de nieuwe kan ik nog niet vinden ?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:43 schreef Dagonet het volgende:
-mylove- kloon van gebande
Zit je op het HAN?quote:Op zondag 25 mei 2008 21:46 schreef LastRequest het volgende:
Jeejj mijn docent mailt net dat ie niets te zeggen heeft over mijn communicatieplan, "het ziet er goed uit". Niceee.. is maar goed ook, dinsdag een soort assesment op dat gebied
Je hebt helemaal gelijk.quote:
WTF.quote:Op maandag 26 mei 2008 00:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo lullig.. Mijn ouders hadden vandaag uitje van mijn vaders werk, (vader is ook voorzitter van de personeelscommissie) Heeft een ander bestuurslid een blindendarm ontsteking gekregen. Dus mijn vader en nog een collega mee naar het ziekenhuis, moeder met de rest mee naar huis..
Nu komen ze met de trein naar huis als het goed is. taxi was 200 euro. (vanuit utrecht)
Maar diegene die de blindendarmontsteking had gaat ook mee met de trein naar huis, als dat maar goed gaat
Ben benieuwd wanneer die thuis is
Dat soort geintjes kan ik altijd erg goed waarderenquote:Op zondag 25 mei 2008 21:48 schreef swarmahoer het volgende:
dit is iig wel een mooie grap yasha
Vandaag was het vaderdag, wat heb jij gegeven/gekregen ?
Ik kwam net online, dus je had voorkennisquote:
Wat voor opleiding doe jequote:Op maandag 26 mei 2008 08:29 schreef LastRequest het volgende:
@ Houniet ja ik zit op de HAN.. wieso?
Goeiemorgen trouwens
Had helemaal over die post van swarma heen gelezenquote:Op maandag 26 mei 2008 00:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat soort geintjes kan ik altijd erg goed waarderenGelukkig wist ik het, anders was ik ook geschrokken
goed ideequote:Op maandag 26 mei 2008 00:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Soms als je zo over zo'n pagina heenscrollt en je ziet constant swarma's avatar of die van mij dan vraag ik me wel eens af of we niet net zo goed de Yashi&swarma reeks kunnen maken
ik wist t niet was erin getraptquote:Op maandag 26 mei 2008 00:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat soort geintjes kan ik altijd erg goed waarderenGelukkig wist ik het, anders was ik ook geschrokken
beetje jammer.. ik doe t speciaal voor jouquote:Op maandag 26 mei 2008 09:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Had helemaal over die post van swarma heen gelezen
quote:Op maandag 26 mei 2008 00:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
4 op een rij!
wat een ontvangstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |