Die eerste opmerking negeer ik ff oh oeps de rest ookquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik niet meer drink, die katers hè![]()
Alleen het roken moet ik nog verslaan, dan maar op 1 juli als het rookverbod ingaat, hoop dat het lukt want zo'n lucky kan soms zó lekker smaken, maar het is wel een erg dure hobbie geworden, 4 euro voor een pakje en dan te bedenken dat de kostprijs 8 cent is...
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Die eerste opmerking negeer ik ff oh oeps de rest ookIk ben schuldig aan één en twee
Wat doe je hier dan Josti?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
kickje en de rest van de nacht doorkicken zodat deze in het stoffige archief kan
Ga ff ergens ander braken, we houden het hier netjes. En bezopen oranje fans zijn zowiezo tamelijk rukquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
kickje en de rest van de nacht doorkicken zodat deze in het stoffige archief kan
We, dat betekent wij ook Soury. Dat is toch wel een prettige gedachte.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:35 schreef Soury het volgende:
Ik voetbal ook niet, de meeste toch niet. Alhoewel ik zag wel vaak dat WE het goed hebben gedaan
Oh ja heb ik wat te vieren !!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:36 schreef Coos het volgende:
[..]
We, dat betekent wij ook Soury. Dat is toch wel een prettige gedachte.
Finale.. Net een potje gespeeld. En als ik net al die oranje bezopen mafkezen zag... Ohhh uhhh ach tis wel lolquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:40 schreef Coos het volgende:
Ja stil hier. Die voetbalsmurfen liggen allemaal met een harde plasser te dromen van de finale.![]()
Maar hoe hard kan het leven zijn? In de eerste ronde liggen ze eruit.
Truste Coosquote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:46 schreef Coos het volgende:
Ik ga m'n laatste beetje wiet in een jonko gooien en maar even lezen.
Trusten Soury en anderen.
quote:Op maandag 9 juni 2008 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
WaaromWij hebben wel zelf voetballers......
En?quote:Op maandag 9 juni 2008 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uhuh
Ik spreek je na de poulewedstrijden wel weer
quote:
Stom. Ook met regen enzo?quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Stom. Ook met regen enzo?![]()
Ik kijk zelf wel even, ik heb hier ook internet![]()
Ja hoor!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Kan je dan gelijk even nakijken waarom kapsters nooit doen wat je aan ze vraagt?!
Zet een papegaai op je kop. Niemand die maar een woord rept over je nieuwe coupe.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 10:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Need i say more?? Gelukkig groeit het wel weer maar het is nu zo'n tokkie aso-coupe geworden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |