zie hyves, uit ossquote:Op zondag 25 mei 2008 00:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wie is iris swarma?
Jij ook hier!quote:Op zondag 25 mei 2008 04:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zie hyves, uit ossmaar heeft al een vriend
Oh wat mis ik danstenten toch zo in Nijmegenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:41 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Hmm, als het in Nijmegen was had ik het misschien nog wel gedaan ook! Maar met onbekende mensen in een onbekende stad gaat me net iets te ver![]()
Toch bedankt voor het aanbod in ieder geval
Mjah... net terug van stappen in Arnhem... ben nog een beetje hyperquote:
Mjah... het straatje Compagnie-Malle Babbe-3 gezusters-Van Buren (misschien niet tijdens speciale feesten)-Boogie Wonderland is ook allemaal vanhetzelfde...quote:Op zondag 25 mei 2008 04:40 schreef swarmahoer het volgende:
geen idee niet mijn muziek smaak...
nah nie thelemaal mee eens... van buren boogy stretto en compagnie zijn iig allemaal ndere doelgroepen.. el sombrero ook ... de rest bestaat nietquote:Op zondag 25 mei 2008 04:42 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mjah... het straatje Compagnie-Malle Babbe-3 gezusters-Van Buren (misschien niet tijdens speciale feesten)-Boogie Wonderland is ook allemaal vanhetzelfde...
Misschien word ik er gewoon te oud voorquote:Op zondag 25 mei 2008 04:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nah nie thelemaal mee eens... van buren boogy stretto en compagnie zijn iig allemaal ndere doelgroepen.. el sombrero ook ... de rest bestaat niet
quote:Op zondag 25 mei 2008 11:19 schreef HostiMeister het volgende:
zo ging ik om 2 uur naar het kronenburgerpark en eidigde ik om 4 uur in de dollars.
Lambalquote:
ben eerst gaan poolen bij laras en bij vb niet gewerkt wel wat lastige mensen eruit (laten) gooien en daarna nog bij de bk gegeten maar t was echt viesquote:Op zondag 25 mei 2008 12:26 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
LambalMoest je gister weer werken in VB of wat?
tevens goeiemogguh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |