Deze units verdienen het woord 'jetsers' heul nie!quote:Op zondag 25 mei 2008 17:02 schreef swarmahoer het volgende:
jetsers van yasha
Grote tieten zijn ook niet allesquote:
Dit strandje is het makkelijkst te bereiken... maar je hebt er zoveel... hoe verder je gaat hoe rustiger... als je door weilanden heenbanjert om er te moeten komen heb je wsch een privéstrandjequote:Op zondag 25 mei 2008 16:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en voor de kansloze rukkers die nu komen met aan de waal
NO SHIT SHERLOCK
Of dit strandje. Is wel aan Lentse kant en je zit tussen de koeienquote:Op zondag 25 mei 2008 18:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Deze units verdienen het woord 'jetsers' heul nie!
[..]
Grote tieten zijn ook niet alles
[..]
Dit strandje is het makkelijkst te bereiken... maar je hebt er zoveel... hoe verder je gaat hoe rustiger... als je door weilanden heenbanjert om er te moeten komen heb je wsch een privéstrandje
Misschien is het leuk om een meet op zo'n strandje te doen... wegwerpbbq's erbij jeweetsch...
wel dichterbijquote:Op zondag 25 mei 2008 18:13 schreef Dupje het volgende:
[..]
Of dit strandje. Is wel aan Lentse kant en je zit tussen de koeien
Tuurlijk, ik háál het zekerquote:
Dat strandje wat ik net linkte (nee geen rickroll) is zo goed als bijna in mn tuinquote:Op zondag 25 mei 2008 18:52 schreef swarmahoer het volgende:
kan ook bij dupje in de tuin
par wegwerp bbqs van de blokker en bakken maar
dat bedoelde ik ook eigleijkquote:Op zondag 25 mei 2008 18:58 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dat strandje wat ik net linkte (nee geen rickroll) is zo goed als bijna in mn tuin
Dupje, wanneer gaan we bij je barbecueënquote:
Euhhhh, als mn school is afgelopen iig, want heb t nu veeeeeeels te druk.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dupje, wanneer gaan we bij je barbecueën
Dan moeten die AHmensen de korting maar regelen op de hamburgersquote:Op zondag 25 mei 2008 20:07 schreef swarmahoer het volgende:
2 euro min 15% hebben we nog neit eens een pak hamburgers extra
Hamburgersquote:Op zondag 25 mei 2008 20:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan moeten die AHmensen de korting maar regelen op de hamburgers
Ow dat kan niet hea jullie werken met bonuspassen ofzo toch?
Ow en@ CP
Je hebt zeker die extra veilige belbundel van Telfortquote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:18 schreef Doodkapje het volgende:
Je hebt zeker die extra veilige belbundel van Telfort
Conimex?! Da's nepquote:Op zondag 25 mei 2008 20:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn moeder maakt ook altijd eigen satemet inderdaad als marinade zo'n zakje van colimex ofzo
of hoe dat ook heet..O+
Ja gewoon een gewone condoom idd, glijmiddel aan de buitenkant enz...quote:Op zondag 25 mei 2008 20:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan hoop ik niet dat er van dat vieze glijmiddel op zit net zoals op gewone condooms
Gadver en dat zit dan aan je oor en aan je handen.. Weet je hoe vies dat spul is..quote:Op zondag 25 mei 2008 20:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja gewoon een gewone condoom idd, glijmiddel aan de buitenkant enz...
Wat moet je in hemelsnaam met 4 katana's als je maar 2 handen hebt?quote:Op zondag 25 mei 2008 20:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kijk mijn popske van mijn spelletje
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kijk mijn popske van mijn spelletje
[ afbeelding ]
De banaan en aardbei van Durex schijnen nog te pruimen te zijn... banaan sinaasappel kan je beter overslaan...quote:Op zondag 25 mei 2008 20:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gadver en dat zit dan aan je oor en aan je handen.. Weet je hoe vies dat spul is..
En hoe ranzig het smaakt
Condooms
Raad je nu banaan in 1 post af en aanquote:Op zondag 25 mei 2008 20:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
De banaan en aardbei van Durex schijnen nog te pruimen te zijn... banaan kan je beter overslaan...
Ja...quote:Op zondag 25 mei 2008 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Raad je nu banaan in 1 post af en aan
Uitbrakken is ook nuttigquote:Op zondag 25 mei 2008 20:56 schreef swarmahoer het volgende:
wat een saaie dag... helemaal niks gedaan
Ik heb vandaag vooral geslapen (lag tot half 1 in mn nest), en in de trein gezeten (van Rotterdam naar Nijmegen met overal werkzaamhedenquote:Op zondag 25 mei 2008 20:56 schreef swarmahoer het volgende:
wat een saaie dag... helemaal niks gedaan
Misschien moet je eens een scharrel mee nemen van zon avondje VBquote:Op zondag 25 mei 2008 21:19 schreef swarmahoer het volgende:
niet eens uitbrakken... k had gewoon niks te doen
Oh ik was thuis, dus je had wel even langs mogen komen!quote:Op zondag 25 mei 2008 21:24 schreef morgane het volgende:
Ik kwam net nog langs Dupje's huis, ouders besloten om een rondje langs de waal te gaan wandelen dus kon mooi ff uitwaaien. Wat een uitzicht zeg!
Nu ga ik mn bed in, morgen weer 09:00-12:00 examen, filosofie.
Good night iedereen!
Succesquote:Op zondag 25 mei 2008 21:24 schreef morgane het volgende:
Ik kwam net nog langs Dupje's huis, ouders besloten om een rondje langs de waal te gaan wandelen dus kon mooi ff uitwaaien. Wat een uitzicht zeg!
Nu ga ik mn bed in, morgen weer 09:00-12:00 examen, filosofie.
Good night iedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |