Na je dikke fail van de vorige keer ga je toch maar fietsen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waar meeten we zaterdag?Lijkt me wel oke als ik met de fiets eerst richting jou kom Swarma ?
wat was dat ook al weerquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Na je dikke fail van de vorige keer ga je toch maar fietsen?.
ik vind het best als ik thuis benquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waar meeten we zaterdag?Lijkt me wel oke als ik met de fiets eerst richting jou kom Swarma ?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:09 schreef Yashaaaaa het volgende:NEWSFLASH
Swarmahoer zegt:
ik vind piet een onsympatieke man
En het gitaristentopic heb je ook al verlatenquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:19 schreef Dupje het volgende:
Sorry mensen, ik ben nogal veel afwezig komende tijd ben ik bang. Zo zo zo druk met school momenteel!
Stalkertquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:26 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben naar de stad fijne avond
tot zo yasha
Mja, hmmm, miss over 2 weken weer meer present, t is gewoon zo druk nu!quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En het gitaristentopic heb je ook al verlaten
misschienquote:
Maak van de BBQ maar "hapjes"quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bier bbq en borsten langs de waal, en het kost geen rib uit je lijf![]()
+ 10 kudos voor Dupje
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nja, de 3 h's wordt meteen zo asociaal![]()
Maar dat andere is er wel he!quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Das maar goed want as er geen tieten waren kwam ik niet hoor
Waar ken ik dat vanquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe en mijn andere huisgenoot heeft na de verbouwing met zijn ouders zijn kamer schoongemaakt.. Er staan hier 3 vuilniszakken vol flessenHij bewaarde ze allemaal in een rijtje langs zijn muur
Wat ben jij nou weer voor kloonquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:53 schreef DikkeNegerLul het volgende:
Willen jullie Martin misschien weer terugnemen?
That is not so nicequote:Op woensdag 4 juni 2008 22:49 schreef DikkeNegerLul het volgende:
Hebben die gasten van het Nijmegen topic Martin uitgekotst, zitten wij er weer mee opgescheept. Wat een geluksvogels zijn we toch ook![]()
Een huilpost counteren met een eigen huilpost vind ik daarentegen ook niet zo sterk.![]()
Het is nu kwart voor 11 genoeg tijd imo om eens goed van leer te gaan. GO!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |