- Twee maanden terug: ik kom aanlopen en zie een paar dikke vegen op de deur van m'n auto. Kijk dichtbij: lak eraf, tot op de onderlaag, iemand met z'n deur er tegenaan gesmeten kennelijk (parkeergarage). Geen briefje.
- Anderhalve maand terug: ik kom bij m'n auto, krassen en beschadigingen op het voorscherm. Lijkt ook op een deur die open gegooid is, zit precies op die hoogte en stukken 'geveegd'. Geen briefje.
- Een maand terug: op het parkeerterrein bij de lokale supermarkt kom ik aanwandelen, dikke krassen op de hoek van m'n auto. Ik zet m'n karretje ernaast, en precies op hoogte van het karretje zitten de krassen. Hoe toevallig

. De auto die aan de kant van de krassen geparkeerd stond is weg. Geen briefje.
- Zojuist: ik loop naar de auto, zie ineens dikke vegen op m'n achterscherm, bij de wielkast. Kijk dichtbij: het is geen vuil, maar iemand heeft met z'n auto vol langs die van mij geschuurd, waardoor de hele wielkast verkloot is. Lak is niet meer helder, maar helemaal opgeschuurd, dof, en dik bekrast. Kleine stukjes tot op de onderlaag. Geen briefje.
Echt... dat al die hoerige, asociale teringlijers die niet kunnen rijden en andermans spullen beschadigen zonder iets te laten weten acute cholera krijgen en een langzame en zeer pijnlijke dood sterven!