Jij ook hier!quote:Op zondag 25 mei 2008 04:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zie hyves, uit ossmaar heeft al een vriend
Oh wat mis ik danstenten toch zo in Nijmegenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:41 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Hmm, als het in Nijmegen was had ik het misschien nog wel gedaan ook! Maar met onbekende mensen in een onbekende stad gaat me net iets te ver![]()
Toch bedankt voor het aanbod in ieder geval
Mjah... net terug van stappen in Arnhem... ben nog een beetje hyperquote:
Mjah... het straatje Compagnie-Malle Babbe-3 gezusters-Van Buren (misschien niet tijdens speciale feesten)-Boogie Wonderland is ook allemaal vanhetzelfde...quote:Op zondag 25 mei 2008 04:40 schreef swarmahoer het volgende:
geen idee niet mijn muziek smaak...
nah nie thelemaal mee eens... van buren boogy stretto en compagnie zijn iig allemaal ndere doelgroepen.. el sombrero ook ... de rest bestaat nietquote:Op zondag 25 mei 2008 04:42 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mjah... het straatje Compagnie-Malle Babbe-3 gezusters-Van Buren (misschien niet tijdens speciale feesten)-Boogie Wonderland is ook allemaal vanhetzelfde...
Misschien word ik er gewoon te oud voorquote:Op zondag 25 mei 2008 04:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nah nie thelemaal mee eens... van buren boogy stretto en compagnie zijn iig allemaal ndere doelgroepen.. el sombrero ook ... de rest bestaat niet
quote:Op zondag 25 mei 2008 11:19 schreef HostiMeister het volgende:
zo ging ik om 2 uur naar het kronenburgerpark en eidigde ik om 4 uur in de dollars.
Lambalquote:
ben eerst gaan poolen bij laras en bij vb niet gewerkt wel wat lastige mensen eruit (laten) gooien en daarna nog bij de bk gegeten maar t was echt viesquote:Op zondag 25 mei 2008 12:26 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
LambalMoest je gister weer werken in VB of wat?
tevens goeiemogguh...
Damn jij gaat een goed cijfer halenquote:
Hoe was Clubbin' Beats trouwens? BK is iig beter dan McD... daar smaakt echt alles hetzelfde...quote:Op zondag 25 mei 2008 12:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ben eerst gaan poolen bij laras en bij vb niet gewerkt wel wat lastige mensen eruit (laten) gooien en daarna nog bij de bk gegeten maar t was echt vies
En het tentamen is wanneer?quote:Op zondag 25 mei 2008 13:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nouik ben voornamelijk aant leren omdat ik keihard achterloop op mijn planning.. Naja nu op de helft met V.K vind het echt interessant hoe het lagerhuis geregeld is enzo..
En dan nog 50 arresten leren en dan ben ik wel klaar![]()
Of ik het allemaal ga onthouden is een tweede..
was ook een leuk feestjequote:Op zondag 25 mei 2008 12:53 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Damn jij gaat een goed cijfer halen
[..]
Hoe was Clubbin' Beats trouwens? BK is iig beter dan McD... daar smaakt echt alles hetzelfde...
Morgenquote:
En weg waren de studieboekenquote:Op zondag 25 mei 2008 16:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
jah terwijl ik eigenlijk nog 5 andere kansen heb ofzo bedenk ik nu!
* Yashaaaaa is redelijk gerust gesteld nu
Geen zorgen dusquote:Op zondag 25 mei 2008 16:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
En zojuist nog een samenvatting gevonden van vorig jaar maar het gedeelte van Nederland is precies hetzelfde als vorig jaar dus
ja wat dat betreft een valse start van vandaag want t begon zo mooi vanochtendquote:Op zondag 25 mei 2008 16:35 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Geen zorgen dusJammer dat het zonnetje niet schijnt... had je kunnen relaxen op het waalstrandje oid. Het helpt wel om eventjes ergens anders aan te denken.
Ik heb net al even een uur monstertjes neergeslagen dusquote:Op zondag 25 mei 2008 16:35 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Geen zorgen dusJammer dat het zonnetje niet schijnt... had je kunnen relaxen op het waalstrandje oid. Het helpt wel om eventjes ergens anders aan te denken.
Deze units verdienen het woord 'jetsers' heul nie!quote:Op zondag 25 mei 2008 17:02 schreef swarmahoer het volgende:
jetsers van yasha
Grote tieten zijn ook niet allesquote:
Dit strandje is het makkelijkst te bereiken... maar je hebt er zoveel... hoe verder je gaat hoe rustiger... als je door weilanden heenbanjert om er te moeten komen heb je wsch een privéstrandjequote:Op zondag 25 mei 2008 16:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en voor de kansloze rukkers die nu komen met aan de waal
NO SHIT SHERLOCK
Of dit strandje. Is wel aan Lentse kant en je zit tussen de koeienquote:Op zondag 25 mei 2008 18:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Deze units verdienen het woord 'jetsers' heul nie!
[..]
Grote tieten zijn ook niet alles
[..]
Dit strandje is het makkelijkst te bereiken... maar je hebt er zoveel... hoe verder je gaat hoe rustiger... als je door weilanden heenbanjert om er te moeten komen heb je wsch een privéstrandje
Misschien is het leuk om een meet op zo'n strandje te doen... wegwerpbbq's erbij jeweetsch...
wel dichterbijquote:Op zondag 25 mei 2008 18:13 schreef Dupje het volgende:
[..]
Of dit strandje. Is wel aan Lentse kant en je zit tussen de koeien
Tuurlijk, ik háál het zekerquote:
Dat strandje wat ik net linkte (nee geen rickroll) is zo goed als bijna in mn tuinquote:Op zondag 25 mei 2008 18:52 schreef swarmahoer het volgende:
kan ook bij dupje in de tuin
par wegwerp bbqs van de blokker en bakken maar
dat bedoelde ik ook eigleijkquote:Op zondag 25 mei 2008 18:58 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dat strandje wat ik net linkte (nee geen rickroll) is zo goed als bijna in mn tuin
Dupje, wanneer gaan we bij je barbecueënquote:
Euhhhh, als mn school is afgelopen iig, want heb t nu veeeeeeels te druk.quote:Op zondag 25 mei 2008 19:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dupje, wanneer gaan we bij je barbecueën
Dan moeten die AHmensen de korting maar regelen op de hamburgersquote:Op zondag 25 mei 2008 20:07 schreef swarmahoer het volgende:
2 euro min 15% hebben we nog neit eens een pak hamburgers extra
Hamburgersquote:Op zondag 25 mei 2008 20:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan moeten die AHmensen de korting maar regelen op de hamburgers
Ow dat kan niet hea jullie werken met bonuspassen ofzo toch?
Ow en@ CP
Je hebt zeker die extra veilige belbundel van Telfortquote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 20:18 schreef Doodkapje het volgende:
Je hebt zeker die extra veilige belbundel van Telfort
Conimex?! Da's nepquote:Op zondag 25 mei 2008 20:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn moeder maakt ook altijd eigen satemet inderdaad als marinade zo'n zakje van colimex ofzo
of hoe dat ook heet..O+
Ja gewoon een gewone condoom idd, glijmiddel aan de buitenkant enz...quote:Op zondag 25 mei 2008 20:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan hoop ik niet dat er van dat vieze glijmiddel op zit net zoals op gewone condooms
Gadver en dat zit dan aan je oor en aan je handen.. Weet je hoe vies dat spul is..quote:Op zondag 25 mei 2008 20:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ja gewoon een gewone condoom idd, glijmiddel aan de buitenkant enz...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |