ik zal eens kijken thnx!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:15 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja de Molenstraat ken ik wel![]()
Uuuh Vissers misschien, bij de tunnel onder het station?
You're fucked, succes.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:04 schreef morgane het volgende:
Urban Terrorstiekem ben ik een beetje verslaafd!
Yashi, swarma & ik iig, de rest zit nog in twijfelquote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:11 schreef Doodkapje het volgende:
Wie gaat er naar Dupjes party?
Pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:41 schreef Californium het volgende:
Ik eten gekookt....En kijk met me huisgenoot uit het raam op pieken...Checken wij er zijn...Allemaal kerels....wij aan het tellen hoeveel vrouwen er zijn....Mijn huisgenoot aan het koken....samen aan het kletsen...Ik trek me vest uit...ik heb het warm...Opeens schreeuwen alle jongens en kijken ze me aan enzo....Ik snel wegwezen....
dadelijk maar even een omweg maken naar het station toe
Zoiets had ik net ook in de auto naar huis... zin om iets te gaan doen. Nu zit ik thuis en vind ik het eigenlijk allemaal wel primaquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:01 schreef Aibmi het volgende:
Hm, ik heb zin om vanavond wat te doen, maar weet niet wat![]()
Al mijn vrienden gaan vanavond bankhangen, op eentje na. Zij gaat naar planet rose in doornroosje.. Maar eigenlijk is techno niet helemaal mijn ding, en ken ik er niemand behalve haarEn ik vind het nogal zonde om 15 euro te betalen en dan binnen een half uur daar weg te zijn omdat ik het drie keer niks vind
![]()
Iemand nog een aanrader?
Songfestival aan het kijkenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:01 schreef Aibmi het volgende:
Hm, ik heb zin om vanavond wat te doen, maar weet niet wat![]()
Al mijn vrienden gaan vanavond bankhangen, op eentje na. Zij gaat naar planet rose in doornroosje.. Maar eigenlijk is techno niet helemaal mijn ding, en ken ik er niemand behalve haarEn ik vind het nogal zonde om 15 euro te betalen en dan binnen een half uur daar weg te zijn omdat ik het drie keer niks vind
![]()
Iemand nog een aanrader?
Oeh, maak me gek...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Yashi, swarma & ik iig, de rest zit nog in twijfel.
....?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:32 schreef Doodkapje het volgende:
Oeh, maak me gek...
Hmm, als het in Nijmegen was had ik het misschien nog wel gedaan ook! Maar met onbekende mensen in een onbekende stad gaat me net iets te verquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:30 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Songfestival aan het kijken
Roemenië klonk wel goed eigenlijk... commentator alleen maar negatieve feedback
Vanavond stappen in Arnhem... als je van dansen houdt... ga mee
Wat is het geworden?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:35 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb voetbal aan staan en heb zojuist mn nieuwe telefoon uitgepakt, werd tijd na 3,5 jaar met dit brakke apparaat
pieken of undrground?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga laatste stuk voetbal kijken en dan naar de stad, bis morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |