Wat Swarma zegt,... boven de hoofdingang... de echte dan he, niet die circustent die ze nu hebben opgetrokken...quote:
Aha daarquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wat Swarma zegt,... boven de hoofdingang... de echte dan he, niet die circustent die ze nu hebben opgetrokken...
vanavond in De Refter eten...sta mij bij
iemand fotos van de circustent? en waar staat diequote:Op woensdag 4 juni 2008 15:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wat Swarma zegt,... boven de hoofdingang... de echte dan he, niet die circustent die ze nu hebben opgetrokken...
vanavond in De Refter eten...sta mij bij
Helemaal nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:56 schreef swarmahoer het volgende:
en dan zul je denken dat doet mikkie ookmaar ik heb 2 zusjes die de afwasmachine in en uitpakken
dus scheelt mij weer niks doen
Van de meest recente heb ik geen idee, maar ik kwam er net pas achter. Het is gewoon echt mateloos frustrerend dat je hard spaart voor een auto en dat anderen zo volstrekt respectloos met je spullen omgaan. Maar oh wee als er iets bij hen gebeurtquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:35 schreef swarmahoer het volgende:
ik zag m al mikkie waar gebeurde het
Nou we dachten een keer... hee lekker schnitzel! Was het een dikke plak varkenslever... plus ze presteren zelfs een karbonade eruit te laten zien als kipfilet... en het smaakt uiteraard weer ergens anders naar... en de doorgestoomde erwten en worteltjes zijn ook té smerig....quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hmm ik vond het wel meevallen altijd
Oeh... vandaag staat dit op het menu:quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Aha daarsoms is de refter best te doen trouwens
Heb eens heerlijke pasta gehad
maar ook wel eens koude boontjes, niet gare aardappels en zooi...Je moet er goed opletten welk menu je neemt
Nog een kwartier en dan zit het bij mij er op.quote:
Ah koessie..quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:44 schreef swarmahoer het volgende:
yasha hiernet stond er ook een kraan.... nu rijdt ie opgeklapt weg ;'( ik was te laat
Heeft Yashi een kranenfetisj?quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:44 schreef swarmahoer het volgende:
yasha hiernet stond er ook een kraan.... nu rijdt ie opgeklapt weg ;'( ik was te laat
moet je maar bijlezenquote:
Dacht dat vrouwen vaker voor de douchekop met massagestraal gingenquote:
tja je hebt net de fotos van die douchekop gezien toch... misschien begrijp je de keusquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dacht dat vrouwen vaker voor de douchekop met massagestraal gingen![]()
Ik zie alleen het slangetje in de kuip verdwijnen...quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tja je hebt net de fotos van die douchekop gezien toch... misschien begrijp je de keus
Tubgirl Yashaaaaa meldt zich voor nadere toelichtingquote:
smakelijk etenquote:
kom je mij ophalen ik ben klaar met stagequote:Op woensdag 4 juni 2008 16:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
ben ik halverwege bedenk ik me dat ik het bewijsje vergeten ben ;r
ijsje etenquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb honger maar: ik vind het eigenlijk te vroeg om al te eten, heb ik vanavond weer honger.
en ze zijn nog in de keuken bezig.. dus dat kookt ook niet handig
no shit sherlockquote:
het is je vergevenquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:19 schreef Dupje het volgende:
Sorry mensen, ik ben nogal veel afwezig komende tijd ben ik bang. Zo zo zo druk met school momenteel!
quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:09 schreef Yashaaaaa het volgende:NEWSFLASH
Swarmahoer zegt:
ik vind piet een onsympatieke man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |