Een heel goed punt!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
gisteravond janken, dan ben je sowieso kansloos, wat een avond
het was gelukkig niet je laatstequote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Arrogant doen tegen moffen die het Nederlandsch elftal af lopen te kraken vijf minuten voor de wedstrijd: risicovol.
Moffen erop wijzen dat ze met voetbal misschien wel 's winnen maar met wereldoorlogen toch zeker niet: vrij geil.
Na 90 minuten als een koning IN YOUR FACE!11!! schreeuwen tegen een veld vol moffen in italiaansche shirts: priceless...
Mehehehe, ik kan fucked up hard rennenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:45 schreef Copycat het volgende:
En post je nu vanuit je ziekenhuisbed met een rietje in je mond?
Gaat het verder wel goed met jequote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Het was echt geniaal
EINZ NU NULL!1!!!
Jaaaa!!1 Italien!!11
NEIN! DIE HOLLÄNDER!11!
![]()
Ian: AAAHHAHAHHAAHHAH!111!!11!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik win gewoon sowiesoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[DGK SC] de aller aller allerlaatste, *snik*![]()
Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar je t over hebt,quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja...een soort van buurman van je hé....die belastingontduiker.....
En? Leuk?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:![]()
Weer terug van het clubblad bundelen
Enigquote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En? Leuk?
Ben net terug van mn huissie. De hele straat is oranje![]()
En aan die oranje vlaggetjes hangen grote duitse vlaggen.
Sport verbroedert
Haha, wat leujk.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En? Leuk?
Ben net terug van mn huissie. De hele straat is oranje![]()
En aan die oranje vlaggetjes hangen grote duitse vlaggen.
Sport verbroedert
Net het bouwcontract er op nageslagen: blijkt dat we dat zelf moeten laten doen.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Lijkt me inderdaad een betere volgorde, eerst plafonds spuiten, dan behangen.
En dan moet er zeker eerst ook nog bouwbehang in? Of ga je gelijk voor een kekke print?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |