herman!![]()
![]()
Heb het net toch maar even gefohned. Rachel Hazes eat your heart out![]()
En aan de achterkant mis ik niet 5 maar wel 7 cm![]()
Gelukkig groeit het wel weer aan
Nee! Hanna!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Herman!![]()
![]()
Heb het net toch maar even gefohned. Rachel Hazes eat your heart out![]()
En aan de achterkant mis ik niet 5 maar wel 7 cm![]()
Gelukkig groeit het wel weer aan
Goddank nee. en ook geen aubergine kleurig haar.quote:
Nee, niks geworden. We waren er eigenlijk wel uit qua prijs maar toen ging manlief voor een interimklus naar Zeeland en dat blijft hij doen tot eind dit jaar. Dit betekent dat ik doordeweeks alleen ben en ergens tussendoor zou ik moeten verhuizen. Daar had ik geen trek in. Nu gaan we voor Duitsland.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:06 schreef CarOnline het volgende:
En oh, Noekje is dat nog wat geworden met dat huis?
Dat was jij toch die naar een geweldig leuk huis had gekeken? Met véél grond enzo?
Ja!quote:
Heb jij het al binnen, dus?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:05 schreef CarOnline het volgende:
En even nadenken waar ik mn belastinggeld aan uit ga geven
Oh ja, dat is dan inderdaad lastig. Huis zag er wel geweldig uit!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, niks geworden. We waren er eigenlijk wel uit qua prijs maar toen ging manlief voor een interimklus naar Zeeland en dat blijft hij doen tot eind dit jaar. Dit betekent dat ik doordeweeks alleen ben en ergens tussendoor zou ik moeten verhuizen. Daar had ik geen trek in. Nu gaan we voor Duitsland.![]()
Alleen pas over een jaar ofzo. Dan weet ik zeker dat ik genoeg grond kan krijgen om boerin te kunnen worden.
Dan gaan we vlak de grens over. Dan hoeven we ook niet zo gek veel km's verder te verhuizen eigenlijk. Ik woon dan alsnog vlak bij mijn familie en vrienden. Vond ik ook wel wat, hoor.
Ja, vrijdag al. Alleen staat het op een rekening waarvan de pas verlopen isquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij het al binnen, dus?
Ik ben heel hard aan het wachten. Net als op mijn vakantiegeld en geld van een laatste klus. En ik moet nog zoveel uitgaven doen.
Bij Hardenberg de grens over. Daar wonen mijn ouders ook nog. Misschien dat zij zelfs wel meegaan, hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja, dat is dan inderdaad lastig. Huis zag er wel geweldig uit!
Ahh ga je echt naar Duitsland? Waar dan ongeveer?
Wat leuk!
Ja ik vind het ook een handige constructie zo.
Ja, ik woon straks idd in Duitsland, in een ander land, ja je 'emigreert' echt. Maar eigenlijk stelt het niets voor. Als ik 14 km de andere kant op was verhuisd had ik in Hengelo gewoond en had er geen haan naar gekraaid. Nu is het echt 'een grote stap', maar meer voor de buitenstaanders dan mezelf. Ik heb er niet zoveel moeite mee. Zie er wel erg naar uit. Leuk, wat nieuws.
Maar je wil boerin worden? En schaatser?
Ja, dat geef je dan wel op. Daar zou ik ook moeite mee hebben hoor. Mijn ouders wonen nu ook nog gewoon in Enschede net als ik, en ik vind het gewoon prettig dat ik binnen kan vallen wanneer ik wil. We zien elkaar ook echt niet vaak, maar àls het moet, dan kan hetquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Bij Hardenberg de grens over. Daar wonen mijn ouders ook nog. Misschien dat zij zelfs wel meegaan, hoor.
Nu is het niet zo dat ik enorm aan ze hang maar zij wonen nu ook op het platteland en ik kan daar altijd heen op een warme dag om onder de bomen zitten, kinderen aan het water. Barbeque aan etc. Ik hou van dat ongedwongen zomaar langs kunnen gaan wanneer ik wil en altijd aan kunnen schuiven. Dat had ik dan niet meer gehad. Had ik voor de kinderen ook erg jammer gevonden.
Het was ook écht een mooi huisje. We zijn er drie keer geweest en de laatste keer kregen al mijn twijfels de overhand, die ik toch al had. Een tour door het dorp met wel veel inteelthoofden, hielp ook niet.![]()
Als het ooit zover is dan ga ik je pm-en. Dan wil ik alles weten!
Wanneer ga jij precies?
Aw, nog steeds geen werk of weet je het gewoon nog niet?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo, even een suicidale lijster het pand uitgezet.![]()
Komt hier zo binnenlopen. De kat zit me echt zoaan te kijken.Bedenkt zich vervolgens niet en springt er bovenop. Lijster redt het vege lijf door in het wijnrek te vliegen. Gelukkig gister net de laatste fles eruit gehaald
![]()
dus kat zit aan de ene kant van de spijlen en lijster aan de andere kant. Gelukkig ging het gauw vervelen en ging de kat weg. Wonder boven wonder ging de lijster ook in een keer de goede kant op. Voor hetzelfde had ie m'n hele huis doorgevlogen. Magoe, wat stressstrontjes opdweilen en klaar is klara.
Wie zegt dat het leven van een huisvrouw saai is?
Leuke baas!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Aw, nog steeds geen werk of weet je het gewoon nog niet?
Die van een werkende vrouw is momenteel ook erg saai. Ga uit ellende zo de boel stofzuigen.
Baas kwam net even langs en zei dat het hier stikheet was. Hoe hield ik het vol, vroeg hij.
Huh? Geld natuurlijk. Toen kwam hij met een boekje waar auto's in staan. Schijnbaar krijg ik er ook zo één.
Huh? nr. 2.
Maar goed...
We zijn een klein detacheringsbureau die aan het groeien is en ik doe eigenlijk alles waar hij geen zin in heeft.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuke baas!
Wat doe jij eigenlijk voor werk? Stofzuigen met een auto onder je reet?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:23 schreef noekje het volgende:
[..]
We zijn een klein detacheringsbureau die aan het groeien is en ik doe eigenlijk alles waar hij geen zin in heeft.
Vorig jaar ben ik zelf gedeeltelijk gedetacheerd geweest bijvoorbeeld. Ik doe alle administratieve rompslomp, P&O, boekhouding en bemiddel af en toe. Dat is het wel.
Eigenlijk enorm saai maar vanuit de zorg komende, is dit dan weer een hemel.
Hier ga ik ook niet ontzettend oud worden maar ik weet nog niet wat ik wil, behalve boerin worden dan dus ik wacht net als Buuf op inspiratie of op een gave.
Een heel goed punt!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
gisteravond janken, dan ben je sowieso kansloos, wat een avond
het was gelukkig niet je laatstequote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Arrogant doen tegen moffen die het Nederlandsch elftal af lopen te kraken vijf minuten voor de wedstrijd: risicovol.
Moffen erop wijzen dat ze met voetbal misschien wel 's winnen maar met wereldoorlogen toch zeker niet: vrij geil.
Na 90 minuten als een koning IN YOUR FACE!11!! schreeuwen tegen een veld vol moffen in italiaansche shirts: priceless...
Mehehehe, ik kan fucked up hard rennenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:45 schreef Copycat het volgende:
En post je nu vanuit je ziekenhuisbed met een rietje in je mond?
Gaat het verder wel goed met jequote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Het was echt geniaal
EINZ NU NULL!1!!!
Jaaaa!!1 Italien!!11
NEIN! DIE HOLLÄNDER!11!
![]()
Ian: AAAHHAHAHHAAHHAH!111!!11!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik win gewoon sowiesoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[DGK SC] de aller aller allerlaatste, *snik*![]()
Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar je t over hebt,quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja...een soort van buurman van je hé....die belastingontduiker.....
En? Leuk?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:![]()
Weer terug van het clubblad bundelen
Enigquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En? Leuk?
Ben net terug van mn huissie. De hele straat is oranje![]()
En aan die oranje vlaggetjes hangen grote duitse vlaggen.
Sport verbroedert
Haha, wat leujk.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En? Leuk?
Ben net terug van mn huissie. De hele straat is oranje![]()
En aan die oranje vlaggetjes hangen grote duitse vlaggen.
Sport verbroedert
Net het bouwcontract er op nageslagen: blijkt dat we dat zelf moeten laten doen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Lijkt me inderdaad een betere volgorde, eerst plafonds spuiten, dan behangen.
En dan moet er zeker eerst ook nog bouwbehang in? Of ga je gelijk voor een kekke print?
Nee, heb geen foto.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, wat leujk.
Heb je een foto?
En dat zijn dus Nederlanders die hun nieuwe Heimat eer aan doen door ook een vkag van Duitsland op te hangen?
Zal nog wel wennen voor ze worden, zodra het prikkeldraad, de wachttoren en de honden voor jullie tuin bezorgd worden. Integrierung muss sein.![]()
Pavequote:
Gaan we weer met de ouwe koeien.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:53 schreef Lobasca het volgende:
Maar, bij deze, geef me even de toegang tot het afgeschermde gedeelte van Be-Sad![]()
Laat me lachen
Kap nou joh.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:53 schreef Lobasca het volgende:
Maar, bij deze, geef me even de toegang tot het afgeschermde gedeelte van Be-Sad![]()
Laat me lachen
Dolf, darling, voor jou heb ik alles over.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Kap nou joh.![]()
Geef het goede voorbeeld en doe gezellig. [ afbeelding ]
Mannen zijn heel gezellig. Vooral tijdens Nederland - Italië.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:05 schreef Lobasca het volgende:
mannen zijn overbodig![]()
als jezelf de hypotheek kunt betalenvrijheid
WTF hehe lijkt mij wel afgelopen seizoenquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Mannen zijn heel gezellig. Vooral tijdens Nederland - Italië.
Ik ben bang voor een RickRoll, dus ik klik nietquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Mannen zijn heel gezellig. Vooral tijdens Nederland - Italië.
lekker gesoptquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben bang voor een RickRoll, dus ik klik niet![]()
Godver, wat was die wedstrijd geil
Sinds die vibrator bij de Da te verkrijgen is.. No man about my housequote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sinds die vibrator bij de Da te verkrijgen is.. No man about my house![]()
![]()
Weekends en vrije dagen uitgezonderd
Ik stikte in een bitterbal die daarvoor 5 meter door de kamervloog ik was zeau blijquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kwam ik bijna klaar, werd er weer gescored...ik heb mijn grenzen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |