whehequote:Op woensdag 4 juni 2008 23:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
H_M, kom je ook naar de meet?Ik krijg nog bier van je
normale mensen @ Fok!?quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ben alweer weg idd, heb me ook maar even uit de OP gehaald, scheelt weer ruimte.
kusje aan de normale mensen
ik moet hier even een kwootje aanhalen ...quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, er is altijd hoop.. sort of.
quote:Ga toch krassen, dan win je nog eens wat
Nah weet niet of dat nog gebeurd... Wsl ben ik tegen die tijd al om het leven gekomen, als de trend zich voortzetquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
Als ik je keer tegenkom CP dan krijg je je biertje wel hoor... doe ik niet moeilijk over.
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/31quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
Komende 2 maanden zit ik ws in het buitenland, dus nog even blijven leven, maar ik laat dit topic nu echt weer aan jullie, bedenk ik even in welke SC ik nu waarschijnlijk de meeste kans op ruzie heb, pokertopic was wel heel makkelijk, tips? Dan zie ik jullie daar wel weer langskomen wanneer het raak is.
Trustie
KPD, Mannen sexy en gewaagdquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:29 schreef Hertog_Martin het volgende:
Komende 2 maanden zit ik ws in het buitenland, dus nog even blijven leven, maar ik laat dit topic nu echt weer aan jullie, bedenk ik even in welke SC ik nu waarschijnlijk de meeste kans op ruzie heb, pokertopic was wel heel makkelijk, tips? Dan zie ik jullie daar wel weer langskomen wanneer het raak is.
Trustie
Nog leuker als ze er gewoon vol op in gaan ook. En dat niet 1 keer, maar continuquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:52 schreef J-heronimus het volgende:
Wel leuk he, op internet iemand bashen
Haha in de OP staat een overzicht van alle topicsquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:22 schreef LastRequest het volgende:
Forumrellen zijn altijd leuker als je ze begrijpt
Ik proef frustratie hierquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat heeft nogal zin ja. Als ik ergens ongestraft op zou willen schijten is het wel op al die lakse, omhooggeprate flutagenten die met hun autoritaire machtspositie burgers proberen te kleineren om hun gebrek aan seks te compenseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |