Ik zeg nergens dat Cali dom is? Je schoot te snel in de verdedigingmodusquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat een conclusies zeg, dom en naiëf en dat opmerken uit één post.
Ik hoef me niet te verdedigen en Cali kan dat goed zelf oplossen, maar ik vond het gewoon een beetje kansloos die opmerking in spoilers, jij hebt je blijkbaar een situatie in je hoofd gezet die totaal niet overeenkomt met de werkelijkheid. Maar daar kan jij dan ook weer niets aan doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat Cali dom is? Je schoot te snel in de verdedigingmodus![]()
Da's toch meestal op maandagquote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Truste
Ik ben de final eps van Greys anatomy aant kijken
Jah... ook mooi... gelukkig hebben ze 'm niet te vaak gecoveredquote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jeff Buckley versie maar dan gezongen door :
Ow en ik download dus loop gelijk met Amerika.. Zit atm te janken als een malle
Waarom doen vrouwen dat toch
Ja die is voornamelijk ook niet meer in leven...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah daar heb ik geen verstand vanmaar ik vind het iig een mooi nummer
![]()
Die van Jeff Buckley ook btw maar die is helemaal zielig
En janken om Grey's ja
Wilde een nachtje zwemmen in de rivier en is niet meer teruggevonden... Past wel een beetje bij 'm...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh I know, verdronken toch?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu ga ik nog even buiten zitten bij mijn ouders en oom en tante
Het was 't meest kansloze topic uit de reeksquote:
Kanslozer dan die andere 100? Damnquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het was 't meest kansloze topic uit de reeks.
Ik heb vandaag eindelijk in de Mini van m'n tante gereden. Drie jaar geleden afspraak al gemaakt, vanavond eindelijk de mogelijkheid. Geinige karretjesquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ben ook pitten, morgen weer lekker motor rijden
Je lag er ook vroeg in of niet?quote:
Dát lijken me nou echt toffe wagens om in te rijden... Heb overwogen om er 1 te kopen, maarja onderhoud en benzine is zo duurquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kanslozer dan die andere 100? Damn.
[..]
Ik heb vandaag eindelijk in de Mini van m'n tante gereden. Drie jaar geleden afspraak al gemaakt, vanavond eindelijk de mogelijkheid. Geinige karretjesHet is gewoon een grote kart, echt tof
En m'n tante zei dat ze scheuren af en toe wel leuk vond, maar vanavond heeft scheuren voor haar een andere definitie gekregen (en ik heb me zelfs nog enorm ingehouden
)
.
Ligt er aan waar je woontquote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:33 schreef prinsrob het volgende:
yo iemand een idee waar ik in de stad een lattenbodem kan kopen?, heb geen auto dus denk dat meubelboulevard te ver lopen is?
Ja de Molenstraat ken ik welquote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:13 schreef prinsrob het volgende:
[..]
molenstraat (winkelstraat vlakbij keizer karelplein)
Zit je in the west side hoodquote:
ik zal eens kijken thnx!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:15 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja de Molenstraat ken ik wel![]()
Uuuh Vissers misschien, bij de tunnel onder het station?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |