Oh ja. Op zo'n fiets dan weer wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wel als je boven aan de trap staat....
Hello Nurse!quote:
Eigenlijk snap ik jou niet!!!!! VAn Brian vond je het allemaal negatief!quote:
Geen witte, verdomme. Dat schopt mijn hele onderzoek in de war.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou is die Ljungberg behalve voetbalmiljonair, óók nog een keer fotomodel, dus de concurrentie is ook nog eens moordend.
Welke kleur voetbalschoenen hij morgen aan heeft, weet ik eigenlijk niet. Spannend.
Ik zat in een andere denkwijze gevangenquote:Op maandag 9 juni 2008 13:41 schreef petraa het volgende:
Eigenlijk snap ik jou niet!!!!! VAn Brian vond je het allemaal negatief!
Waarom ga jij eigenlijk niet kijken?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zat in een andere denkwijze gevangen.
Niemand! Allemaal broekies!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Wie is er nou nog de moeite waard om naar de kijken in het Nederlands elftal?![]()
Allemaal van die uitgemergelde inteeltbekken
Ik vind Kuit niet knap, maar wel een olijke en vrolijke uitstraling hebben. Telt dat ook?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Wie is er nou nog de moeite waard om naar de kijken in het Nederlands elftal?![]()
Omdat het me helemaal niet boeit. Maar dan ook echt hélémáál niet. En ik dus altijd stomme vragen ga stellen aan medekijkers of een boekie ga lezen of zo.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:43 schreef noekje het volgende:
Waarom ga jij eigenlijk niet kijken?
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Geen witte, verdomme. Dat schopt mijn hele onderzoek in de war.
Blessures, bijterig, knijpen..maakt niet uit. Ik wil hem houden!
Kleur past niet bij d'r dekbed.....quote:Op maandag 9 juni 2008 13:47 schreef Gert het volgende:
Hee, maar als ie voor je staat met alleen z'n Calvin Klein (nog) aan, en hij wil je ergens bijten, wat kunnen jou die witte klompen van 'm dan nog schelen.
Oh maar daar is die ook vet lelijk!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:47 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hee, maar als ie voor je staat met alleen z'n Calvin Klein (nog) aan, en hij wil je ergens bijten, wat kunnen jou die witte klompen van 'm dan nog schelen.
ff wachten!!! Is dat die Calvin Klein?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:47 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik hoef er niet mee te trouwen hè, dus het is puur voor het kijkgenot.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind Kuit niet knap, maar wel een olijke en vrolijke uitstraling hebben. Telt dat ook?
Edit; En 't is een gevoelige jongen, die Katwijker.....
In de rust overschakelen naar Veronica, misschien zit daar wat voor je bij.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Hij voetbalt niet in enkel CK?quote:
Het is een onderzoek! Van mij mag die zelfs met roze sokjes met groene stippeltjes naast me kruipen.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kleur past niet bij d'r dekbed.....
Nog zo'n pauperprogramma. Als ze dat nou met mannen maken in Calvin Klein onderbroeken!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:50 schreef Gert het volgende:
[..]
In de rust overschakelen naar Veronica, misschien zit daar wat voor je bij.
Dat viel tegen volgens husbquote:Op maandag 9 juni 2008 13:50 schreef Gert het volgende:
[..]
In de rust overschakelen naar Veronica, misschien zit daar wat voor je bij.
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:45 schreef debuurvrouw het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |