Binnen eigen groepje!quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
van jouw groepje of van andere groepjes?
en hoe kwam jij uit de test ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:48 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Binnen eigen groepje!
Gister mochten we elkaar anoniem beoordelen namelijk
Maarja als je met 6 bent en je krijgt van 5 mensen een - op een bepaald punt.. is het iig duidelijk dat je niet goed bezig bentSommige mensen worden daar boos van ipv dat ze naar zichzelf kijken.
Daarom krijgen ze ook een -, vicieuze cirkelquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:48 schreef LastRequest het volgende:
Gister mochten we elkaar anoniem beoordelen namelijk
Maarja als je met 6 bent en je krijgt van 5 mensen een - op een bepaald punt.. is het iig duidelijk dat je niet goed bezig bentSommige mensen worden daar boos van ipv dat ze naar zichzelf kijken.
Probleem is dan alleen dat ¾ van de mensen hun bek niet durft los te trekken en dan ontzettend hypocriet complimentjes gaan geven.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:53 schreef swarmahoer het volgende:
bij ons gaat t juist recht in je gezicht, kan je iig nog beargumenteren waardoor het komt mocht er iets aan de hand zijn
Ik ken hetquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Probleem is dan alleen dat ¾ van de mensen hun bek niet durft los te trekken en dan ontzettend hypocriet complimentjes gaan geven.
Ja, daar heb ik dan weer lak aan. Ik zeg het zelf ook altijd, soms wat subtieler verpakt en soms recht door zee, en ja, daar kun je op afgerekend worden. Maar ik ben op zulke momenten liever eerlijk, daar hebben mensen meer aan dat aan volk dat in hun gezicht loopt te liegen en mooi weer speelt, maar achter hun rug om dik loopt te roddelen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ken hetniet bij projecten nu hier op de uni maar met alles eigenlijk.. En ik trek mijn bek wel altijd los..
Dus wie heeft het altijd gedaan? Juist ja
Je hoeft er toch niet altijd direct iets zichtbaars mee te bereiken? Ik geef de kritiek die ze verdienen gewoon, of ze het nou zelf weten of niet. Dan heb ik het gezegd, kunnen ze achteraf niet zeiken dat ze het niet wisten. En soms doen ze alsof ze het weten, maar kan een schop onder hun hol best een eye-opener zijn...quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Liegen zal ik niet doen, maar af en toe vind ik 't wel best en laat 't volledig gaan. Die mensen hebben zelf echt wel in de gate dat ze geen reet doen, en als ze dan wat doen dat 't kwalitatief ruk is (als in er is amper wat over van wat zij geschreven hebben).
Als ik dan 't project maar haal vind ik 't wel best, geen behoefte aan loze discussies als je vooraf al weet dat je te weinig hebt om diegene de groep uit te schoppen.
Werk op de OK in het Radboud... patiënten aannemen en die komen al om 7:30quote:
Dat is pedagogisch erg verantwoord, maar ik vrees dat ik vrij resultaatgericht werk in projectenquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:11 schreef Mikkie het volgende:
Je hoeft er toch niet altijd direct iets zichtbaars mee te bereiken?
Ow maar het is niet dat ikhet niet zeg, maar achteraf baal ik van mijn omstanders.. alhoewel ik dat laatst ook gewoon tegen iemand gezegd heb.. van beetje jammer dat je je bek niet opentrok..quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dan weer lak aan. Ik zeg het zelf ook altijd, soms wat subtieler verpakt en soms recht door zee, en ja, daar kun je op afgerekend worden. Maar ik ben op zulke momenten liever eerlijk, daar hebben mensen meer aan dat aan volk dat in hun gezicht loopt te liegen en mooi weer speelt, maar achter hun rug om dik loopt te roddelen.
Heel goedquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ow maar het is niet dat ikhet niet zeg, maar achteraf baal ik van mijn omstanders.. alhoewel ik dat laatst ook gewoon tegen iemand gezegd heb.. van beetje jammer dat je je bek niet opentrok..
Hebben jullie ook dat IRIS ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:52 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb geen minnetjes!
Ook niet heel veel ++ maar alles op 0 (neutraal/gewoon) en +
Ben ik redelijk tevreden mee gezien mijn motivatie met deze groep
al bijna middagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |