Oh ja. Op zo'n fiets dan weer wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wel als je boven aan de trap staat....
Hello Nurse!quote:
Eigenlijk snap ik jou niet!!!!! VAn Brian vond je het allemaal negatief!quote:
Geen witte, verdomme. Dat schopt mijn hele onderzoek in de war.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou is die Ljungberg behalve voetbalmiljonair, óók nog een keer fotomodel, dus de concurrentie is ook nog eens moordend.
Welke kleur voetbalschoenen hij morgen aan heeft, weet ik eigenlijk niet. Spannend.
Ik zat in een andere denkwijze gevangenquote:Op maandag 9 juni 2008 13:41 schreef petraa het volgende:
Eigenlijk snap ik jou niet!!!!! VAn Brian vond je het allemaal negatief!
Waarom ga jij eigenlijk niet kijken?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zat in een andere denkwijze gevangen.
Niemand! Allemaal broekies!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Wie is er nou nog de moeite waard om naar de kijken in het Nederlands elftal?![]()
Allemaal van die uitgemergelde inteeltbekken
Ik vind Kuit niet knap, maar wel een olijke en vrolijke uitstraling hebben. Telt dat ook?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Wie is er nou nog de moeite waard om naar de kijken in het Nederlands elftal?![]()
Omdat het me helemaal niet boeit. Maar dan ook echt hélémáál niet. En ik dus altijd stomme vragen ga stellen aan medekijkers of een boekie ga lezen of zo.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:43 schreef noekje het volgende:
Waarom ga jij eigenlijk niet kijken?
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Geen witte, verdomme. Dat schopt mijn hele onderzoek in de war.
Blessures, bijterig, knijpen..maakt niet uit. Ik wil hem houden!
Kleur past niet bij d'r dekbed.....quote:Op maandag 9 juni 2008 13:47 schreef Gert het volgende:
Hee, maar als ie voor je staat met alleen z'n Calvin Klein (nog) aan, en hij wil je ergens bijten, wat kunnen jou die witte klompen van 'm dan nog schelen.
Oh maar daar is die ook vet lelijk!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:47 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hee, maar als ie voor je staat met alleen z'n Calvin Klein (nog) aan, en hij wil je ergens bijten, wat kunnen jou die witte klompen van 'm dan nog schelen.
ff wachten!!! Is dat die Calvin Klein?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:47 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik hoef er niet mee te trouwen hè, dus het is puur voor het kijkgenot.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind Kuit niet knap, maar wel een olijke en vrolijke uitstraling hebben. Telt dat ook?
Edit; En 't is een gevoelige jongen, die Katwijker.....
In de rust overschakelen naar Veronica, misschien zit daar wat voor je bij.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Hij voetbalt niet in enkel CK?quote:
Het is een onderzoek! Van mij mag die zelfs met roze sokjes met groene stippeltjes naast me kruipen.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kleur past niet bij d'r dekbed.....
Nog zo'n pauperprogramma. Als ze dat nou met mannen maken in Calvin Klein onderbroeken!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:50 schreef Gert het volgende:
[..]
In de rust overschakelen naar Veronica, misschien zit daar wat voor je bij.
Dat viel tegen volgens husbquote:Op maandag 9 juni 2008 13:50 schreef Gert het volgende:
[..]
In de rust overschakelen naar Veronica, misschien zit daar wat voor je bij.
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Enlighten me? Ik nie snap! Zit er op msn ook al zo vaag een tegen me te lullen, daar snap ik ook al geen hol van.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:55 schreef Lobasca het volgende:
Zo, gezellig hier? Leuk die Pm's die naar Blurk zijn verstuurd. Men denkt hier te bepalen met wie zij om mag gaan, en zo niet, kan ze de tyfus krijgen?
Wat onderzoek je exact......word zomaar nieuwsgierig......quote:Op maandag 9 juni 2008 13:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is een onderzoek! Van mij mag die zelfs met roze sokjes met groene stippeltjes naast me kruipen.
Nieuwe policy enzoquote:Op maandag 9 juni 2008 13:55 schreef Lobasca het volgende:
Zo, gezellig hier? Leuk die Pm's die naar Blurk zijn verstuurd. Men denkt hier te bepalen met wie zij om mag gaan, en zo niet, kan ze de tyfus krijgen?
Als het zo grof is, dan moet Blurk dat melden bij een mod of admin. Da's handiger dan dat jij het namens haar hier in de SC gaat aankaarten.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:55 schreef Lobasca het volgende:
Ja hóógstwaarschijnlijk wel. Van Basten is weliswaar een neus, maar hij kan het goed met Gio vinden.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Owja!Gio!!
![]()
Hoe kon ik die nou vergeten![]()
Staat ie wel in de basis eigenlijk?
Blurk durft niet meer te posten na een 'heel aangename PM' van Ian Nick, NMNS , en WJ in het verleden . Want ze gaat met MIJ om. Zo gaat dat dus hier, o, wat zijn we gezellig. Dit mag toch wel even aan de kaak gesteld worden.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Enlighten me? Ik nie snap! Zit er op msn ook al zo vaag een tegen me te lullen, daar snap ik ook al geen hol van.
Ik heb een sort of déjà vu.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:59 schreef Lobasca het volgende:
Blurk durft niet meer te posten na een 'heel aangename PM' van Ian Nick, NMNS , en WJ in het verleden . Want ze gaat met MIJ om. Zo gaat dat dus hier, o, wat zijn we gezellig. Dit mag toch wel even aan de kaak gesteld worden.
Nee, niet hier. Dat levert niets op behalve wéér gezeik en geruzie.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Blurk durft niet meer te posten na een 'heel aangename PM' van Ian Nick, NMNS , en WJ in het verleden . Want ze gaat met MIJ om. Zo gaat dat dus hier, o, wat zijn we gezellig. Dit mag toch wel even aan de kaak gesteld worden.
Dat advies heb ik haar ook gegeven, maar aangezien in de FB allerlei ziektes aan een ander mogen worden toegekend, ik kreeg net nog de vraag of ik dat echt heb, deponeer ik het maar even hier.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het zo grof is, dan moet Blurk dat melden bij een mod of admin. Da's handiger dan dat jij het namens haar hier in de SC gaat aankaarten.
We zijn hier klaar met het gezeik op elkaar!
Engels ook niet.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:02 schreef Lobasca het volgende:
Doen alsof mijn neus bloedt, is not mine cup of tea.
Mag je trouwens niet iemand verrot schelden per PM?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:01 schreef Gert het volgende:
Laat het Blurk maar aan de kaak stellen bij een blauwe of rode die ze vertrouiwt. Hier er over ophouden nu.
Sorry Lobasca, je krijgt het weer voor elkaar om mij in de verdediging te duwen. Ik heb twee PM's gestuurd n.a.v. het geneuzel en daar staat eigenlijk geen onvertogen woord in.....quote:Op maandag 9 juni 2008 13:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Voetbal schatje, daar hadden jullie het overquote:Op maandag 9 juni 2008 14:04 schreef APK het volgende:
[..]
Mag je trouwens niet iemand verrot schelden per PM?
Is toch net zoiets als per email, wat heeft de crew daar verder mee te maken?
Whehehe, die van mij zijn lachen, daar wordt mij toch vaak de tyfus toegewenst.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:05 schreef Copycat het volgende:
Als 'ze' straks maar niet al mijn PM's gaan checken.
Dit is een puur technische vraag, kan hier gewoon gesteld worden hoor.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:06 schreef Lobasca het volgende:
Voetbal schatje, daar hadden jullie het over![]()
Hup Holland
quote:Op maandag 9 juni 2008 14:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry Lobasca, je krijgt het weer voor elkaar om mij in de verdediging te duwen. Ik heb twee PM's gestuurd n.a.v. het geneuzel en daar staat eigenlijk geen onvertogen woord in.....
Mocht een mod belang hebben om ze in te zien, dan kunnen ze een kopie aan mij vragen.
Serieus?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:06 schreef APK het volgende:
Whehehe, die van mij zijn lachen, daar wordt mij toch vaak de tyfus toegewenst.
Lieverd, poepie, drolletje, ik gaf een technisch antwoord, ik ben geen crew.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:07 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is een puur technische vraag, kan hier gewoon gesteld worden hoor.
Neuh, maar ik moet nu wel even gniffelen.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:08 schreef Copycat het volgende:
Serieus?
Dat is mij nog nooit overkomen.
Doe eens delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |