moet je maar bijlezenquote:
Dacht dat vrouwen vaker voor de douchekop met massagestraal gingenquote:
tja je hebt net de fotos van die douchekop gezien toch... misschien begrijp je de keusquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dacht dat vrouwen vaker voor de douchekop met massagestraal gingen![]()
Ik zie alleen het slangetje in de kuip verdwijnen...quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tja je hebt net de fotos van die douchekop gezien toch... misschien begrijp je de keus
Tubgirl Yashaaaaa meldt zich voor nadere toelichtingquote:
smakelijk etenquote:
kom je mij ophalen ik ben klaar met stagequote:Op woensdag 4 juni 2008 16:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
ben ik halverwege bedenk ik me dat ik het bewijsje vergeten ben ;r
ijsje etenquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb honger maar: ik vind het eigenlijk te vroeg om al te eten, heb ik vanavond weer honger.
en ze zijn nog in de keuken bezig.. dus dat kookt ook niet handig
no shit sherlockquote:
het is je vergevenquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:19 schreef Dupje het volgende:
Sorry mensen, ik ben nogal veel afwezig komende tijd ben ik bang. Zo zo zo druk met school momenteel!
quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:09 schreef Yashaaaaa het volgende:NEWSFLASH
Swarmahoer zegt:
ik vind piet een onsympatieke man
Na je dikke fail van de vorige keer ga je toch maar fietsen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waar meeten we zaterdag?Lijkt me wel oke als ik met de fiets eerst richting jou kom Swarma ?
wat was dat ook al weerquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Na je dikke fail van de vorige keer ga je toch maar fietsen?.
ik vind het best als ik thuis benquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waar meeten we zaterdag?Lijkt me wel oke als ik met de fiets eerst richting jou kom Swarma ?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:09 schreef Yashaaaaa het volgende:NEWSFLASH
Swarmahoer zegt:
ik vind piet een onsympatieke man
En het gitaristentopic heb je ook al verlatenquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:19 schreef Dupje het volgende:
Sorry mensen, ik ben nogal veel afwezig komende tijd ben ik bang. Zo zo zo druk met school momenteel!
Stalkertquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:26 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben naar de stad fijne avond
tot zo yasha
Mja, hmmm, miss over 2 weken weer meer present, t is gewoon zo druk nu!quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En het gitaristentopic heb je ook al verlaten
misschienquote:
Maak van de BBQ maar "hapjes"quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bier bbq en borsten langs de waal, en het kost geen rib uit je lijf![]()
+ 10 kudos voor Dupje
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nja, de 3 h's wordt meteen zo asociaal![]()
Maar dat andere is er wel he!quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Das maar goed want as er geen tieten waren kwam ik niet hoor
Waar ken ik dat vanquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe en mijn andere huisgenoot heeft na de verbouwing met zijn ouders zijn kamer schoongemaakt.. Er staan hier 3 vuilniszakken vol flessenHij bewaarde ze allemaal in een rijtje langs zijn muur
Wat ben jij nou weer voor kloonquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:53 schreef DikkeNegerLul het volgende:
Willen jullie Martin misschien weer terugnemen?
That is not so nicequote:Op woensdag 4 juni 2008 22:49 schreef DikkeNegerLul het volgende:
Hebben die gasten van het Nijmegen topic Martin uitgekotst, zitten wij er weer mee opgescheept. Wat een geluksvogels zijn we toch ook![]()
Een huilpost counteren met een eigen huilpost vind ik daarentegen ook niet zo sterk.![]()
Het is nu kwart voor 11 genoeg tijd imo om eens goed van leer te gaan. GO!
Mag ik hier rellen of daarquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Leuke verdraaiing van de feiten. Fokkers hebben de nare gewoonte om graag iemand die op basis van dingen uit verleden iemand af te zeiken, beetje schoolplein mentaliteit, allemaal te veul gepest vroeger zeker... weet ik het. Doe eens volwassen, speel minder op de persoon, en bekijk het inhoudelijk... maar dat is teveel gevraagd. Daar was het iemand die begon te flippen over een grapje van mij, dacht dat ik serieus was, omdat die ook al zo zwart/wit keek... zal wel fokker-inherent zijn, geen idee.
IRL gelukkig met niemand dit soort gezeik, alleen op fok is het altijd zo kansloos gezeik altijd. Moeilijk he om ergens een positieve sfeer in te houden, zover jullie dat kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |