Bar weinig. Mocht het echter zo zijn dat iemand niet meer op het forum zou durven posten omdat hij of zij bedreigd wordt, dan is dat best iets dat aangekaart mag worden bij de crew.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:04 schreef APK het volgende:
[..]
Mag je trouwens niet iemand verrot schelden per PM?
Is toch net zoiets als per email, wat heeft de crew daar verder mee te maken?
Fair enough.quote:
Ze noenem jou óp het forum gewoon "hoer", da's nog veel cooler.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Dat is mij nog nooit overkomen.
Doe eens delen.
Wie is wat, APK?quote:Op maandag 9 juni 2008 02:59 schreef APK het volgende:
Ik heb geen onvertogen woord van eend gelezen, wel van die![]()
![]()
, de verrader en hun NSB-holmaatje.
In januari-februari-maart was het zo dat Blurk hier niet meer durfde te posten vanwege diverse oorzaken die we allemaal wel kennen (iets met leeftijd of zo)quote:Op maandag 9 juni 2008 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Bar weinig. Mocht het echter zo zijn dat iemand niet meer op het forum zou durven posten omdat hij of zij bedreigd wordt, dan is dat best iets dat aangekaart mag worden bij de crew.
Ik zeg dus niet dat dit nu gebeurd is, ik heb verder niets gezien.
Das toch een auto merk of valt in de topic EK onder de domme opmerkingen?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieverd, poepie, drolletje, ik gaf een technisch antwoord, ik ben geen crew.![]()
Gaat Mazaratti nog een kopstoot uitdelen?
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Das toch een auto merk of valt in de topic EK onder de domme opmerkingen?
Wie? Wat? Waar?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:15 schreef Gert het volgende:
Ze noenem jou óp het forum gewoon "hoer", da's nog veel cooler.
Weet je dat nú al niet meer? En ik probeerde nog wel intens gemeen tegen je te zijn.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie? Wat? Waar?
Maar wel mooi de crypto in een halve dag opgelost.
Dat is het voordeel van een heel korte memory span hebbenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:30 schreef Gert het volgende:
Weet je dat nú al niet meer? En ik probeerde nog wel intens gemeen tegen je te zijn.![]()
Alleen jij wilde per se buffelmozarella, de service in ruil voor een stuk Maaslander (belegen) was een stuk minder erotisch.
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:33 schreef Copycat het volgende:
teenslippers op het werk
Ik ook hoor. Tot grote ergenis van mijn baas. Waardoor ik ze juist nog vaker ga dragen. Kleine doerak die'k ben! Dus ik vind het ook verdomde lastig me in te leven in de doelgroep die teenslippers zo not done vinden op de werkvloer.quote:
Geen greintje empathie voor dat volk!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Tot grote ergenis van mijn baas. Waardoor ik ze juist nog vaker ga dragen. Kleine doerak die'k ben! Dus ik vind het ook verdomde lastig me in te leven in de doelgroep die teenslippers zo not done vinden op de werkvloer.
Ik adviseer voetbalschoenen op de werkvloer, vooral ook voor Merkel....quote:Op maandag 9 juni 2008 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Tot grote ergenis van mijn baas. Waardoor ik ze juist nog vaker ga dragen. Kleine doerak die'k ben! Dus ik vind het ook verdomde lastig me in te leven in de doelgroep die teenslippers zo not done vinden op de werkvloer.
Wel grote tetten!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:40 schreef Gert het volgende:
Nou, voor de boys dan maar, jullie zijn al verwend met Ljungberg.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:40 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wél met gelakte nagels dan toch? (momenteel oranje uiteraard).quote:Op maandag 9 juni 2008 14:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Geen greintje empathie voor dat volk!![]()
Slippers ftw!
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:40 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Check, maar dan kersenrood. Ofzo. En een beetje afgebladderd, zie ik nuquote:Op maandag 9 juni 2008 14:42 schreef Gert het volgende:
Maar wél met gelakte nagels dan toch? (momenteel oranje uiteraard).
Ik zou gaan voor "Een slippertje maken", vooral gezien het showen van FFquote:Op maandag 9 juni 2008 14:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die foto heb ik dus ook voor me liggen. Ter inspiratie.
Voor die column hè, niet voor mijn kledingkeuze.
Geen oranje!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wél met gelakte nagels dan toch? (momenteel oranje uiteraard).
Oe! Daar kan ik wel iets mee, qua kop!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zou gaan voor "Een slippertje maken", vooral gezien het showen van FF
Gooi die emmer dan naar buiten, dan volgt de hond vast vanzelf.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:49 schreef petraa het volgende:
Me Hond loopt met een emmer binnen te kutten!
Deur open en laat hem buiten maar emmeren....quote:Op maandag 9 juni 2008 14:49 schreef petraa het volgende:
Me Hond loopt met een emmer binnen te kutten!
Ja dat doe ik ook steeds en als ik zeg naar buiten ermee, dan loopt ze naar buiten! Maar ze komt weer net zo hard naar binnen!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Gooi die emmer dan naar buiten, dan volgt de hond vast vanzelf.
Deur dicht!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook steeds en als ik zeg naar buiten ermee, dan loopt ze naar buiten! Maar ze komt weer net zo hard naar binnen!
Ehm de schilder heeft vanochtend me deur geverfd!! Mooi joh door het zonnetje zitten er nu allemaal belletjes op!quote:
En ze steunen ons nog welquote:Op maandag 9 juni 2008 14:55 schreef Gert het volgende:
Zo, en nu lekker naar het strand fietsen. Effe naar de overkant lachen omdat ze er niet bij zijn.![]()
Arriverderci.
Zo gisteren bij jou naar het strand geweest! Vond het verdomde koud!quote:Op maandag 9 juni 2008 14:55 schreef Gert het volgende:
Zo, en nu lekker naar het strand fietsen. Effe naar de overkant lachen omdat ze er niet bij zijn.![]()
Arriverderci.
Je maakt het de adviesgroep ook niet makkelijk hè?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm de schilder heeft vanochtend me deur geverfd!! Mooi joh door het zonnetje zitten er nu allemaal belletjes op!![]()
Zaterdag MOET ik naar Nijmegen en daar zal het vast kut weer worden!! Openluchtconcert en dochterlief wil er om 8 uur zitten! Zit nog ff te dubben of ik heen en weer ga rijden of dat ik er gelijk bij blijf!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Je maakt het de adviesgroep ook niet makkelijk hè?
Kan die hond die schilder niet pakken ipv de emmer.
Zaterdag ga ik naar Gerts strand. Dan wordt het bloedmooi weer!
En bedankt!!! Dat wilde ik dus heul niet horen!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Het wordt toch K*Tweer vanaf woensdag?![]()
16 graden enzo. Echt heul niet leuk
Vanaf zaterdag wordt het warm, keiwarm, let maar op!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Echt?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat wil ik dus wel horen! En dan vooral rond Nijmegen!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag wordt het warm, keiwarm, let maar op!
oh noes, cc goes Nijmegenquote:Op maandag 9 juni 2008 15:25 schreef Copycat het volgende:
Wat is er te doen in het Goffertpark op zaterdag?
Ik doe 't wekelijks, het is wel te doen maar het is onwijs ver wegquote:Op maandag 9 juni 2008 15:09 schreef petraa het volgende:
Btw weet iemand trouwens of het beetje te doen is met trein naar Nijmegen vanuit Rotterdam en dan vanaf station Nijmegen naar Goffertpark?
dittequote:Op maandag 9 juni 2008 15:25 schreef Copycat het volgende:
Wat is er te doen in het Goffertpark op zaterdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |