Vergeet de perenijsjes nietquote:
Tijdens het zoeken naar leuke series kwam ik die tegen, vroeg me af of 't zo'n typische wijvenserie (no offencequote:
ik smste jequote:
hoedeplankquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en ja, dit is SOG van de bovenste plank..
nah 7 ofzoquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik stel een TT wijziging voor: Wii heeft er plaats om te bbq'en en is bereid ons aankomende zaterdag te ontvangen?
doodkapje had net een onverkapte uitnodiging geplaatstquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik stel een TT wijziging voor: Wii heeft er plaats om te bbq'en en is bereid ons aankomende zaterdag te ontvangen?
cahter elk grapje schuilt een waarheidquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo kom ik wel aan mijn quotum van vandaag
en ja dat is een grapje
ja en t kon nu nog steeds niet :S dus nog maar een abbo erbijquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar waarom had je ook alweer 2 telefoons![]()
Iets met dat je je belbundel niet kon opstapelen ofzo? ik vind het nog steeds maar een vaag iets en lijkt me irri om met twee telefoons te zitten.. heb je zo smsje getypt en wil je het versturen staat het nr op de andere telefoon
Waarschijnlijk zit ik zaterdag in Enschede voor een party... helaasquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
doodkapje had net een onverkapte uitnodiging geplaatst
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit ik zaterdag in Enschede voor een party... helaas
Om die reden 't niet doen, dan geef je ze wel heel veel eer.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah en om bij Piecken te gaan bbqen op het gras daar maken we het glurven voor cali wel heel makkelijk
Volgende keer is primaquote:
Meet op de UT Campus dan maarquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:22 schreef Aibmi het volgende:
Ik ben er zaterdag ook niet, en ben toevallig ook in Enschede
Ga je nu ineens weer de slijmbal modus opzettenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:26 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben dr wel gewoon bijalles aan de kant voor een meet met yasha
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:26 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben dr wel gewoon bijalles aan de kant voor een meet met yasha
jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ga je nu ineens weer de slijmbal modus opzetten
2 wegwerp BBQ'squote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
What a suprise
Naja verzin iets anders dan
ja en yasha regelt de wegwerpbbqs bij de blokker met haar gigantische kortingquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:33 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
2 wegwerp BBQ's
1 Pak hamburgers
1 pak worstjes
bak maaltijdsalade
Turks brood
Olijven/Tzaziki/tapenade
Rosé/Witbiertjes
Waalstrandje
En regent het, dan kun je altijd nog goedkoop eten bij De Dromaai...
Je zou toch denken dat iemand met zo'n kont dat wel zou wetenquote:
een brug te verquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:28 schreef Mikkie het volgende:
Een Nijmegenmeet in Arnhem, dat zou toch wel een flinke stap te ver zijn.
Oke, nu is het officieel, geen hete stomende geile neuqseks meer voor mikkiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat iemand met zo'n kont dat wel zou weten
Zo'n heldere huisgenoot had ik laatst ook, ja. En dan vervolgens een kop trekken waar het IQ van een stoeptegel vanaf straalt als ik pissig word omdat ik op Internet aan het werk was...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo mijn internet lag er weer eens uit.. ze moesten boven stofzuigen maar hadden geen stopcontact
trekken ze ff de stekker van de modem eruitMaar toen hij er weer inging wilde mijn internet het maar niet doen.. zelfs niet na 3 keer de pc te herstarten.. Maar net ineens deed ie het toch weer
Ja maar!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Oke, nu is het officieel, geen hete stomende geile neuqseks meer voor mikkie
Naja het waren de medewerkers van beneden.. die hier nu ff de boel beetje schoonmaken..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n heldere huisgenoot had ik laatst ook, ja. En dan vervolgens een kop trekken waar het IQ van een stoeptegel vanaf straalt als ik pissig word omdat ik op Internet aan het werk was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |