hej fijne kloon blijf in je andere topics anders word je weer gebanaandquote:
tuurlijkquote:
waar heb je t over ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
ach, zolang meneer denkt dat hij mij met zogenaamde 'feiten'kan 'pakken', heeft hij het mis. Beetje via Fok! proberen een ander te 'kwetsen'
zéééér WO, die instelling
Hoe weet je dat, alleen omdat ie in 't RUtopic post?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
het schijnt..je zou het niet zeggen hè?
RU topicquote:
hij zou ook nog die bijster intelligente kantinehulp met dat 45km/u karretje kunnen zijn jaquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, alleen omdat ie in 't RUtopic post?
Het doet echt pijn van binnen heh ... zet je overheen alleen in jou ogen is het iets om je over te schamen. Ik zelf zou er geen dag van wakker liggen, als ik op mijn 22ste begon aan een vervolgopleiding dan zou ik zeggen so what. Maar jij niet ...quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
ach, zolang meneer denkt dat hij mij met zogenaamde 'feiten'kan 'pakken', heeft hij het mis. Beetje via Fok! proberen een ander te 'kwetsen'
zéééér WO, die instelling
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij zou ook nog die bijster intelligente kantinehulp met dat 45km/u karretje kunnen zijn ja
die gast is écht knudde trouwens![]()
Jaar of 18 gok ik, rijdt in zo'n 'gepimpte' invalidebak, parkeert die in het gras, en heeft er een 'vette muziekinstalllatie' ingezet
ok laatste waarschuwing optyfen uit dit topic of je moet weer een nieuwe kloon aanmakenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:45 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Het doet echt pijn van binnen heh ... zet je overheen alleen in jou ogen is het iets om je over te schamen. Ik zelf zou er geen dag van wakker liggen, als ik op mijn 22ste begon aan een vervolgopleiding dan zou ik zeggen so what. Maar jij niet ...![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
n meisje die ''voor jouw tijdquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:52 schreef LastRequest het volgende:
Wie is F die hier gemist wordt dan?
matige grapquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen idee..
het was iets met een F...
geen ideequote:Op woensdag 4 juni 2008 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
trouwens, wordt er zaterdag nog geBBQ-ed of niet?
Ik kom die dag/middag terug uit Den Haag (even bij paps en mams langs) en kan evt. meteen doorrijden naar Nijmegen. Kan dan wel niet drinken, maar ách.. zijn alleen maar extra calorieënMaar dan moet ik wel meteen ergens vleesch rauzen
of wordt er gewoon in het Goffertpark gehangen?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen idee..
het was iets met een F...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |