Vergeet de perenijsjes nietquote:
Tijdens het zoeken naar leuke series kwam ik die tegen, vroeg me af of 't zo'n typische wijvenserie (no offencequote:
ik smste jequote:
hoedeplankquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en ja, dit is SOG van de bovenste plank..
nah 7 ofzoquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik stel een TT wijziging voor: Wii heeft er plaats om te bbq'en en is bereid ons aankomende zaterdag te ontvangen?
doodkapje had net een onverkapte uitnodiging geplaatstquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik stel een TT wijziging voor: Wii heeft er plaats om te bbq'en en is bereid ons aankomende zaterdag te ontvangen?
cahter elk grapje schuilt een waarheidquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo kom ik wel aan mijn quotum van vandaag
en ja dat is een grapje
ja en t kon nu nog steeds niet :S dus nog maar een abbo erbijquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar waarom had je ook alweer 2 telefoons![]()
Iets met dat je je belbundel niet kon opstapelen ofzo? ik vind het nog steeds maar een vaag iets en lijkt me irri om met twee telefoons te zitten.. heb je zo smsje getypt en wil je het versturen staat het nr op de andere telefoon
Waarschijnlijk zit ik zaterdag in Enschede voor een party... helaasquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
doodkapje had net een onverkapte uitnodiging geplaatst
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit ik zaterdag in Enschede voor een party... helaas
Om die reden 't niet doen, dan geef je ze wel heel veel eer.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah en om bij Piecken te gaan bbqen op het gras daar maken we het glurven voor cali wel heel makkelijk
Volgende keer is primaquote:
Meet op de UT Campus dan maarquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:22 schreef Aibmi het volgende:
Ik ben er zaterdag ook niet, en ben toevallig ook in Enschede
Ga je nu ineens weer de slijmbal modus opzettenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:26 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben dr wel gewoon bijalles aan de kant voor een meet met yasha
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:26 schreef swarmahoer het volgende:
jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ga je nu ineens weer de slijmbal modus opzetten
2 wegwerp BBQ'squote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
What a suprise
Naja verzin iets anders dan
ja en yasha regelt de wegwerpbbqs bij de blokker met haar gigantische kortingquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:33 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
2 wegwerp BBQ's
1 Pak hamburgers
1 pak worstjes
bak maaltijdsalade
Turks brood
Olijven/Tzaziki/tapenade
Rosé/Witbiertjes
Waalstrandje
En regent het, dan kun je altijd nog goedkoop eten bij De Dromaai...
Je zou toch denken dat iemand met zo'n kont dat wel zou wetenquote:
een brug te verquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:28 schreef Mikkie het volgende:
Een Nijmegenmeet in Arnhem, dat zou toch wel een flinke stap te ver zijn.
Oke, nu is het officieel, geen hete stomende geile neuqseks meer voor mikkiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat iemand met zo'n kont dat wel zou weten
Zo'n heldere huisgenoot had ik laatst ook, ja. En dan vervolgens een kop trekken waar het IQ van een stoeptegel vanaf straalt als ik pissig word omdat ik op Internet aan het werk was...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo mijn internet lag er weer eens uit.. ze moesten boven stofzuigen maar hadden geen stopcontact
trekken ze ff de stekker van de modem eruitMaar toen hij er weer inging wilde mijn internet het maar niet doen.. zelfs niet na 3 keer de pc te herstarten.. Maar net ineens deed ie het toch weer
Ja maar!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Oke, nu is het officieel, geen hete stomende geile neuqseks meer voor mikkie
Naja het waren de medewerkers van beneden.. die hier nu ff de boel beetje schoonmaken..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n heldere huisgenoot had ik laatst ook, ja. En dan vervolgens een kop trekken waar het IQ van een stoeptegel vanaf straalt als ik pissig word omdat ik op Internet aan het werk was...
Whateverquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja maar!Ik zeg toch niet dat er iets mis is met je kont?
![]()
Boos worden dan!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Naja het waren de medewerkers van beneden.. die hier nu ff de boel beetje schoonmaken..
En mijn stofzuiger daarvoor gebruikendat ding is al zo oud al dat stof en zaagsel maakt de levensverwachting er niet echt langer van..
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah en om bij Piecken te gaan bbqen op het gras daar maken we het glurven voor cali wel heel makkelijk
Yashaaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik maak maar een grapjesowieso was ze er niet eens dit weekend dacht ik
Ow en Cali
mee eens!!quote:
rellen tussen yasha en mikkiequote:
En dan jij dadelijk zeker achter mijn Yashi aan?quote:
Heb je nog geen bewijs?quote:
neequote:
WTF.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Aanrijding gehad... 2 bussen achterop geklapt in de file, verslag komt vanavond
Heb nog nooit zo uitgebreid gegeten de afgelopen week, voor zo weinig geld. En dat notabene aan de Kalverstraat in Amsterdamquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
roflol @ bonnetje![]()
Verder wel heftig verhaal, hopen dat de nekklachten snel verdwijnen.
quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja die is 3 staartjes toch? nog 2 keer voor 15 euro boodschappen doen moet me wel lukken voor het EK is afgelopen
mag ik bij jou etenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik eet morgen aardappeltjes met ewrtjes en worteltjes en een kipcordonblue..
En heb gyros in huis gehaald
dan kom ik wel kokenquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:15 schreef swarmahoer het volgende:
er word gewoon te weinig gereld nu hm weg is
Ik heb beloofd dat niet meer te doen.. Ik begon hem net te waarderenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:39 schreef swarmahoer het volgende:
yasha al n kloonalert gegeven aan dago ?
optyfen relklonenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb beloofd dat niet meer te doen.. Ik begon hem net te waarderenjammer dat ie nu weer gaat bitchen maar ach..
Sowieso gaat het wat rustiger aan de laatste tijd. Er klopt iets nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:13 schreef swarmahoer het volgende:
ja viel mij ook al op
En Yashi is ook rustig de afgelopen dagen...quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:19 schreef swarmahoer het volgende:
komt omdat ik er niet al te veel geweest ben
Daar heb je in het verleden inderdaad ook nogal een probleem van gemaaktquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah om het topic nu in mijn eentje vol te gaan spammen
Truequote:Op woensdag 4 juni 2008 00:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toen waren er mensen die ook antwoorddeIk heb nooit 1 pagina in mn eentje gevuld
quote:
quote:
had dan gewoon de wekker later gezetquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kruip gewoon mn bed weer inbeetje leren op/in bed en als ik wil beetje dutten
njmegen stond op eind juni al dus dat is niet zon rampquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Praktijk kan je vaak 3 maanden wachten, de eerste keer is dat niet zo'n ramp want dan kan je 't plannen. Maar als je een keer zakt.
Ik lees altijd meequote:
weet ik tochquote:
Ik had mijn wekker niet gezet.. Moest naar de wcquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had dan gewoon de wekker later gezet
opzichquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die van CP staat lek op 't station.
Succes met de bandenplakmeet vanavond.
ik had haar een hele lieve pm gestuurdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Ik zou even Jos van Hees bellen, volgens mij doet die het wel binnen een dag. Die zit aan de kapittelweg, in de fietsenstalling van het radboudquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weet iemand btw een goede fietsenmaker die vandaag al klaar is..
Of wil iemand mijn achterband komen plakken![]()
En nee dat kan ik niet zelf nee.
Mjah ik ga denk ik maar naar het station jah.. Als ik hem oppomp red ik het fietsend nog wel tot daar..quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:46 schreef swarmahoer het volgende:
en ik kan het ook niet zelf dus ben ik blij dat er een fietsenmaker op de hoek zitmaarja beetje ver voor jou... en je kan altijd nog naar het station toe gaan natuurlijk, das dichterbij
Ik weet helemaal niet waar je woontquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah dan moet ik helemaal naar de uni lopen vanaf hier weinig zin in
je kan m denk ik wel tegen vrijdag ophalen ofzo ...quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mjah ik ga denk ik maar naar het station jah.. Als ik hem oppomp red ik het fietsend nog wel tot daar..
En morgen klaar is ook niet zo'n ramp maar ik moet hem vrijdag hebben..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toen belde ze '' hej rijden de bussen nog vandaag? nee mam loop maar naar de trein'' en ze had alsnog haar aansluiting gehaald
tot zover weer een spannende gebeurtenis in mijn levenOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
of hebben een autoquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sorry maar mensen die nu nog op bussen staan te wachten leven echt onder een steen
dus jij wil d'r ook al neuken?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:26 schreef swarmahoer het volgende:
daarvoor hadden we nog geen datum afgesprokenquote:
jij ook dusquote:
stiekem jij ookquote:
Noemen ze ook wel ontkenningsfasequote:Op woensdag 4 juni 2008 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
zo stiekem dat ik het zelf niet eens weet dan
Wat nu weer? Dat nummer is maandenlang grijs gedraaid op de radioquote:
Wat hebben jullie met het ex-gangenootje van mijn ex gedaan!?quote:
Niet te hopen, geen ideequote:
nou, ik wist iig nog steeds niet wie dat nou zongquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat nu weer? Dat nummer is maandenlang grijs gedraaid op de radio?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
volgens mij heb ik een vermoeden wie 't is, maar ik twijfel..
hij was in ieder geval fan van Wolter Kroesen hoe heet die andere gast met dat liedje 'Je bent zo.. alalalalalalalala, O... lalalalalalalalala O ' (het enige wat ik kan verstaan
)
hej fijne kloon blijf in je andere topics anders word je weer gebanaandquote:
tuurlijkquote:
waar heb je t over ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
ach, zolang meneer denkt dat hij mij met zogenaamde 'feiten'kan 'pakken', heeft hij het mis. Beetje via Fok! proberen een ander te 'kwetsen'
zéééér WO, die instelling
Hoe weet je dat, alleen omdat ie in 't RUtopic post?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
het schijnt..je zou het niet zeggen hè?
RU topicquote:
hij zou ook nog die bijster intelligente kantinehulp met dat 45km/u karretje kunnen zijn jaquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, alleen omdat ie in 't RUtopic post?
Het doet echt pijn van binnen heh ... zet je overheen alleen in jou ogen is het iets om je over te schamen. Ik zelf zou er geen dag van wakker liggen, als ik op mijn 22ste begon aan een vervolgopleiding dan zou ik zeggen so what. Maar jij niet ...quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
ach, zolang meneer denkt dat hij mij met zogenaamde 'feiten'kan 'pakken', heeft hij het mis. Beetje via Fok! proberen een ander te 'kwetsen'
zéééér WO, die instelling
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij zou ook nog die bijster intelligente kantinehulp met dat 45km/u karretje kunnen zijn ja
die gast is écht knudde trouwens![]()
Jaar of 18 gok ik, rijdt in zo'n 'gepimpte' invalidebak, parkeert die in het gras, en heeft er een 'vette muziekinstalllatie' ingezet
ok laatste waarschuwing optyfen uit dit topic of je moet weer een nieuwe kloon aanmakenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:45 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Het doet echt pijn van binnen heh ... zet je overheen alleen in jou ogen is het iets om je over te schamen. Ik zelf zou er geen dag van wakker liggen, als ik op mijn 22ste begon aan een vervolgopleiding dan zou ik zeggen so what. Maar jij niet ...![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
n meisje die ''voor jouw tijdquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:52 schreef LastRequest het volgende:
Wie is F die hier gemist wordt dan?
matige grapquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen idee..
het was iets met een F...
geen ideequote:Op woensdag 4 juni 2008 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
trouwens, wordt er zaterdag nog geBBQ-ed of niet?
Ik kom die dag/middag terug uit Den Haag (even bij paps en mams langs) en kan evt. meteen doorrijden naar Nijmegen. Kan dan wel niet drinken, maar ách.. zijn alleen maar extra calorieënMaar dan moet ik wel meteen ergens vleesch rauzen
of wordt er gewoon in het Goffertpark gehangen?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen idee..
Donatello'squote:Op woensdag 4 juni 2008 11:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen ideewaarschijnlijk ergens uit eten ofzo
wat heb je uitgehaaldquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Donatello's
als ik daar nog mag komen
pwndquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo even fiets weggebracht
Vanmiddag ophalen
Kom ik bij het koningsplein (das toch bij de sjors en sjimmie daar) en daar zitten toch van die fonteintjes in de grond.. Rijdt er zo'n gast in een SUV super breed makend over de weg en net op het moment dat hij langs die fonteintjes komt worden ze een meter hoog.. Zo via de spiegel in zijn open raam
In mijn geval als ik daar nog wil komen.. Iedere keer als ik daar heb gegeten ben ik daarna aan de schijterijquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Donatello's
als ik daar nog mag komen
ja heb ik dus ook last vanquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
als ik daar nog wil komen.. Iedere keer als ik daar heb gegeten ben ik daarna aan de schijterij
ze (een of andere blonde trol van de bediening) vond ons niet zo liefquote:
Ah jah, komt me wel bekend voor.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen idee..
ze is friggin' serveerster, en de klant is koning, stom vies vet kutwijfquote:
Carpaccioquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:02 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ah jah, komt me wel bekend voor.
Donatello's is leuk <3 daar heb ik gewerkt (ander filiaal dan), ik hou van hun kruidenboter & knoflooksaus
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze is friggin' serveerster, en de klant is koning, stom vies vet kutwijf
misschien hielp het ook niet dat we haar de hele tijd 'die lelijke' noemden
ik had je gewoon de zaak uitgeflikkerd je hoort met respect om te gaan met personeelquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze is friggin' serveerster, en de klant is koning, stom vies vet kutwijf
misschien hielp het ook niet dat we haar de hele tijd 'die lelijke' noemden
gelukkig maarquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
whehe
ik ben áltijd aardig tegen het personeel hoor, maar het zou kunnen dat ze ons per ongeluk gehoord heeft. Dat is het énige wat ik kan bedenken om haar niet zo klantvriendelijke gedrag te verklaren
in haar gezicht was ik heel vriendelijk, zoals het een goed mens betaamt
bij Camelot is de saté zó lekkerquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ook bestschijn je ook wel goed te kunnen eten
Zaanse mayonaise uit tubequote:Op woensdag 4 juni 2008 12:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik krijg ineens de enorme drang naar zure buitenlandse mayo.. Geen idee waarom
Ik zou ook echt niet blij zijn met zulke gasten, om maar een understatement te gebruikenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik had je gewoon de zaak uitgeflikkerd je hoort met respect om te gaan met personeel
straks maar aan mijn boterham met lightspread...quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:13 schreef Aibmi het volgende:
Ik krijg honger van dit topicZo maar eens eitje bakken
quote:
Ik ben altijd heel erg beleefdquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Iedereen zegt altijd wel dat je het als Callcenter medewerker te verduren krijgt maar in een winkel werken is tegenwoordig niets anders hoor..
He, waar ligt da! Wa kost Da..
"mevrouw mag ik iets vragen, waar ligt dit en dat.. "
Q-ke-le-Q is erg lekker... iets duurder maar je krijgt best veel voeder!quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar:
Van buren Kut volgens zo'n iemand die er zelf verdomme in de keuken staat..
Donatello's Ik moet de volgende dag keihard bikkelen met leren dus kan geen diarree gebruiken..
bbqen Opzich wel mogelijk maar moeten een locatie hebben.. (waarom niet gewoon in een park)
Mr jacks![]()
![]()
dromraai of hoe dat ding ook heet.
andere opties?
Of bowlenquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:22 schreef swarmahoer het volgende:
we kunnen ook gewoon gaa npoolen na het eten
te ver fietsenquote:
Deze meet is idd vrij dichtbijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |