Ja, inderdaad, dat zal het zijn. Ik parkeer gewoon in parkeervakken, netjes recht, straks langs bijvoorbeeld een muur, maar in principe altijd ruimte latend voor anderen (tenzij die zelf als een mongool parkeren) en heb een doorsnee auto (Nissan Almera). Dan lok je het natuurlijk uit.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Als het zo vaak gebeurd zo ik me eens afvragen of het gewoon niet door jezelf komt.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:27 schreef DaFan het volgende:
Misschien moet je even een kladblokje aan je antenne binden met een pennetje ofzo.
AMEN!quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:25 schreef Mikkie het volgende:
Echt... dat al die hoerige, asociale teringlijers die niet kunnen rijden en andermans spullen beschadigen zonder iets te laten weten acute cholera krijgen en een langzame en zeer pijnlijke dood sterven!
Misschien moet je even een kladblokje aan je antenne binden met een pennetje ofzo.
Eens.quote:
Ikke wel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:39 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Eens.
Ik snap dat soort mensen niet.
Donderstraal?quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:02 schreef Semisane het volgende:
Dus jij bent de eigenaar van die kut-bak die de hele tijd in mijn weg staat...donderstraal eens op pauper!![]()
Ligt er aan hoe groot jij denkt dat België is. Apart trouwens dat jij meteen aan België denkt..ik weet niet of dat wel zo positief is hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Donderstraal?Kom jij uit België of zo?
Te heet gewassen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:14 schreef NoBody122 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn massaal jaloers op jouw übergepimpte pwnagebak, waarmee je de buurt terroriseert door iedereen uit te dagen voor optrekwedstrijdjes bij de stoplichten, waarna je hun er zwaar uitboekt met je hippe automobiel!
Er zijn geen getuigen dus je kunt ermee weg komen zonder problemen. Dus dan doe je dat.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:25 schreef Mikkie het volgende:
Echt... dat al die hoerige, asociale teringlijers die niet kunnen rijden en andermans spullen beschadigen zonder iets te laten weten acute cholera krijgen en een langzame en zeer pijnlijke dood sterven!
Mja, dat is een beetje de mentaliteit van sommigen. Die mogen van mij aan een zeer pijnlijke maar vooral ontzettend langzame dood sterven.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:45 schreef 700MB het volgende:
[..]
Er zijn geen getuigen dus je kunt ermee weg komen zonder problemen. Dus dan doe je dat.
Wat dat betreft ben ik inderdaad 'blij' dat mijn auto al een jaartje of tien oud is. Het blijft iets waar ik veel zuurverdiend geld in heb gestoken, dus ik baal er stevig van, maar als het een nieuwe auto was geweest zou ik helemaal pissig zijnquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar inderdaad erg asociaal. Je durft gewoon bijna geen nieuwe auto meer te kopen.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:45 schreef 700MB het volgende:
[..]
Er zijn geen getuigen dus je kunt ermee weg komen zonder problemen. Dus dan doe je dat.
Helaas is dat de mentaliteit ja. 'Als ik maar niet gesnapt wordt.' Maar als ze zelf aan de beurt zijn voor iets schreeuwen ze moord en brand. Dat soort mensen kunnen kapot vallen wat mij betreft.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja, dat is een beetje de mentaliteit van sommigen. Die mogen van mij aan een zeer pijnlijke maar vooral ontzettend langzame dood sterven.
Wat is dat nou weer voor domme actie....quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:53 schreef MaximumRush het volgende:
Misschien kan je gewoon niet parkeren.
Heb ook een keertje gehad dat iemand zo tegen mij aan zat geparkeerd dat ik via de passagiersdeur in moest stappen. Heb ik wel eerst mooi alle 4 z'n banden leeg laten lopen.
ja, en dus, geeft dat iemand het recht om er maar slordig mee om te gaan?quote:
Ergens slordig mee om gaan is wel iets anders dan iemand in elkaar slaan. In elkaar slaan gaat niet per ongeluk, of zelfs zonder het te merken, een krasje of een deukje in een auto veroorzaken wel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:20 schreef BobbyB het volgende:
ja, en dus, geeft dat iemand het recht om er maar slordig mee om te gaan?Ik ga toch ook geen mensen in elkaar slaan omdat het maar mensen zijn?
Wanneer ik me auto parkeer kijk ik altijd of de auto's om mij heen makkelijk in en uit kunnen stappen. Als iemand daar geen zin in heeft dan is die ook de lul bij mij. Moet je maar gewoon normaal parkeren.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:29 schreef dutch-love het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor domme actie....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |