2 wegwerp BBQ'squote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
What a suprise
Naja verzin iets anders dan
ja en yasha regelt de wegwerpbbqs bij de blokker met haar gigantische kortingquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:33 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
2 wegwerp BBQ's
1 Pak hamburgers
1 pak worstjes
bak maaltijdsalade
Turks brood
Olijven/Tzaziki/tapenade
Rosé/Witbiertjes
Waalstrandje
En regent het, dan kun je altijd nog goedkoop eten bij De Dromaai...
Je zou toch denken dat iemand met zo'n kont dat wel zou wetenquote:
een brug te verquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:28 schreef Mikkie het volgende:
Een Nijmegenmeet in Arnhem, dat zou toch wel een flinke stap te ver zijn.
Oke, nu is het officieel, geen hete stomende geile neuqseks meer voor mikkiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat iemand met zo'n kont dat wel zou weten
Zo'n heldere huisgenoot had ik laatst ook, ja. En dan vervolgens een kop trekken waar het IQ van een stoeptegel vanaf straalt als ik pissig word omdat ik op Internet aan het werk was...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo mijn internet lag er weer eens uit.. ze moesten boven stofzuigen maar hadden geen stopcontact
trekken ze ff de stekker van de modem eruitMaar toen hij er weer inging wilde mijn internet het maar niet doen.. zelfs niet na 3 keer de pc te herstarten.. Maar net ineens deed ie het toch weer
Ja maar!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Oke, nu is het officieel, geen hete stomende geile neuqseks meer voor mikkie
Naja het waren de medewerkers van beneden.. die hier nu ff de boel beetje schoonmaken..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo'n heldere huisgenoot had ik laatst ook, ja. En dan vervolgens een kop trekken waar het IQ van een stoeptegel vanaf straalt als ik pissig word omdat ik op Internet aan het werk was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |