Wat de F hebben jullie met F gedaan danquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nijmegen #110 - waar we hopen op de terugkeer van F!
helemaal niks ze had ff pauzequote:Op woensdag 4 juni 2008 12:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wat de F hebben jullie met F gedaan dan
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wat de F hebben jullie met F gedaan dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet toch weg, mij maakt 't niet uitquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:28 schreef swarmahoer het volgende:
maar hoelaat willen we eten ?
rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:30 schreef motorbloempje het volgende:
half 7 is een mooie tijd
trouwens, dood aan de muggen
ja uurtje later kan ook welquote:
4 boterhammenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:34 schreef Aibmi het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker eitjeAlleen jammer dat m'n fototoestel blijkbaar flitste, het ziet er nogal gek door uit
Dat kots ook te lamineren was is voor mij nieuw...quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:34 schreef Aibmi het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker eitjeAlleen jammer dat m'n fototoestel blijkbaar flitste, het ziet er nogal gek door uit
en dan dalik nog ff bij bakker bart iets halen denk ikquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik eet ook altijd 4 boterhammen tussen de middag maar ik eet 's ochtends niks..
Ik ga zo voor de kippensoep in de koffiekamer...quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en dan dalik nog ff bij bakker bart iets halen denk ik
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
dan zit ik echt meer dan vol!
eet op een dag:
kommetje crueslimuesli met yoghurt
fruit
twee vier boterhammen met beleg
fruit koekje
avondeten (een bord vol)
Lunch je wel eens in het Restofant?quote:
Goor eten hèquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:36 schreef swarmahoer het volgende:
nee vroeger wel toen ik er stage had
Waarquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Lunch je wel eens in het Restofant?
ziekenhuis cateringquote:
geen mengkraanquote:
hmm ik vond het wel meevallen altijdquote:
Wat Swarma zegt,... boven de hoofdingang... de echte dan he, niet die circustent die ze nu hebben opgetrokken...quote:
Aha daarquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wat Swarma zegt,... boven de hoofdingang... de echte dan he, niet die circustent die ze nu hebben opgetrokken...
vanavond in De Refter eten...sta mij bij
iemand fotos van de circustent? en waar staat diequote:Op woensdag 4 juni 2008 15:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wat Swarma zegt,... boven de hoofdingang... de echte dan he, niet die circustent die ze nu hebben opgetrokken...
vanavond in De Refter eten...sta mij bij
Helemaal nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:56 schreef swarmahoer het volgende:
en dan zul je denken dat doet mikkie ookmaar ik heb 2 zusjes die de afwasmachine in en uitpakken
dus scheelt mij weer niks doen
Van de meest recente heb ik geen idee, maar ik kwam er net pas achter. Het is gewoon echt mateloos frustrerend dat je hard spaart voor een auto en dat anderen zo volstrekt respectloos met je spullen omgaan. Maar oh wee als er iets bij hen gebeurtquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:35 schreef swarmahoer het volgende:
ik zag m al mikkie waar gebeurde het
Nou we dachten een keer... hee lekker schnitzel! Was het een dikke plak varkenslever... plus ze presteren zelfs een karbonade eruit te laten zien als kipfilet... en het smaakt uiteraard weer ergens anders naar... en de doorgestoomde erwten en worteltjes zijn ook té smerig....quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hmm ik vond het wel meevallen altijd
Oeh... vandaag staat dit op het menu:quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Aha daarsoms is de refter best te doen trouwens
Heb eens heerlijke pasta gehad
maar ook wel eens koude boontjes, niet gare aardappels en zooi...Je moet er goed opletten welk menu je neemt
Nog een kwartier en dan zit het bij mij er op.quote:
Ah koessie..quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:44 schreef swarmahoer het volgende:
yasha hiernet stond er ook een kraan.... nu rijdt ie opgeklapt weg ;'( ik was te laat
Heeft Yashi een kranenfetisj?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:44 schreef swarmahoer het volgende:
yasha hiernet stond er ook een kraan.... nu rijdt ie opgeklapt weg ;'( ik was te laat
moet je maar bijlezenquote:
Dacht dat vrouwen vaker voor de douchekop met massagestraal gingenquote:
tja je hebt net de fotos van die douchekop gezien toch... misschien begrijp je de keusquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dacht dat vrouwen vaker voor de douchekop met massagestraal gingen![]()
Ik zie alleen het slangetje in de kuip verdwijnen...quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tja je hebt net de fotos van die douchekop gezien toch... misschien begrijp je de keus
Tubgirl Yashaaaaa meldt zich voor nadere toelichtingquote:
smakelijk etenquote:
kom je mij ophalen ik ben klaar met stagequote:Op woensdag 4 juni 2008 16:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
ben ik halverwege bedenk ik me dat ik het bewijsje vergeten ben ;r
ijsje etenquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb honger maar: ik vind het eigenlijk te vroeg om al te eten, heb ik vanavond weer honger.
en ze zijn nog in de keuken bezig.. dus dat kookt ook niet handig
no shit sherlockquote:
het is je vergevenquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:19 schreef Dupje het volgende:
Sorry mensen, ik ben nogal veel afwezig komende tijd ben ik bang. Zo zo zo druk met school momenteel!
quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:09 schreef Yashaaaaa het volgende:NEWSFLASH
Swarmahoer zegt:
ik vind piet een onsympatieke man
Na je dikke fail van de vorige keer ga je toch maar fietsen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waar meeten we zaterdag?Lijkt me wel oke als ik met de fiets eerst richting jou kom Swarma ?
wat was dat ook al weerquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Na je dikke fail van de vorige keer ga je toch maar fietsen?.
ik vind het best als ik thuis benquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waar meeten we zaterdag?Lijkt me wel oke als ik met de fiets eerst richting jou kom Swarma ?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:09 schreef Yashaaaaa het volgende:NEWSFLASH
Swarmahoer zegt:
ik vind piet een onsympatieke man
En het gitaristentopic heb je ook al verlatenquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:19 schreef Dupje het volgende:
Sorry mensen, ik ben nogal veel afwezig komende tijd ben ik bang. Zo zo zo druk met school momenteel!
Stalkertquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:26 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben naar de stad fijne avond
tot zo yasha
Mja, hmmm, miss over 2 weken weer meer present, t is gewoon zo druk nu!quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En het gitaristentopic heb je ook al verlaten
misschienquote:
Maak van de BBQ maar "hapjes"quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bier bbq en borsten langs de waal, en het kost geen rib uit je lijf![]()
+ 10 kudos voor Dupje
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nja, de 3 h's wordt meteen zo asociaal![]()
Maar dat andere is er wel he!quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Das maar goed want as er geen tieten waren kwam ik niet hoor
Waar ken ik dat vanquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe en mijn andere huisgenoot heeft na de verbouwing met zijn ouders zijn kamer schoongemaakt.. Er staan hier 3 vuilniszakken vol flessenHij bewaarde ze allemaal in een rijtje langs zijn muur
Wat ben jij nou weer voor kloonquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:53 schreef DikkeNegerLul het volgende:
Willen jullie Martin misschien weer terugnemen?
That is not so nicequote:Op woensdag 4 juni 2008 22:49 schreef DikkeNegerLul het volgende:
Hebben die gasten van het Nijmegen topic Martin uitgekotst, zitten wij er weer mee opgescheept. Wat een geluksvogels zijn we toch ook![]()
Een huilpost counteren met een eigen huilpost vind ik daarentegen ook niet zo sterk.![]()
Het is nu kwart voor 11 genoeg tijd imo om eens goed van leer te gaan. GO!
Mag ik hier rellen of daarquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Leuke verdraaiing van de feiten. Fokkers hebben de nare gewoonte om graag iemand die op basis van dingen uit verleden iemand af te zeiken, beetje schoolplein mentaliteit, allemaal te veul gepest vroeger zeker... weet ik het. Doe eens volwassen, speel minder op de persoon, en bekijk het inhoudelijk... maar dat is teveel gevraagd. Daar was het iemand die begon te flippen over een grapje van mij, dacht dat ik serieus was, omdat die ook al zo zwart/wit keek... zal wel fokker-inherent zijn, geen idee.
IRL gelukkig met niemand dit soort gezeik, alleen op fok is het altijd zo kansloos gezeik altijd. Moeilijk he om ergens een positieve sfeer in te houden, zover jullie dat kennen.
Vrouwen zijn altijd welkom in het pokertopic.quote:
Ik had al voor daar gekozenquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:59 schreef DikkeNegerLul het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd welkom in het pokertopic.
Sexuele intimidatie is echter wel aan de orde van de dag, maar daar moet je doorheen kijken. Het zijn best aardige jongens.![]()
Heb ik net een aardig woordje voor je gedaan en dan doe je zo!quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
Het blijft hilarisch die schoolplein mentaliteit hier!
Even voor de goede orde; misschien ben ik een beetje zelfdestructief. Het poker topic heb ik een 'geschiedenis' en was eigenlijk 99.9% zeker dat daar gezeik zou komen, dus niet zo handig daareheen te verkassen na hier, alleen hoe kansloos dat jullie niks beters te doen hebben dan je daar mee bezig te houden
Verder hoi allemaal![]()
Ik vond het al raar dat ik je daar nooit zagquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:10 schreef LastRequest het volgende:
Houniet en swarmahoer jullie hadden mij van tevoren niet eens gewezen op het Emporiumtopic![]()
En nee ik kom niet verder dan KLB, CUL en dit topic
Wie komt er nou naar een ander topic eerst om nog weer even de lage eigendunk die je al hebt ietsjes te verhogen door weer even oppertunistisch bezig te gaan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe kansloos ben je dat je het hier komt uitleggen!
Alloquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:14 schreef LastRequest het volgende:
En ik heb de Martin-gate gemist dus ik zeg maar gewoon hoi terug
Maar, jij bent wel onze favoriet!quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Overigens is het pokertopic een topic waar elke week wel 20 mensen keihard afgezeken worden, maar trek vooral de conclusies die in jouw straatje passen.
Ach ik verveel me had zin in een relletje, neem toch niet alles zo serieus man..quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Wie komt er nou naar een ander topic eerst om nog weer even de lage eigendunk die je al hebt ietsjes te verhogen door weer even oppertunistisch bezig te gaan?
Overigens is het pokertopic een topic waar elke week wel 20 mensen keihard afgezeken worden, maar trek vooral de conclusies die in jouw straatje passen.
Gastquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:16 schreef FlashingLights het volgende:
Kom op zelfs jullie gunnen me dit tvp.
Juhquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:16 schreef FlashingLights het volgende:
Kom op zelfs jullie gunnen me dit tvp.
Nou baaibaaizwaaizwaaiquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:17 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hopen op de terugkeer van F... ohja jullie zijn nog steeds onder de indruk dat die rellen niet aan jullie lagen en beseffen niet dat zij ws gewoon het kinderlijke gedoe zat was... net als ik.
Ben alweer weg idd, heb me ook maar even uit de OP gehaald, scheelt weer ruimte.quote:
Wat doe je, dat heb ik met hand en tand zitten verdedigenquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ben alweer weg idd, heb me ook maar even uit de OP gehaald, scheelt weer ruimte.
whehequote:Op woensdag 4 juni 2008 23:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
H_M, kom je ook naar de meet?Ik krijg nog bier van je
normale mensen @ Fok!?quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ben alweer weg idd, heb me ook maar even uit de OP gehaald, scheelt weer ruimte.
kusje aan de normale mensen
ik moet hier even een kwootje aanhalen ...quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, er is altijd hoop.. sort of.
quote:Ga toch krassen, dan win je nog eens wat
Nah weet niet of dat nog gebeurd... Wsl ben ik tegen die tijd al om het leven gekomen, als de trend zich voortzetquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Als ik je keer tegenkom CP dan krijg je je biertje wel hoor... doe ik niet moeilijk over.
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/31quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
Komende 2 maanden zit ik ws in het buitenland, dus nog even blijven leven, maar ik laat dit topic nu echt weer aan jullie, bedenk ik even in welke SC ik nu waarschijnlijk de meeste kans op ruzie heb, pokertopic was wel heel makkelijk, tips? Dan zie ik jullie daar wel weer langskomen wanneer het raak is.
Trustie
KPD, Mannen sexy en gewaagdquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
Komende 2 maanden zit ik ws in het buitenland, dus nog even blijven leven, maar ik laat dit topic nu echt weer aan jullie, bedenk ik even in welke SC ik nu waarschijnlijk de meeste kans op ruzie heb, pokertopic was wel heel makkelijk, tips? Dan zie ik jullie daar wel weer langskomen wanneer het raak is.
Trustie
Nog leuker als ze er gewoon vol op in gaan ook. En dat niet 1 keer, maar continuquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:52 schreef J-heronimus het volgende:
Wel leuk he, op internet iemand bashen
Haha in de OP staat een overzicht van alle topicsquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:22 schreef LastRequest het volgende:
Forumrellen zijn altijd leuker als je ze begrijpt
Ik proef frustratie hierquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat heeft nogal zin ja. Als ik ergens ongestraft op zou willen schijten is het wel op al die lakse, omhooggeprate flutagenten die met hun autoritaire machtspositie burgers proberen te kleineren om hun gebrek aan seks te compenseren.
Nee serieus als ik morgen opschiet dan regelen we het nog welquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:12 schreef swarmahoer het volgende:
weer jammer hoor maar ok k ken mn plekje
van jouw groepje of van andere groepjes?quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:23 schreef LastRequest het volgende:
Slaap lekker!
Ik wilde gaan slapen maar hoor nu welke projectgroep-msn-rellen ik gemist heb net
Ik ben zo blij dat ik eens niet meegedaan heb, nu heerlijk alles achteraf horen.
ik ben gister erdoorheen gereden tussen 11 en 12 snachts maar niks gezien iig....quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:00 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik lees in de krant dat er massale vechtpartijen zijn geweest in Meijhorst en Hatert. Iemand iets van meegekregen? Ik ben wel in de buurt geweest gisteren, maar niets van gemerkt.
Murhh..quote:
wat voor werk doe je eigelijk ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Murhh..![]()
Ben verdeurie al vanaf 7:15 aan het werk
Goedemorgenquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Murhh..![]()
Ha, ik ben net een half uurtje uit bedquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Murhh..![]()
Binnen eigen groepje!quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
van jouw groepje of van andere groepjes?
en hoe kwam jij uit de test ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:48 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Binnen eigen groepje!
Gister mochten we elkaar anoniem beoordelen namelijk
Maarja als je met 6 bent en je krijgt van 5 mensen een - op een bepaald punt.. is het iig duidelijk dat je niet goed bezig bentSommige mensen worden daar boos van ipv dat ze naar zichzelf kijken.
Daarom krijgen ze ook een -, vicieuze cirkelquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:48 schreef LastRequest het volgende:
Gister mochten we elkaar anoniem beoordelen namelijk
Maarja als je met 6 bent en je krijgt van 5 mensen een - op een bepaald punt.. is het iig duidelijk dat je niet goed bezig bentSommige mensen worden daar boos van ipv dat ze naar zichzelf kijken.
Probleem is dan alleen dat ¾ van de mensen hun bek niet durft los te trekken en dan ontzettend hypocriet complimentjes gaan geven.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:53 schreef swarmahoer het volgende:
bij ons gaat t juist recht in je gezicht, kan je iig nog beargumenteren waardoor het komt mocht er iets aan de hand zijn
Ik ken hetquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Probleem is dan alleen dat ¾ van de mensen hun bek niet durft los te trekken en dan ontzettend hypocriet complimentjes gaan geven.
Ja, daar heb ik dan weer lak aan. Ik zeg het zelf ook altijd, soms wat subtieler verpakt en soms recht door zee, en ja, daar kun je op afgerekend worden. Maar ik ben op zulke momenten liever eerlijk, daar hebben mensen meer aan dat aan volk dat in hun gezicht loopt te liegen en mooi weer speelt, maar achter hun rug om dik loopt te roddelen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ken hetniet bij projecten nu hier op de uni maar met alles eigenlijk.. En ik trek mijn bek wel altijd los..
Dus wie heeft het altijd gedaan? Juist ja
Je hoeft er toch niet altijd direct iets zichtbaars mee te bereiken? Ik geef de kritiek die ze verdienen gewoon, of ze het nou zelf weten of niet. Dan heb ik het gezegd, kunnen ze achteraf niet zeiken dat ze het niet wisten. En soms doen ze alsof ze het weten, maar kan een schop onder hun hol best een eye-opener zijn...quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Liegen zal ik niet doen, maar af en toe vind ik 't wel best en laat 't volledig gaan. Die mensen hebben zelf echt wel in de gate dat ze geen reet doen, en als ze dan wat doen dat 't kwalitatief ruk is (als in er is amper wat over van wat zij geschreven hebben).
Als ik dan 't project maar haal vind ik 't wel best, geen behoefte aan loze discussies als je vooraf al weet dat je te weinig hebt om diegene de groep uit te schoppen.
Werk op de OK in het Radboud... patiënten aannemen en die komen al om 7:30quote:
Dat is pedagogisch erg verantwoord, maar ik vrees dat ik vrij resultaatgericht werk in projectenquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:11 schreef Mikkie het volgende:
Je hoeft er toch niet altijd direct iets zichtbaars mee te bereiken?
Ow maar het is niet dat ikhet niet zeg, maar achteraf baal ik van mijn omstanders.. alhoewel ik dat laatst ook gewoon tegen iemand gezegd heb.. van beetje jammer dat je je bek niet opentrok..quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dan weer lak aan. Ik zeg het zelf ook altijd, soms wat subtieler verpakt en soms recht door zee, en ja, daar kun je op afgerekend worden. Maar ik ben op zulke momenten liever eerlijk, daar hebben mensen meer aan dat aan volk dat in hun gezicht loopt te liegen en mooi weer speelt, maar achter hun rug om dik loopt te roddelen.
Heel goedquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ow maar het is niet dat ikhet niet zeg, maar achteraf baal ik van mijn omstanders.. alhoewel ik dat laatst ook gewoon tegen iemand gezegd heb.. van beetje jammer dat je je bek niet opentrok..
Hebben jullie ook dat IRIS ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:52 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb geen minnetjes!
Ook niet heel veel ++ maar alles op 0 (neutraal/gewoon) en +
Ben ik redelijk tevreden mee gezien mijn motivatie met deze groep
al bijna middagquote:
IRIS, over royal suckage gesproken. Meestal spreken we gewoon af dat we alles op een 0 laten staan puur om te stangen.quote:
ik ga wel met swine lunchenquote:
Jepquote:
Brunch dusquote:
en het wachtwoord dan... of hoeft dat nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jep
Je kunt ook echt met het studentnummer van een ander inloggen als je wil en zien wat voor scores diegene je gegeven heeft.. Ik vind het een beetje een bagger ding.
Nee die puinzooi is niet beveiligd, gewoon op enter rammen werkt al, net of je niet achter andermans studentnummer kunt komenquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en het wachtwoord dan... of hoeft dat niet
Nee is er niet haha.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en het wachtwoord dan... of hoeft dat niet
Fantastisch is iequote:Op donderdag 5 juni 2008 13:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou slettebakken nu wil ik credits voor mijn mooie op
quote:
Of wel, maar zonder achternaamquote:
ow jeejquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ze is overigens al bezet hoor, door een 20 jarige glazenwasser
dacht ik ook al toen ik terugkwamquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow zitten we nog niet in het nieuwe topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |