Donatello'squote:Op woensdag 4 juni 2008 11:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen ideewaarschijnlijk ergens uit eten ofzo
wat heb je uitgehaaldquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Donatello's
als ik daar nog mag komen
pwndquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo even fiets weggebracht
Vanmiddag ophalen
Kom ik bij het koningsplein (das toch bij de sjors en sjimmie daar) en daar zitten toch van die fonteintjes in de grond.. Rijdt er zo'n gast in een SUV super breed makend over de weg en net op het moment dat hij langs die fonteintjes komt worden ze een meter hoog.. Zo via de spiegel in zijn open raam
In mijn geval als ik daar nog wil komen.. Iedere keer als ik daar heb gegeten ben ik daarna aan de schijterijquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Donatello's
als ik daar nog mag komen
ja heb ik dus ook last vanquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
als ik daar nog wil komen.. Iedere keer als ik daar heb gegeten ben ik daarna aan de schijterij
ze (een of andere blonde trol van de bediening) vond ons niet zo liefquote:
Ah jah, komt me wel bekend voor.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen idee..
het was iets met een F...
ze is friggin' serveerster, en de klant is koning, stom vies vet kutwijfquote:
Carpaccioquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:02 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ah jah, komt me wel bekend voor.
Donatello's is leuk <3 daar heb ik gewerkt (ander filiaal dan), ik hou van hun kruidenboter & knoflooksaus
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze is friggin' serveerster, en de klant is koning, stom vies vet kutwijf
misschien hielp het ook niet dat we haar de hele tijd 'die lelijke' noemden
ik had je gewoon de zaak uitgeflikkerd je hoort met respect om te gaan met personeelquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze is friggin' serveerster, en de klant is koning, stom vies vet kutwijf
misschien hielp het ook niet dat we haar de hele tijd 'die lelijke' noemden
gelukkig maarquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
whehe
ik ben áltijd aardig tegen het personeel hoor, maar het zou kunnen dat ze ons per ongeluk gehoord heeft. Dat is het énige wat ik kan bedenken om haar niet zo klantvriendelijke gedrag te verklaren
in haar gezicht was ik heel vriendelijk, zoals het een goed mens betaamt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |