jij durft, boefjequote:Op maandag 9 juni 2008 15:32 schreef LasTeR het volgende:
Dan post ik hier ook even, zodat dit sneller op tyft!
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:33 schreef noekje het volgende:
Echt niet, deze komt ook wel vol binnen een week, huillie!
Absoluut niet. Gert is mijn leider!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], heb jij meer invloed dan Gert, w00000t
.
Uh uhquote:Op maandag 9 juni 2008 15:37 schreef LasTeR het volgende:
Nog een hele fucking week?
u riep?quote:
Ja, vandaar dat ik ff informeerdequote:
Klep dicht!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik ff informeerde.
Oppergodinquote:Op maandag 9 juni 2008 15:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], heb jij meer invloed dan Gert, w00000t
.
Niet dit! Was het maar zo'n feest. Ik mag met me puber dochter mee naar ditte!quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:52 schreef petraa het volgende:
Enne Lobas!! Morgen worden de krassen weggespoten!
Neej das hopeloos! Die zijn al te ver ingekrast!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Beter, kan dat bij de borderliners alhier ook?
Hij blijft laden en laden en laden en laden, maar nu zie ik dat het Tokio hotel is. Doet ergens een belletje rinkelen, maar volgens mij ben ik niet de doelgroep.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:51 schreef petraa het volgende:
Niet dit! Was het maar zo'n feest. Ik mag met me puber dochter mee naar ditte!
http://www.musicfrom.nl/m(...)-in-goffertpark.html
Laten ze dan maar opkrassenquote:Op maandag 9 juni 2008 15:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Neej das hopeloos! Die zijn al te ver ingekrast!
Ik ook niet!! Maar Nijmegen is te ver om haar alleen met een vriendinnetje te laten gaan enne ze vallen bij bosjes flauw bij die gasten dusse ben liever maar dichtbij! Achteraan op het veld wel te verstaan!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij blijft laden en laden en laden en laden, maar nu zie ik dat het Tokio hotel is. Doet ergens een belletje rinkelen, maar volgens mij ben ik niet de doelgroep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |