sshht niet zo hard ben nog ff aan het werkquote:Op maandag 9 juni 2008 23:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Soury, de frikandellen kunnen doorkomen.....
Arme ziel...quote:Op maandag 9 juni 2008 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
sshht niet zo hard ben nog ff aan het werk
quote:
Tis hier ook een gekkehuis, allemaal oranje aangeschoten gasten. Jemig tis pas de eerste wedstrijdquote:Op maandag 9 juni 2008 23:56 schreef petraa het volgende:
Zo me kids zijn weer binnen, van de straat afgeplukt ze rende achter de auto's aan als idioten ! Maar mooi!!!!!!!! Hoewel ik totaal nie van voetbal hou!
't Zal idd wel weer doorschieten, al die vreugde....kan alleen maar een deceptie op volgen....quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis hier ook een gekkehuis, allemaal oranje aangeschoten gasten. Jemig tis pas de eerste wedstrijd
Geheime voorraad..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Damn muis...lekker![]()
Maar ehm, moet jij niks
Yep weekend dus nuquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uitgewerkt en lekker thuis?
Ben ik al mee bezigquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, lekker genieten van alles dan maar......![]()
Nee hoor Truste latersquote:Op schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry muisje.....de luiken gaan hier dicht en ik ga je alleen laten......![]()
![]()
![]()
Alhoewelquote:
Weekie ofzoquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Beter laat dan nooit, wanneer gaat ie dicht?
Ben ik ff blij dat ik niet meer drink, die katers hèquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
AlhoewelIs een beetje rustig wel, iedereen al met een flinke slok op op bed
Nee hoor, present!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
AlhoewelIs een beetje rustig wel, iedereen al met een flinke slok op op bed
Ha die Coosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |