Daar heb je in het verleden inderdaad ook nogal een probleem van gemaaktquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah om het topic nu in mijn eentje vol te gaan spammen
Truequote:Op woensdag 4 juni 2008 00:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toen waren er mensen die ook antwoorddeIk heb nooit 1 pagina in mn eentje gevuld
quote:
quote:
had dan gewoon de wekker later gezetquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kruip gewoon mn bed weer inbeetje leren op/in bed en als ik wil beetje dutten
njmegen stond op eind juni al dus dat is niet zon rampquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Praktijk kan je vaak 3 maanden wachten, de eerste keer is dat niet zo'n ramp want dan kan je 't plannen. Maar als je een keer zakt.
Ik lees altijd meequote:
weet ik tochquote:
Ik had mijn wekker niet gezet.. Moest naar de wcquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had dan gewoon de wekker later gezet
opzichquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die van CP staat lek op 't station.
Succes met de bandenplakmeet vanavond.
ik had haar een hele lieve pm gestuurdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Ik zou even Jos van Hees bellen, volgens mij doet die het wel binnen een dag. Die zit aan de kapittelweg, in de fietsenstalling van het radboudquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weet iemand btw een goede fietsenmaker die vandaag al klaar is..
Of wil iemand mijn achterband komen plakken![]()
En nee dat kan ik niet zelf nee.
Mjah ik ga denk ik maar naar het station jah.. Als ik hem oppomp red ik het fietsend nog wel tot daar..quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:46 schreef swarmahoer het volgende:
en ik kan het ook niet zelf dus ben ik blij dat er een fietsenmaker op de hoek zitmaarja beetje ver voor jou... en je kan altijd nog naar het station toe gaan natuurlijk, das dichterbij
Ik weet helemaal niet waar je woontquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah dan moet ik helemaal naar de uni lopen vanaf hier weinig zin in
je kan m denk ik wel tegen vrijdag ophalen ofzo ...quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mjah ik ga denk ik maar naar het station jah.. Als ik hem oppomp red ik het fietsend nog wel tot daar..
En morgen klaar is ook niet zo'n ramp maar ik moet hem vrijdag hebben..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toen belde ze '' hej rijden de bussen nog vandaag? nee mam loop maar naar de trein'' en ze had alsnog haar aansluiting gehaald
tot zover weer een spannende gebeurtenis in mijn levenOp donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
of hebben een autoquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sorry maar mensen die nu nog op bussen staan te wachten leven echt onder een steen
dus jij wil d'r ook al neuken?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:26 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben dr wel gewoon bijalles aan de kant voor een meet met yasha
daarvoor hadden we nog geen datum afgesprokenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |