Is die andere al vol?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:50 schreef swarmahoer het volgende:
fipo
quote:
Shit moet nog een sollicitatie mailenquote:
quote:Nijmegen #101 - Cali gluurt nog ff mee
Totaal aantal posts: 301
Geopend door: PietjePuk007
Eerste post op: 23-05-2008 13:53
Laatste post op: 23-05-2008 16:51
Post-snelheid: 1.69 post per minuut
quote:Wie postten er in dit topic:
Aibmi (1 posts, 0.3%)
Brammie1 (4 posts, 1.3%)
Californium (93 posts, 30.9%)
DJKoster (1 posts, 0.3%)
Doodkapje (37 posts, 12.3%)
Dupje (2 posts, 0.7%)
Faithy (9 posts, 3%)
Houniet (20 posts, 6.6%)
LastRequest (3 posts, 1%)
PietjePuk007 (24 posts, 8%)
swarmahoer (68 posts, 22.6%)
Yashaaaaa (39 posts, 13%)
Alle stats-geilen ook weer blij, we gaan de komende maand geen records meer verbrekenquote:Snelste gevulde topics
1.83 posts per minuut - Nijmegen #102 - we yashen er gewoon nog een topic doorheen
1.16 posts per minuut - Nijmegen #37 - waar de haantjes weer op hun stok zitten
1.03 posts per minuut - Nijmegen #88 2 jetsers maken nog geen Yashi
1.01 posts per minuut - Nijmegen #101 - Cali gluurt nog ff mee
0.89 posts per minuut - Nijmegen #48 - waar de dames gaan bewijzen wel wat te kunnen
Is dat in Van Buren vanavond?quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
En ik maar denken dat Yashi een aandachtshoer was
ow, niet wil je zeggen?quote:
Gewoon omdat ik er om kon lachen en ik dacht jullie misschien ookquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ow, niet wil je zeggen?En dat dan ook nog hier komen posten...
The fail is strong in this one, i feel
Zoals Stranger al beaamde...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik er om kon lachen en ik dacht jullie misschien ookMaar blijkbaar heb je geen humor of wat?
Sjoerdquote:
volgens mij kwam ik toen ook net voorbijfietsen. Toen ik voorbij Piecken was hoorde ik opeens allemaal mannen fluiten in schreeuwen enzoquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:41 schreef Californium het volgende:
Ik eten gekookt....En kijk met me huisgenoot uit het raam op pieken...Checken wij er zijn...Allemaal kerels....wij aan het tellen hoeveel vrouwen er zijn....Mijn huisgenoot aan het koken....samen aan het kletsen...Ik trek me vest uit...ik heb het warm...Opeens schreeuwen alle jongens en kijken ze me aan enzo....Ik snel wegwezen....
dadelijk maar even een omweg maken naar het station toe
Zo simpel te vermaken hea die mannenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:41 schreef Californium het volgende:
Ik eten gekookt....En kijk met me huisgenoot uit het raam op pieken...Checken wij er zijn...Allemaal kerels....wij aan het tellen hoeveel vrouwen er zijn....Mijn huisgenoot aan het koken....samen aan het kletsen...Ik trek me vest uit...ik heb het warm...Opeens schreeuwen alle jongens en kijken ze me aan enzo....Ik snel wegwezen....
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zo simpel te vermaken hea die mannen
quote:
Misschien ja, ik dus nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik niks tegen je hoor, maar volgens mij zien wij dingen gewoon niet helemaal op dezelfde manier![]()
Van vandaagquote:Café Piecken Agenda
Tijd Activiteit Details
19:00 - 23:00 Fc Kunde Toernooi afsluiting eten en feest
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]![]()
[..]
Misschien ja, ik dus nietAndere humor....
Of mag je tegenwoordig niet meer een andere mening hebben? Ben je dan meteen humorloos ?Je mag best een andere mening hebben....maar het is niet dat ik er niets onder aan had...gewoon een fatsoelijk hempje...En ook dat het niet goed zichtbaar was...ik woon op de vierde verdieping ...Mijn god...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik niks tegen je hoor, maar volgens mij zien wij dingen gewoon niet helemaal op dezelfde manier![]()
[ Bericht 18% gewijzigd door Californium op 23-05-2008 20:31:42 (oeps) ]Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Martin log eens uit en laat CP weer op zijn eigen account
pic's or it didnt happen, doe ik ookquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Je mag best een andere mening hebben....maar het is niet dat ik er niets onder aan had...gewoon een fatsoelijk hempje...En ook dat het niet goed zichtbaar was...ik woon op de vierde verdieping ...Mijn god...![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]![]()
[..]
Misschien ja, ik dus nietAndere humor....
Of mag je tegenwoordig niet meer een andere mening hebben? Ben je dan meteen humorloos ?Wat een conclusies zeg, dom en naiëf en dat opmerken uit één post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder heb ik niks tegen je hoor, maar volgens mij zien wij dingen gewoon niet helemaal op dezelfde manier
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ow, dit soort reacties lokken altijd dezelfde reacties bij mij uit, ongeacht wie de poster is of het doelwit is.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach CP is gewoon een beetje aant trollenlaat hem ff..
En je meisje kan ook wel voor zichzelf op komen hoor
Wat een zwaar leven moet jij hebben zegquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow, dit soort reacties lokken altijd dezelfde reacties bij mij uit, ongeacht wie de poster is of het doelwit is.
Zpals deze dus..quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wat een zwaar leven moet jij hebben zeg
Ik zeg nergens dat Cali dom is? Je schoot te snel in de verdedigingmodusquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat een conclusies zeg, dom en naiëf en dat opmerken uit één post.
Ik hoef me niet te verdedigen en Cali kan dat goed zelf oplossen, maar ik vond het gewoon een beetje kansloos die opmerking in spoilers, jij hebt je blijkbaar een situatie in je hoofd gezet die totaal niet overeenkomt met de werkelijkheid. Maar daar kan jij dan ook weer niets aan doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat Cali dom is? Je schoot te snel in de verdedigingmodus![]()
Da's toch meestal op maandagquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Truste
Ik ben de final eps van Greys anatomy aant kijken
Jah... ook mooi... gelukkig hebben ze 'm niet te vaak gecoveredquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jeff Buckley versie maar dan gezongen door :
Ow en ik download dus loop gelijk met Amerika.. Zit atm te janken als een malle
Waarom doen vrouwen dat toch
Ja die is voornamelijk ook niet meer in leven...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah daar heb ik geen verstand vanmaar ik vind het iig een mooi nummer
![]()
Die van Jeff Buckley ook btw maar die is helemaal zielig
En janken om Grey's ja
Wilde een nachtje zwemmen in de rivier en is niet meer teruggevonden... Past wel een beetje bij 'm...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh I know, verdronken toch?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu ga ik nog even buiten zitten bij mijn ouders en oom en tante
Het was 't meest kansloze topic uit de reeksquote:
Kanslozer dan die andere 100? Damnquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het was 't meest kansloze topic uit de reeks.
Ik heb vandaag eindelijk in de Mini van m'n tante gereden. Drie jaar geleden afspraak al gemaakt, vanavond eindelijk de mogelijkheid. Geinige karretjesquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ben ook pitten, morgen weer lekker motor rijden
Je lag er ook vroeg in of niet?quote:
Dát lijken me nou echt toffe wagens om in te rijden... Heb overwogen om er 1 te kopen, maarja onderhoud en benzine is zo duurquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kanslozer dan die andere 100? Damn.
[..]
Ik heb vandaag eindelijk in de Mini van m'n tante gereden. Drie jaar geleden afspraak al gemaakt, vanavond eindelijk de mogelijkheid. Geinige karretjesHet is gewoon een grote kart, echt tof
En m'n tante zei dat ze scheuren af en toe wel leuk vond, maar vanavond heeft scheuren voor haar een andere definitie gekregen (en ik heb me zelfs nog enorm ingehouden
)
.
Ligt er aan waar je woontquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:33 schreef prinsrob het volgende:
yo iemand een idee waar ik in de stad een lattenbodem kan kopen?, heb geen auto dus denk dat meubelboulevard te ver lopen is?
Ja de Molenstraat ken ik welquote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:13 schreef prinsrob het volgende:
[..]
molenstraat (winkelstraat vlakbij keizer karelplein)
Zit je in the west side hoodquote:
ik zal eens kijken thnx!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:15 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja de Molenstraat ken ik wel![]()
Uuuh Vissers misschien, bij de tunnel onder het station?
You're fucked, succes.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:04 schreef morgane het volgende:
Urban Terrorstiekem ben ik een beetje verslaafd!
Yashi, swarma & ik iig, de rest zit nog in twijfelquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:11 schreef Doodkapje het volgende:
Wie gaat er naar Dupjes party?
Pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:41 schreef Californium het volgende:
Zoiets had ik net ook in de auto naar huis... zin om iets te gaan doen. Nu zit ik thuis en vind ik het eigenlijk allemaal wel primaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:01 schreef Aibmi het volgende:
Hm, ik heb zin om vanavond wat te doen, maar weet niet wat![]()
Al mijn vrienden gaan vanavond bankhangen, op eentje na. Zij gaat naar planet rose in doornroosje.. Maar eigenlijk is techno niet helemaal mijn ding, en ken ik er niemand behalve haarEn ik vind het nogal zonde om 15 euro te betalen en dan binnen een half uur daar weg te zijn omdat ik het drie keer niks vind
![]()
Iemand nog een aanrader?
Songfestival aan het kijkenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:01 schreef Aibmi het volgende:
Hm, ik heb zin om vanavond wat te doen, maar weet niet wat![]()
Al mijn vrienden gaan vanavond bankhangen, op eentje na. Zij gaat naar planet rose in doornroosje.. Maar eigenlijk is techno niet helemaal mijn ding, en ken ik er niemand behalve haarEn ik vind het nogal zonde om 15 euro te betalen en dan binnen een half uur daar weg te zijn omdat ik het drie keer niks vind
![]()
Iemand nog een aanrader?
Oeh, maak me gek...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Yashi, swarma & ik iig, de rest zit nog in twijfel.
....?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:32 schreef Doodkapje het volgende:
Oeh, maak me gek...
Hmm, als het in Nijmegen was had ik het misschien nog wel gedaan ook! Maar met onbekende mensen in een onbekende stad gaat me net iets te verquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:30 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Songfestival aan het kijken
Roemenië klonk wel goed eigenlijk... commentator alleen maar negatieve feedback
Vanavond stappen in Arnhem... als je van dansen houdt... ga mee
Wat is het geworden?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:35 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb voetbal aan staan en heb zojuist mn nieuwe telefoon uitgepakt, werd tijd na 3,5 jaar met dit brakke apparaat
pieken of undrground?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga laatste stuk voetbal kijken en dan naar de stad, bis morgen.
zie hyves, uit ossquote:Op zondag 25 mei 2008 00:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wie is iris swarma?
Jij ook hier!quote:Op zondag 25 mei 2008 04:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zie hyves, uit ossmaar heeft al een vriend
Oh wat mis ik danstenten toch zo in Nijmegenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:41 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Hmm, als het in Nijmegen was had ik het misschien nog wel gedaan ook! Maar met onbekende mensen in een onbekende stad gaat me net iets te ver![]()
Toch bedankt voor het aanbod in ieder geval
Mjah... net terug van stappen in Arnhem... ben nog een beetje hyperquote:
Mjah... het straatje Compagnie-Malle Babbe-3 gezusters-Van Buren (misschien niet tijdens speciale feesten)-Boogie Wonderland is ook allemaal vanhetzelfde...quote:Op zondag 25 mei 2008 04:40 schreef swarmahoer het volgende:
geen idee niet mijn muziek smaak...
nah nie thelemaal mee eens... van buren boogy stretto en compagnie zijn iig allemaal ndere doelgroepen.. el sombrero ook ... de rest bestaat nietquote:Op zondag 25 mei 2008 04:42 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mjah... het straatje Compagnie-Malle Babbe-3 gezusters-Van Buren (misschien niet tijdens speciale feesten)-Boogie Wonderland is ook allemaal vanhetzelfde...
Misschien word ik er gewoon te oud voorquote:Op zondag 25 mei 2008 04:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nah nie thelemaal mee eens... van buren boogy stretto en compagnie zijn iig allemaal ndere doelgroepen.. el sombrero ook ... de rest bestaat niet
quote:Op zondag 25 mei 2008 11:19 schreef HostiMeister het volgende:
zo ging ik om 2 uur naar het kronenburgerpark en eidigde ik om 4 uur in de dollars.
Lambalquote:
ben eerst gaan poolen bij laras en bij vb niet gewerkt wel wat lastige mensen eruit (laten) gooien en daarna nog bij de bk gegeten maar t was echt viesquote:Op zondag 25 mei 2008 12:26 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
LambalMoest je gister weer werken in VB of wat?
tevens goeiemogguh...
Damn jij gaat een goed cijfer halenquote:
Hoe was Clubbin' Beats trouwens? BK is iig beter dan McD... daar smaakt echt alles hetzelfde...quote:Op zondag 25 mei 2008 12:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ben eerst gaan poolen bij laras en bij vb niet gewerkt wel wat lastige mensen eruit (laten) gooien en daarna nog bij de bk gegeten maar t was echt vies
En het tentamen is wanneer?quote:Op zondag 25 mei 2008 13:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nouik ben voornamelijk aant leren omdat ik keihard achterloop op mijn planning.. Naja nu op de helft met V.K vind het echt interessant hoe het lagerhuis geregeld is enzo..
En dan nog 50 arresten leren en dan ben ik wel klaar![]()
Of ik het allemaal ga onthouden is een tweede..
was ook een leuk feestjequote:Op zondag 25 mei 2008 12:53 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Damn jij gaat een goed cijfer halen
[..]
Hoe was Clubbin' Beats trouwens? BK is iig beter dan McD... daar smaakt echt alles hetzelfde...
Morgenquote:
En weg waren de studieboekenquote:Op zondag 25 mei 2008 16:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
jah terwijl ik eigenlijk nog 5 andere kansen heb ofzo bedenk ik nu!
* Yashaaaaa is redelijk gerust gesteld nu
Geen zorgen dusquote:Op zondag 25 mei 2008 16:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
En zojuist nog een samenvatting gevonden van vorig jaar maar het gedeelte van Nederland is precies hetzelfde als vorig jaar dus
ja wat dat betreft een valse start van vandaag want t begon zo mooi vanochtendquote:Op zondag 25 mei 2008 16:35 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Geen zorgen dusJammer dat het zonnetje niet schijnt... had je kunnen relaxen op het waalstrandje oid. Het helpt wel om eventjes ergens anders aan te denken.
Ik heb net al even een uur monstertjes neergeslagen dusquote:Op zondag 25 mei 2008 16:35 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Geen zorgen dusJammer dat het zonnetje niet schijnt... had je kunnen relaxen op het waalstrandje oid. Het helpt wel om eventjes ergens anders aan te denken.
Deze units verdienen het woord 'jetsers' heul nie!quote:Op zondag 25 mei 2008 17:02 schreef swarmahoer het volgende:
jetsers van yasha
Grote tieten zijn ook niet allesquote:
Dit strandje is het makkelijkst te bereiken... maar je hebt er zoveel... hoe verder je gaat hoe rustiger... als je door weilanden heenbanjert om er te moeten komen heb je wsch een privéstrandjequote:Op zondag 25 mei 2008 16:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en voor de kansloze rukkers die nu komen met aan de waal
NO SHIT SHERLOCK
Of dit strandje. Is wel aan Lentse kant en je zit tussen de koeienquote:Op zondag 25 mei 2008 18:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Deze units verdienen het woord 'jetsers' heul nie!
[..]
Grote tieten zijn ook niet alles
[..]
Dit strandje is het makkelijkst te bereiken... maar je hebt er zoveel... hoe verder je gaat hoe rustiger... als je door weilanden heenbanjert om er te moeten komen heb je wsch een privéstrandje
Misschien is het leuk om een meet op zo'n strandje te doen... wegwerpbbq's erbij jeweetsch...
wel dichterbijquote:Op zondag 25 mei 2008 18:13 schreef Dupje het volgende:
[..]
Of dit strandje. Is wel aan Lentse kant en je zit tussen de koeien
Tuurlijk, ik háál het zekerquote:
Dat strandje wat ik net linkte (nee geen rickroll) is zo goed als bijna in mn tuinquote:Op zondag 25 mei 2008 18:52 schreef swarmahoer het volgende:
kan ook bij dupje in de tuin
par wegwerp bbqs van de blokker en bakken maar
dat bedoelde ik ook eigleijkquote:Op zondag 25 mei 2008 18:58 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dat strandje wat ik net linkte (nee geen rickroll) is zo goed als bijna in mn tuin
Dupje, wanneer gaan we bij je barbecueënquote:
Euhhhh, als mn school is afgelopen iig, want heb t nu veeeeeeels te druk.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dupje, wanneer gaan we bij je barbecueën
Dan moeten die AHmensen de korting maar regelen op de hamburgersquote:Op zondag 25 mei 2008 20:07 schreef swarmahoer het volgende:
2 euro min 15% hebben we nog neit eens een pak hamburgers extra
Hamburgersquote:Op zondag 25 mei 2008 20:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan moeten die AHmensen de korting maar regelen op de hamburgers
Ow dat kan niet hea jullie werken met bonuspassen ofzo toch?
Ow en@ CP
Je hebt zeker die extra veilige belbundel van Telfortquote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:18 schreef Doodkapje het volgende:
Je hebt zeker die extra veilige belbundel van Telfort
Conimex?! Da's nepquote:Op zondag 25 mei 2008 20:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn moeder maakt ook altijd eigen satemet inderdaad als marinade zo'n zakje van colimex ofzo
of hoe dat ook heet..O+
Ja gewoon een gewone condoom idd, glijmiddel aan de buitenkant enz...quote:Op zondag 25 mei 2008 20:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan hoop ik niet dat er van dat vieze glijmiddel op zit net zoals op gewone condooms
Gadver en dat zit dan aan je oor en aan je handen.. Weet je hoe vies dat spul is..quote:Op zondag 25 mei 2008 20:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja gewoon een gewone condoom idd, glijmiddel aan de buitenkant enz...
Wat moet je in hemelsnaam met 4 katana's als je maar 2 handen hebt?quote:Op zondag 25 mei 2008 20:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kijk mijn popske van mijn spelletje
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kijk mijn popske van mijn spelletje
[ afbeelding ]
De banaan en aardbei van Durex schijnen nog te pruimen te zijn... banaan sinaasappel kan je beter overslaan...quote:Op zondag 25 mei 2008 20:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gadver en dat zit dan aan je oor en aan je handen.. Weet je hoe vies dat spul is..
En hoe ranzig het smaakt
Condooms
Raad je nu banaan in 1 post af en aanquote:Op zondag 25 mei 2008 20:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
De banaan en aardbei van Durex schijnen nog te pruimen te zijn... banaan kan je beter overslaan...
Ja...quote:Op zondag 25 mei 2008 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Raad je nu banaan in 1 post af en aan
Uitbrakken is ook nuttigquote:Op zondag 25 mei 2008 20:56 schreef swarmahoer het volgende:
wat een saaie dag... helemaal niks gedaan
Ik heb vandaag vooral geslapen (lag tot half 1 in mn nest), en in de trein gezeten (van Rotterdam naar Nijmegen met overal werkzaamhedenquote:Op zondag 25 mei 2008 20:56 schreef swarmahoer het volgende:
wat een saaie dag... helemaal niks gedaan
Misschien moet je eens een scharrel mee nemen van zon avondje VBquote:Op zondag 25 mei 2008 21:19 schreef swarmahoer het volgende:
niet eens uitbrakken... k had gewoon niks te doen
Oh ik was thuis, dus je had wel even langs mogen komen!quote:Op zondag 25 mei 2008 21:24 schreef morgane het volgende:
Ik kwam net nog langs Dupje's huis, ouders besloten om een rondje langs de waal te gaan wandelen dus kon mooi ff uitwaaien. Wat een uitzicht zeg!
Nu ga ik mn bed in, morgen weer 09:00-12:00 examen, filosofie.
Good night iedereen!
Succesquote:Op zondag 25 mei 2008 21:24 schreef morgane het volgende:
Ik kwam net nog langs Dupje's huis, ouders besloten om een rondje langs de waal te gaan wandelen dus kon mooi ff uitwaaien. Wat een uitzicht zeg!
Nu ga ik mn bed in, morgen weer 09:00-12:00 examen, filosofie.
Good night iedereen!
de nieuwe kan ik nog niet vinden ?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:43 schreef Dagonet het volgende:
-mylove- kloon van gebande
Zit je op het HAN?quote:Op zondag 25 mei 2008 21:46 schreef LastRequest het volgende:
Jeejj mijn docent mailt net dat ie niets te zeggen heeft over mijn communicatieplan, "het ziet er goed uit". Niceee.. is maar goed ook, dinsdag een soort assesment op dat gebied
Je hebt helemaal gelijk.quote:
WTF.quote:Op maandag 26 mei 2008 00:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo lullig.. Mijn ouders hadden vandaag uitje van mijn vaders werk, (vader is ook voorzitter van de personeelscommissie) Heeft een ander bestuurslid een blindendarm ontsteking gekregen. Dus mijn vader en nog een collega mee naar het ziekenhuis, moeder met de rest mee naar huis..
Nu komen ze met de trein naar huis als het goed is. taxi was 200 euro. (vanuit utrecht)
Maar diegene die de blindendarmontsteking had gaat ook mee met de trein naar huis, als dat maar goed gaat
Ben benieuwd wanneer die thuis is
Dat soort geintjes kan ik altijd erg goed waarderenquote:Op zondag 25 mei 2008 21:48 schreef swarmahoer het volgende:
dit is iig wel een mooie grap yasha
Vandaag was het vaderdag, wat heb jij gegeven/gekregen ?
Ik kwam net online, dus je had voorkennisquote:
Wat voor opleiding doe jequote:Op maandag 26 mei 2008 08:29 schreef LastRequest het volgende:
@ Houniet ja ik zit op de HAN.. wieso?
Goeiemorgen trouwens
Had helemaal over die post van swarma heen gelezenquote:Op maandag 26 mei 2008 00:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat soort geintjes kan ik altijd erg goed waarderenGelukkig wist ik het, anders was ik ook geschrokken
goed ideequote:Op maandag 26 mei 2008 00:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Soms als je zo over zo'n pagina heenscrollt en je ziet constant swarma's avatar of die van mij dan vraag ik me wel eens af of we niet net zo goed de Yashi&swarma reeks kunnen maken
ik wist t niet was erin getraptquote:Op maandag 26 mei 2008 00:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat soort geintjes kan ik altijd erg goed waarderenGelukkig wist ik het, anders was ik ook geschrokken
beetje jammer.. ik doe t speciaal voor jouquote:Op maandag 26 mei 2008 09:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Had helemaal over die post van swarma heen gelezen
quote:Op maandag 26 mei 2008 00:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
4 op een rij!
wat een ontvangstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |