mogguhquote:
Net lekker buiten geweest, het is echt lekker weer buiten!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
kolere, t wordt best wel warm buiten ineens
Zie mijn post in het vorige topicquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:30 schreef Faithy het volgende:
pauze dan maar.. van het niets doen..
nou ja, heb wel een klusje.. excelbestandje bewerkenmaargoed.. dat noem ik geen werk, das knutselen
Dat is inderdaad geen werk, maar lekker klooienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:30 schreef Faithy het volgende:
pauze dan maar.. van het niets doen..
nou ja, heb wel een klusje.. excelbestandje bewerkenmaargoed.. dat noem ik geen werk, das knutselen
ben ik buiten...zon wegquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
kolere, t wordt best wel warm buiten ineens
Das balen, hier aardig wat zon hoor!quote:
kutcollega?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das balen, hier aardig wat zon hoor!
Zo maar weer even een film aanzetten ofzo, verveel me echt dood...
(en sta op het kookpunt....)
Jep. teringmongool zit echt al de hele dag alleen te internetten... en er staat nog wel wat open (werk)...quote:
ik nog niet... ik kan niet echt werken... zou op een server moeten maar daar zitten al 2 mensen aan te werken en kan er dus niet opquote:
dankquote:
hahaha, was het inderdaad maar weekendquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:05 schreef tripack het volgende:
[..]
ik nog niet... ik kan niet echt werken... zou op een server moeten maar daar zitten al 2 mensen aan te werken en kan er dus niet op
Dat is niet verkeerd zeg!quote:
Ben ik tenminste niet alleen hierquote:
ik nog 2 uur.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben ik tenminste niet alleen hier![]()
Dan mag ik nog iets meer dan een half uurtje,
moet wel te doen zijn.
Heb trek in een biertje zeg!
Dat zijn wel DE vooruitzichten!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:09 schreef tripack het volgende:
[..]
ik nog 2 uur.
had net weer iets te doen... miss dalijk nog wat te doen... heb weinig zin ... weekend lekker alleen thusi met vriendindat is waar ik zin in heb
Er mogen inderdaad weer wel wat nieuwe dingen/plaatjes enzo in de OP!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:18 schreef Seventees het volgende:
Dat 'Je Moeder' plaatje is aan vervanging toe
een hele lijst gekregen met in totaal 6,5 uur werkquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zijn wel DE vooruitzichten!
Heb nu gelukkig ook weer wat te doen, gaat de dag toch net even wat sneller.
Ik mag hier nog ff snel een laptop gaan fixen... ik doe rustig aan hoor,quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:37 schreef tripack het volgende:
[..]
een hele lijst gekregen met in totaal 6,5 uur werk
gelukkig al wel een stuk kunnen inkorten, maar niet veel
jaa dat wel... maarja zijn allemaal opdrachten die buiten me stage vallenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik mag hier nog ff snel een laptop gaan fixen... ik doe rustig aan hoor,
maandag weer een dag toch!
Je kan de rest wel een andere dag afmaken, of niet?
Hoezo is dat niet fijn? Dat snap ik vaak bij mensen niet, natuurlijk vallen er wel eens dingenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:01 schreef tripack het volgende:
[..]
jaa dat wel... maarja zijn allemaal opdrachten die buiten me stage vallen
das niet fijn dus
Ik heb een toetsenbord met muis in 1, misschien een optie?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
Zo, nu nog een draadloos toetsenbord,muis,usb hubje,headset en dualshock 3 controller halen
*BOE!*quote:
Eentje van een glas ijstheequote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er mogen inderdaad weer wel wat nieuwe dingen/plaatjes enzo in de OP!
* Dr.Droxz zet een ijsthee neer
meer het feit dat ik er al anderhalve week mee bezig ben geweest...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet fijn? Dat snap ik vaak bij mensen niet, natuurlijk vallen er wel eens dingen
buiten je "kader". Daar leer je toch alleen maar van?
Is stage niet gewoon werken om ervaring op te doen dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:33 schreef tripack het volgende:
[..]
meer het feit dat ik er al anderhalve week mee bezig ben geweest...
Dan pak ik nog wel een laatste koffie!quote:
ja moet ff kijken , gmail accepteert ie niet. maar die toetsenbord en muis in 1 is misschien wel een ideequote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb een toetsenbord met muis in 1, misschien een optie?
Maar gefeliciteerd man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
p.s
voeg me maar toe: Droxz
Weer niet!quote:
jah meeloopstage welquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Is stage niet gewoon werken om ervaring op te doen dan?
Of gaat dat tegenwoordig weer anders?![]()
Klusjes doen die niet horen bij jou taak, dat zou ik dan kunnen begrijpen...
jep, blauwtandquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja moet ff kijken , gmail accepteert ie niet. maar die toetsenbord en muis in 1 is misschien wel een idee
is die draadloos ?
Gewoon lekker je mond opendoen, en zorgen dat je er tijd voor krijgt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:40 schreef tripack het volgende:
[..]
jah meeloopstage wel
ik moest van te voren een opdracht zien te bedenken/krijgen en die moet ik tijdens mijn stage uitvoeren. en dat zijn 20 weken waarvan er nu 2 om zijn en ik nog niet zo heel ver ben
ik heb al jaren geen hotmail account meer, althans niet in gebruikquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jep, blauwtand
(wel duur, dat dan weer wel)
Ik heb mijn account gewoon via mijn hotmail gedaan, werkt pima!
Dat klinkt wel als een leuk project moet ik zeggen!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:48 schreef tripack het volgende:
ik moet een webinterface maken voor en urenregistratie programma en daarbij uit uitvoerig testen enzo
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:55 schreef Faithy het volgende:
nog 6, 6 minuten voordat ik stoooop!
dat ik kap, dat ik nok!
strakjes heel relaxed fijn in bad, en dan plat!
iedereen de groeten, eens kijken oh we moeten nog 5! 5 minuten voordat ik stooohoop!
dat ik kap, dat ik nok!
[/telekids]
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:58 schreef Faithy het volgende:
jij ook een fijn weekend
ik hoef nu pas volgende week vrijdag weer te werken
triest is het gwoon
Beetje gammel, opa erg ziek, maar het positieve is dat het weekend is en het met opa iets beter gaatquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan pak ik nog wel een laatste koffie!
Damn, wat gaat de dag traag..
Trouwens alles goed met Seven?
Dat klinkt allemaal niet best nee...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Beetje gammel, opa erg ziek, maar het positieve is dat het weekend is en het met opa iets beter gaat
strand is relaxt, even lekker uitwaaien!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:28 schreef Seventees het volgende:
Thanks
Was ik maar vast verhuisd; had ik naar het strand kunnen fietsen!
Jij natuurlijk ook een prettig weekend dude!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
goed weekend allen en tot maandag maar weer (wel iets later als normaal heb nl de middag :S )
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:52 schreef draculettetje het volgende:
mn hondje vond het prima om ook nog even te slapen vanmiddag!
alleen mn mario kart doet ut niet
heb zowel de update van de wii gedaan als de update dvd
Lama's!!!!!!! zijn cool!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:02 schreef lynda het volgende:
14 november naar de Lama's![]()
![]()
![]()
Fuck nog half jaar wachten
ook al geprobeerdquote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
@draakje
ik heb eerst geupdate via de dvd, en daarna via intenet zeg maar. dan zou hij het moeten doen.
(als het goed is)
dus niet eerst via internet en dan de dvd
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:02 schreef lynda het volgende:
14 november naar de Lama's![]()
![]()
![]()
Fuck nog half jaar wachten
is op zich een best leuk plan natuurlijkquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:57 schreef lynda het volgende:
Ga je mee draakje?![]()
(Als in kom je ook heen?
)
Woei ik heb echt teveel geld uitgegeven vandaagwel super leuke dingen gekocht en nieuwe schoenen *verlieft is*
ik zal eens googlenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
@ draculettetje had iets gelezen over problemen met bepaalde dvd's
zou er ff op google kijken
staat wel het e en a
ps geen idee of dat ook met jouw probleem te maken heeft.
mja dat programma werkt niet helemaal lekker. had beller trouwens ook al gezegd.quote:Op zondag 25 mei 2008 15:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
Handig voor Beller & WL:
How to: Stream Any Type of Video To Your Playstation 3
oei mn hoofdquote:Op zondag 25 mei 2008 23:10 schreef WhiteLightning het volgende:
wat kan GTA toch leuk zijn
http://www.gametrailers.com/player/34411.html
quote:Op zondag 25 mei 2008 23:03 schreef draculettetje het volgende:
het werkt nog niet, denk dat het toch niet helemaal goed is gegaan grrrr
Is die disk orrigineel?quote:Op zondag 25 mei 2008 23:21 schreef draculettetje het volgende:
zegt disk niet te kunnen lezen van mario kart
de rest van die dvd's kent ie welquote:Op maandag 26 mei 2008 07:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Is die disk orrigineel?
Zo nee, kijk even naar het merk van je cd, en brand het liefst rond de 2 speed.
p.s
Ik heb geen zin meer
Ik wil wel een copy voor je maken? als je zelf het orrigineel hebtquote:Op maandag 26 mei 2008 07:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
de rest van die dvd's kent ie wel
alleen meer die we van die keer hebben mee gekregen niet
vrees idd dat daar de fout zal liggen
nu heb ik nog geen mario kart![]()
ps ik heb ook geen zin meer en ik moet nog beginnen. pas om 10.00 gelukkig
Hoezo heb jij een kut afsluiting van je weekend gehad dan? (ruzie?)quote:Op maandag 26 mei 2008 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
Hoi....
Waarom geen goedemorgen, omdat ik een kut asluiting van mijn weekend heb gehad, omdat ik kut heb geslapen, omdat ik deze week mijn vriendin bijna niet ga spreken
Baggerbende
Wat was er bij jou dan niet gegaan zoals je had gehoopt?quote:Op maandag 26 mei 2008 07:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoezo heb jij een kut afsluiting van je weekend gehad dan? (ruzie?)
Mijn weekend ging ook niet helemaal hoe de bedoeling was
Nou vrijdag was wel OK, zou niets gaan doen.quote:Op maandag 26 mei 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat was er bij jou dan niet gegaan zoals je had gehoopt?
En ja dat was dus bij mij de afsluiting... weet geeneens of ze veilig is thuis gekomen
Ja dat wel hoor, tenminste dat hoop ikquote:Op maandag 26 mei 2008 08:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou vrijdag was wel OK, zou niets gaan doen.
Zaterdag zou ik naar een maat van me gaan die het hele weekend niets van zich heeft laten horen...
Dan toch maar andere vrienden bellen om zaterdag wat te doen, is iedereen pleite...![]()
Damn, hoop dat het goedkomt man... en dat ze natuurlijk veilig is thuisgekomen!![]()
Nog op te lossen denk je?
Alsnog wel relaxt hoor, maarja... als je wat in je hoofd hebt en dat gaat niet door is dat nooit leuk natuurlijk.quote:Op maandag 26 mei 2008 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat wel hoor, tenminste dat hoop ik
Maar ik denk dat ik vrijdag pas iets van haar ga horen... morgen tot en met vrijdagmorgen moet ze op een Hyke-tocht van haar opleiding. En ze zei gisteren nog wel dat ze niks van haar zal laten horen, dus we gaan het zien...
Ik hoop ook dat ze veilig is thuisgekomen, maar dat zal wel, anders had ik wel iets gehoord.
Ook zuur van jouw weekend zeg
Nee daarom, dat gevoel dat ken ikquote:Op maandag 26 mei 2008 08:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alsnog wel relaxt hoor, maarja... als je wat in je hoofd hebt en dat gaat niet door is dat nooit leuk natuurlijk.
Kijk eens aan, als er maar goede hoop is, is de kans het grootst zullen we maar zeggen.
Maar bijna een week niets horen, dan hebben jullie beide tijd om er even goed over na te denken!
p.s gisteren GTA4, ik haal 1 missie steeds niet
Ik ergens in een bar 3 eigenaren neer knallen... alleen al die gasten daar (en politie die binnenkomt) schieten mij steeds neer hahaha (grote eiland in het midden trouwens). En het is een missie van die rare geflipte nergert...
Dank u, dank u!quote:
Ik neem aan dat die ruzie niet zomaar ergens van is gekomen? Vandaar eigenlijk mijn stukje "om er over na te denken". (ik ben een buitenstaander, dus weet ik uiteraard niets van).quote:Op maandag 26 mei 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee daarom, dat gevoel dat ken ik
Ja maar dat is het juist, ik hoef nergens over na te denken. Ik wil gewoon niet zo afscheid nemen, daar ben ik nooit een voorstander van. Straks gebeurd er iets...
Sommige missies zijn echt klote jaEn heeft WL nou ook een PS3?
Juist van iets ontzettend kleins, maar ja... doen ze dat niet allemaal? En dat groeit dan onnodig uit tot iets groters. Ik hoop maar dat het zich de juiste kant op zal gaan ontwikkelen.quote:Op maandag 26 mei 2008 08:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die ruzie niet zomaar ergens van is gekomen? Vandaar eigenlijk mijn stukje "om er over na te denken". (ik ben een buitenstaander, dus weet ik uiteraard niets van).
Dat er wat gebeurd, zal toch wel meevallen? Geef haar gewoon even de ruimte,
wie weet is vrijdag alles weer goed!![]()
Jaja, WL heeft hem! Ik heb hem al als "friend".
Sommige missie's zijn gewoon kut hahaha. Ik ben iemand die wil rennen en knallen... zo snel mogelijk!
Maarja, zo haal je de missie's nietp.s die handgranaten gooien is wel lachen!
Die molotov... ik zag niet dat ik die vast had, gooide hem per ongeluk achter me... hele toko in de hensquote:Op maandag 26 mei 2008 08:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Juist van iets ontzettend kleins, maar ja... doen ze dat niet allemaal? En dat groeit dan onnodig uit tot iets groters. Ik hoop maar dat het zich de juiste kant op zal gaan ontwikkelen.
Ok danIk zal hem vanavond wel even toevoegen. En handgranaten is zeker leuk
Molotov ook trouwens
Het is zeker rustig, is niet erg op de maandagmorgen, had ik al gezegd dat ik maar 4 uurtjes slaap heb gehad? Nee? Nu welquote:Op maandag 26 mei 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die molotov... ik zag niet dat ik die vast had, gooide hem per ongeluk achter me... hele toko in de hens
Gisteren ook lekker gereden in een brandweerwagen, lekker iedereen platspuiten met die waterstraal![]()
p.s Wat is het nog rustig hier?
Of om je even gerust te stellen; of dat het aan de Wii ligt. En welke Mario Kart heb je eigenlijk? PAL of NTSC?quote:Op maandag 26 mei 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
als het goed is krijgen we trouwens vandaag een mario kart te leen om te kijken of het aan mn updates ligt of aan mn spel
Nee dat is het ook niet... kan daar echt niet mee omgaan, maar dat ben ik.quote:Op maandag 26 mei 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:
ow en met ruzie uitelkaar gaan is nooit leuk nee
vooral als je dan weet dat je elkaar door verplichtingen niet spreekt
maar ik neem aan dat ze in ieder geval wel goed thuis is gekomen
Mogguh WL en Tripackquote:Op maandag 26 mei 2008 09:20 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen... het is weer maandag
![]()
ps. balen voor de mensen die een slecht weekend hebben gehad. volgend weekend een herkansing![]()
Ik ga je toevoegen vanmiddagquote:Op maandag 26 mei 2008 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
hey beller!
ik heb gisteren mn ps3 account aangemaakt
whitelightning76 <<
wel jammer dat gta4 geen servers heeft zeg
oke beterquote:Op maandag 26 mei 2008 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ga je toevoegen vanmiddag![]()
Nee dat is zeker jammer ja
Aaaightquote:Op maandag 26 mei 2008 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oke beterkunnen we een keertje online
![]()
ps. dronken rijden roelz!!
ben ik blij dat ik niet echt bij je in de buurt woonquote:Op maandag 26 mei 2008 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oke beterkunnen we een keertje online
![]()
ps. dronken rijden roelz!!
ik had nergens last van moet ik zeggen.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
AaaightAlleen een beetje jammer van de politie die dan meteen achter je aan zit
ja in dat spel heh!quote:Op maandag 26 mei 2008 10:01 schreef tripack het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik niet echt bij je in de buurt woon![]()
tenzij je naar den haag ben wezen racen
eej weet ik toch nietquote:Op maandag 26 mei 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja in dat spel heh!"in het echt" wordt het hem niet echt.
Of zal het aan het feit liggen dat ik dan tegen ze aanbots?quote:Op maandag 26 mei 2008 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik had nergens last van moet ik zeggen.
en anders jat je toch gewoon de wagen vd politie ?
whahahha , ja dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 26 mei 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of zal het aan het feit liggen dat ik dan tegen ze aanbots?
nee, ik zal nooit met drank/drugs aan het verkeer deel gaan nemen eerlijk gezegtquote:Op maandag 26 mei 2008 10:07 schreef tripack het volgende:
[..]
eej weet ik toch niet
dacht dat je zo gek was om het echt te doen
Gaaast, je zou beter moeten wetenquote:Op maandag 26 mei 2008 10:07 schreef tripack het volgende:
[..]
eej weet ik toch niet
dacht dat je zo gek was om het echt te doen
Kloptquote:Op maandag 26 mei 2008 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahahha , ja dat weet ik wel zeker![]()
ik heb trouwens gelijk een GT gejat ergens
die gaan echt bruut hard
Same here, zoiets doe je niet...quote:Op maandag 26 mei 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, ik zal nooit met drank/drugs aan het verkeer deel gaan nemen eerlijk gezegt
haha coolquote:Op maandag 26 mei 2008 10:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
KloptEn ik heb voor mijn safehouse een gele porsche staan, ook wel een leuke snelheid
ik vind niet dat het aan de wii ligtquote:Op maandag 26 mei 2008 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of om je even gerust te stellen; of dat het aan de Wii ligt. En welke Mario Kart heb je eigenlijk? PAL of NTSC?
Kan zijn dat het branden op een verkeerde snelheid is gedaan of een verkeerde cdquote:Op maandag 26 mei 2008 10:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind niet dat het aan de wii ligt
ik weet niet eens welke erg he, bij mn zus doet ie het wel
Ja dat moet je zekerquote:Op maandag 26 mei 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha cooldie moet ik dus ook hebben, maja eerst maar s de missies halen ipv doelloos rondrijden
andere spellen leest ie nog wel dus in dat opzicht denk ik ook dat het niet aan de wii ligtquote:Op maandag 26 mei 2008 10:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan zijn dat het branden op een verkeerde snelheid is gedaan of een verkeerde cd
nou dat is idd vreemd, dat hij de update wel doet vd cd, en hem vervolgens daarna niet meer kan lezen.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
andere spellen leest ie nog wel dus in dat opzicht denk ik ook dat het niet aan de wii ligt
alleen dan zijn al de spellen verkeerd gebrand die we dat weekend mee hebben gekregen want geen van allen doet het
maar dat kan natuurlijk best eens gebeuren
update zegt ie wel te doen vandaar
Had ik al aangebodenquote:Op maandag 26 mei 2008 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
kan iemand anders hem niet even branden voor draakje ??
Ben ook aardig gaar, GTA is verslavendquote:Op maandag 26 mei 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd wat ben ik gaar zeg![]()
slapen lijkt me echt super
hahaquote:Op maandag 26 mei 2008 11:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben ook aardig gaar, GTA is verslavend
schijfje doet het bij je zus wel ...quote:Op maandag 26 mei 2008 10:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind niet dat het aan de wii ligt
ik weet niet eens welke erg he, bij mn zus doet ie het wel
Ik viel laatst met mijn auto het water in... en die smeris ging achter me aan het water in, dat zag er welquote:Op maandag 26 mei 2008 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahalukt het een beetje ?
ik heb trouwens geprobeert om een trailer aan te koppelen met een vrachtwagen. das nog niet gelukt
in san andreas kon dat wel nl.
leuk is ook als je in de zee springt en zwemt de politie gewoon achter je aan zwemt haha
Was maar een mededeling hoor, bedoelde er niets slechts meequote:
ja hoor, zie wat droxz zegt en beller had het ook al een keer gezegd, maar ja toen had ik hem ineens dus!quote:Op maandag 26 mei 2008 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
kan iemand anders hem niet even branden voor draakje ??
Dat is wel heel apart ja, dat die update wel van de cd's leest maar niet het spel start. Ben echt benieuwd uit welke regio die games komen danquote:Op maandag 26 mei 2008 10:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
andere spellen leest ie nog wel dus in dat opzicht denk ik ook dat het niet aan de wii ligt
alleen dan zijn al de spellen verkeerd gebrand die we dat weekend mee hebben gekregen want geen van allen doet het
maar dat kan natuurlijk best eens gebeuren
update zegt ie wel te doen vandaar
ik ben altijd zo lekker in het verwoorden van mn dingen'quote:Op maandag 26 mei 2008 11:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
schijfje doet het bij je zus wel ...
klinkt imho als brakke wii
btw goeie middag allemaal op deze o zo mooie maandag middag .....
Of dat de politie voertuigen gaat vorderen en dan de achtervolging inzetquote:Op maandag 26 mei 2008 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahalukt het een beetje ?
ik heb trouwens geprobeert om een trailer aan te koppelen met een vrachtwagen. das nog niet gelukt
in san andreas kon dat wel nl.
leuk is ook als je in de zee springt en zwemt de politie gewoon achter je aan zwemt haha
dat kan ik natuurlijk niet zien meer....?quote:Op maandag 26 mei 2008 12:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is wel heel apart ja, dat die update wel van de cd's leest maar niet het spel start. Ben echt benieuwd uit welke regio die games komen dan
Even aan je zus vragen of het PAL regio is of NTSC?quote:Op maandag 26 mei 2008 12:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat kan ik natuurlijk niet zien meer....?
ik ben er echt met mn kop niet bijquote:Op maandag 26 mei 2008 12:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Even aan je zus vragen of het PAL regio is of NTSC?
volgens mij nietquote:Op maandag 26 mei 2008 12:14 schreef Bellerophon het volgende:
@Draakje, kan er wel snel achterkomen of het PAL of NTSC is, zie je dubbele kanalen in je Wii menu? Dus bijvoorbeeld twee keer het weer?
dus zelf op zoeken....quote:Op maandag 26 mei 2008 12:26 schreef Bellerophon het volgende:
Nah even opnieuw laten branden op een juiste dvd met de juiste snelheid is ook voldoende
Nou danquote:
Boem! Jaloers!quote:Op maandag 26 mei 2008 12:34 schreef WhiteLightning het volgende:
meh. ik neem morgen vrij. lekker gta4 spelen heel de dag
ja dankzij jullie ben ik nu verslaafdquote:
mja als je het teveel speelt ga je vanzelf de echte auto vd buurman open brekenquote:
Bwehehe, als het dan maar wel op Youtube komtquote:Op maandag 26 mei 2008 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja als je het teveel speelt ga je vanzelf de echte auto vd buurman open breken
oh heb je een halve snipperdag ?quote:
Zie 1 van mijn vorige posts in het weekend,quote:Op maandag 26 mei 2008 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja als je het teveel speelt ga je vanzelf de echte auto vd buurman open breken
lekker dan.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zie 1 van mijn vorige posts in het weekend,
17 jarig dronken wijf hier vlak voor de deur in een auto uit de bocht gevlogen,
en daarna aan de linkerkant tegen een boom gebeukt.
Die had ook te veel GTA gedaan volgens mij
Ik heb nog heul heul heul veul minder zin...!quote:Op maandag 26 mei 2008 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb geen zin meeeeeeeerrrrrrrrrrr
...Daarom... gordel om!quote:Op maandag 26 mei 2008 13:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zie 1 van mijn vorige posts in het weekend,
17 jarig dronken wijf hier vlak voor de deur in een auto uit de bocht gevlogen,
en daarna aan de linkerkant tegen een boom gebeukt.
Die had ook te veel GTA gedaan volgens mij
kijk dat wordt mariokartenquote:Op maandag 26 mei 2008 13:35 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ben thuis
ga om 15.00 naar de dierenarts
maar er lag zomaar een (origineel) exemplaar van mario kart op de mat, met een briefje erbij dat die morgen weer wordt opgehaald, kan ik ten minste kijken of de updates wel goed zijn gegaan
steeds meer overtuigd dat het aan de schijfjes ligt hoor
lekker vroegertje voor je. ik moet tot 17:30quote:
lol dit is juist een latertje voor mijquote:Op maandag 26 mei 2008 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker vroegertje voor je. ik moet tot 17:30
3u korter dan 'normaal'.. Twee weken geleden 4 uur overgenomen van collega nu weer ff terug geruild ivm uitbetalen aan eind vd maandquote:Op maandag 26 mei 2008 13:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh heb je een halve snipperdag ?
Relaxt, ging je dag nog een beetje snel?quote:
ik ook ligt best zielig zo ben ik iets te gevoelig voorquote:Op maandag 26 mei 2008 13:52 schreef Bellerophon het volgende:
@Draakje, hmm vervelend, hopelijk weet de dierenarts dan wel wat er aan de hand is
Ja dat kan ik me voorstellen, maar je hoort het straksquote:Op maandag 26 mei 2008 13:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook ligt best zielig zo ben ik iets te gevoelig voor
nou goed begin voor de maandagquote:Op maandag 26 mei 2008 13:50 schreef lynda het volgende:
[..]
3u korter dan 'normaal'.. Twee weken geleden 4 uur overgenomen van collega nu weer ff terug geruild ivm uitbetalen aan eind vd maand
U roept?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
echo........echo........echo.............echo..........
haha, zo das wel erg snelquote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, zo das wel erg snel![]()
verveel me dood hier
nee idd blijf maar op de klok kijke:(quote:Op maandag 26 mei 2008 15:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ken er nog 1 ..... de dag is niet voor uit te sleuren ...
hoogstwaarschijnlijk gewoon een griepjequote:Op maandag 26 mei 2008 14:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen, maar je hoort het straks
das wel vervelend voor d'r, maar gelukkig is het niets ernstigsquote:Op maandag 26 mei 2008 15:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoogstwaarschijnlijk gewoon een griepje
even allergie vrij eten mee gekregen als ze dat wel wilt
voor de rest zelf water geven en in de gaten houden
klopt,quote:Op maandag 26 mei 2008 15:40 schreef tripack het volgende:
[..]
das wel vervelend voor d'r, maar gelukkig is het niets ernstigs
Je mag wel wat werk van me overnemen hoor?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, zo das wel erg snel![]()
verveel me dood hier
ja is goed, ik neem wat werk voor je overquote:Op maandag 26 mei 2008 15:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je mag wel wat werk van me overnemen hoor?![]()
Vandaag genoeg te doen, morgen denk ik ook.... woensdag pro-actief rondjes lopen... donderdag maar halve dag... en dan .... en dan... VAKANTIE!
Hier nog 40 minuten relaxen.. heb wel genoeg gedaan voor vandaagquote:
Alles wat god verboden heeftquote:Op maandag 26 mei 2008 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja is goed, ik neem wat werk voor je oversloop ff de boel, en dan mag je het alsnog doen
maar lekker man, vakantie! heb je iets om extra naar uit te kijken!
ga je nog wat leuks doen, behalve NIET aan werk denken ?
zo zoquote:Op maandag 26 mei 2008 16:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alles wat god verboden heeft![]()
Lekker relaxen, zuipen... smoken..., lam door het bos wandelen....
haha, nou dat klinkt goed!quote:Op maandag 26 mei 2008 16:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alles wat god verboden heeft![]()
Lekker relaxen, zuipen... smoken..., lam door het bos wandelen....
nou idd, nog een uur. ik heb voor de wind op de fiets, dus dat wordt met 120km naar huis fietsenquote:Op maandag 26 mei 2008 16:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
gahhh bijna bijna nog ff![]()
en dan mogen we weer naar huis
zo das lekker snelquote:Op maandag 26 mei 2008 16:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd, nog een uur. ik heb voor de wind op de fiets, dus dat wordt met 120km naar huis fietsen
NL -> Twentequote:Op maandag 26 mei 2008 16:13 schreef tripack het volgende:
[..]
zo zoklinkt leuk
hier in nederland of ga je nog naar het buitenland?
hahaquote:Op maandag 26 mei 2008 16:27 schreef tripack het volgende:
[..]
zo das lekker snelik hoef nog maar een half uur
dat wordt 90 waar je maar 60 mag
prettige avond, tot morgenquote:Op maandag 26 mei 2008 16:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
NL -> Twente![]()
Mensen over 5 minuten ben ik er weer vandoor, tot moggol!
lol ik kijk wel uit hoorquote:Op maandag 26 mei 2008 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaja kjik maar uit
![]()
[ afbeelding ]
daar ga ik wel eens vissenquote:Op maandag 26 mei 2008 16:33 schreef tripack het volgende:
[..]
lol ik kijk wel uit hoorkzal eerder in de dordtsche kil belanden
whehehe dan heb je een kia pride aan de haakquote:Op maandag 26 mei 2008 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar ga ik wel eens vissen![]()
keertje een tripack aan de lijn ipv een vis
snurkerdquote:
ok ok het geeft wat meer verzet dan een vis, maar dan heb je ook watquote:Op maandag 26 mei 2008 16:44 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe dan heb je een kia pride aan de haak![]()
slapen kan idd heerlijk zijn. werd ik vannochtend nog aan herrinnerd toen mijn wekker gingquote:
morgen vrij zijn, klinkt ook niet verkeerd!quote:Op maandag 26 mei 2008 16:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
slapen kan idd heerlijk zijn. werd ik vannochtend nog aan herrinnerd toen mijn wekker ging
gelukkig ben ik morgen vrij
Ik werd er ook herinerd toen mijn wekker vanochtend om 5 uur ging na 3 uur slaapquote:Op maandag 26 mei 2008 16:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
slapen kan idd heerlijk zijn. werd ik vannochtend nog aan herrinnerd toen mijn wekker ging
gelukkig ben ik morgen vrij
kan je morgenmiddag toch weer mooi inhalenquote:Op maandag 26 mei 2008 17:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik werd er ook herinerd toen mijn wekker vanochtend om 5 uur ging na 3 uur slaap
Nu weer ff 2 uurtjes bijgeslapen en dan morgen weer helemaal fris NOT
Uitslapen..? Ik begin op maandag om zes uur met werkenquote:Op maandag 26 mei 2008 16:51 schreef tripack het volgende:
[..]
snurkerd![]()
ben stiekum gewoon jaloers dat ik niet kan uitslapen
Straks samen met WL ff potje GTA doen?quote:Op maandag 26 mei 2008 17:11 schreef Bellerophon het volgende:
Had daarnet nog even een vergaderingNu thuis, tijd voor GTA!! BOEM
zeg, nu ben ik de n00bquote:Op maandag 26 mei 2008 18:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Straks samen met WL ff potje GTA doen?
Ik ben meer N()()B denk ik hoorquote:Op maandag 26 mei 2008 18:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg, nu ben ik de n00b![]()
vindt het wel een strak plan, moet alleen nog ff koken, dus kweenie hoe laat je wou ?
ok, dan ga ik nu ff mn eten bereidenquote:Op maandag 26 mei 2008 18:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben meer N()()B denk ik hoor![]()
uurtje ofzo?
Geen usb headset van je pc?quote:Op maandag 26 mei 2008 18:40 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb natuurlijk alleen geen headset! of zou mn tafelmic werken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Sgoed man, eetze!quote:Op maandag 26 mei 2008 18:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok, dan ga ik nu ff mn eten bereiden
quote:Op maandag 26 mei 2008 18:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen usb headset van je pc?nee alleen met die mic plugjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 sets nog wel , en heb er niets aan haha
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Soldeer er gewoon een USB stekker aan!quote:Op maandag 26 mei 2008 18:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee alleen met die mic plugjes3 sets nog wel , en heb er niets aan haha
ja soldeer er gewoon een stekker aan.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Soldeer er gewoon een USB stekker aan!![]()
Jammer... maarja, dan sluit ik hem niet aan... kan ik wel een beetje tegen jullie zitten schelden,
maar dan hoor ik niets terug
hahaha, dat kan volgens mij niets een joh, was een geintjequote:Op maandag 26 mei 2008 19:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja soldeer er gewoon een stekker aan.
#1 ik heb geen eens een soldeerbout en aanverwanten
#2 ik heb geen stekker
geloof me ik zou echt terugschelden![]()
maja idd je hoort niets hahamaar dat komt nog wel hoor. heb er nog niet voor gekeken eigelijk. maar die bestel ik samen met mn toetsenbord en hub
quote:Op maandag 26 mei 2008 18:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen usb headset van je pc?BitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
ja weet ik veel hahaquote:Op maandag 26 mei 2008 19:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, dat kan volgens mij niets een joh, was een geintje![]()
Jij en schelden moet wel "goedkomen", terwijl je vorige keren op teamspeak aardig rustig was.
Dat komt allemaal wel goed joh, bestel er ook ff 1 voor Beller
Dat kan ja, maar je kan TS ook zo instellen (zo staat hij standaard) op voice activationquote:Op maandag 26 mei 2008 19:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja weet ik veel haha
en ja bij Teamspeak moet ik een knop indrukken heh ? haha
* Dr.Droxz wacht nog even met GTAquote:
* Dr.Droxz zet PS3 aanquote:Op maandag 26 mei 2008 19:55 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben er klaar voor !ik zie je alleen niet online ?
Ik snap er geen moer van, maar volgens mij heb ik wat gestart...quote:
ff gansta boeken op je brommertquote:
Aaaightquote:
Dat stuur ik je net als bericht via de PS3 manquote:Op maandag 26 mei 2008 22:26 schreef WhiteLightning het volgende:
ik weet niet wat jullie ervan vonden maar ik kwam dus echt niet meer bij.
ik ga morgen gelijk een headset bestellen.
echt super gaaf gewoon
Ik ook niet, maar ik stap nooit meer bij Beller in zijn heliquote:Op maandag 26 mei 2008 22:28 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben trouwens geen bootjes tegengekomen
haha , ja wel vette autos heh ? :quote:Op maandag 26 mei 2008 22:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat stuur ik je net als bericht via de PS3 man![]()
Ik heb hier echt met tranen in mijn ogen zitten gamen,
sinds tijden niet zo'n lol gehad met gamen!![]()
![]()
p.s
Waar hebben jullie je rijbewijs gejat!
hahaha, ja ik kon al vliegen vd voorgaande delen. alleen miste ik nog de rakettenquote:Op maandag 26 mei 2008 22:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik stap nooit meer bij Beller in zijn heli
Jep!quote:Op maandag 26 mei 2008 22:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , ja wel vette autos heh ? :
Niet dat ik weet, maar Beller weet dit allemaal beter dan ik...quote:Op maandag 26 mei 2008 22:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaha, ja ik kon al vliegen vd voorgaande delen. alleen miste ik nog de raketten
zit er een militaire basis dat jij weet ?
ja ff kijken of je kan aankopellenquote:Op maandag 26 mei 2008 22:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep!
Vooral dat grote ding wat ik op dat vliegveld heb gejat![]()
(zo'n wagen die vliegentuigen op zijn plek zet)
Zoiets had je inderdaad verteld ja!quote:Op maandag 26 mei 2008 22:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ff kijken of je kan aankopellenis wel tof. als het goed is kan dat met vrachtwagens ook
quote:Op maandag 26 mei 2008 17:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik werd er ook herinerd toen mijn wekker vanochtend om 5 uur ging na 3 uur slaap
Nu weer ff 2 uurtjes bijgeslapen en dan morgen weer helemaal fris NOT
Hoezo niet? Ik breng je toch van plek A naar plek B?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik stap nooit meer bij Beller in zijn heli
Aaaaight, heb je dan ook speedboten gevonden? Want die zitten er wel in dusquote:Op maandag 26 mei 2008 22:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn spoilers kijken is niet tof, weet nu zo'n beetje waar alle (gevecht)choppers staan
Maarja, ik mijn bed maar weer eens opzoeken.
Truste!
Mogguh Draakje! Hoe is alles met het hondje?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 06:42 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen
ik wil nog niet wakker zijn
Bij een pakje boter?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat stuur ik je net als bericht via de PS3 man![]()
Ik heb hier echt met tranen in mijn ogen zitten gamen,
sinds tijden niet zo'n lol gehad met gamen!![]()
![]()
p.s
Waar hebben jullie je rijbewijs gejat!
lijkt wel wat beter te gaanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Draakje! Hoe is alles met het hondje?
als ik zo de verhalen van jullie lees was het gezellig gister....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bij een pakje boter?
Ongekend wat heb ik zitten lachen gisteravond zeg
Die headset moet er echt komen
Geukkig maar, hopelijk gaat het vandaag weer een beetje beter danquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lijkt wel wat beter te gaan
is in ieder geval weer uit de bench en probeert voorzichtig aan wat te eten en drinken
zo meteen even uitlaten kijken hoe ze dan is!
dank voor het vragen
Nah meer door het spelquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als ik zo de verhalen van jullie lees was het gezellig gister....![]()
en dat allemaal door de ps3
vast wel!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geukkig maar, hopelijk gaat het vandaag weer een beetje beter dan
hihi dat bedoelde ik eigenlijk ook natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah meer door het spelMaar het was heel erg leuk ja
Dat idee had ik alquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dat bedoelde ik eigenlijk ook natuurlijk
Zou vervelend zijn als het niet zo wasquote:
dat ook, maar als ik haar zo zie dan valt het ook wel meequote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zou vervelend zijn als het niet zo was
Hahaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja je kent me ondertussen daarmee
U, landen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik breng je toch van plek A naar plek B?
Ok... over het "landen" hebben we het voor het gemak maar niet even
Ik heb serieus tranen in mijn ogen gehad van het lachen gisterenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah meer door het spelMaar het was heel erg leuk ja
Mwah poging tot dan... ook niet? Jammer...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
U, landen?![]()
Ik merk dat pas als die heli begint neer te storten, en jij er uit springt hahhaa
p.s goede morgen!
Ik heb haar gisteravond even gebeld, kort met haar gesproken... was in ieder geval ontzettend fijn om haar stem even te horen. Nu is het wachten tot vrijdagquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:52 schreef draculettetje het volgende:
jij je vriending nog gesproken? of maar niet over hebben?
En er ook vandoor gaan op een scooter als je 5 wanted sterren hebtquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb serieus tranen in mijn ogen gehad van het lachen gisteren![]()
Vanavond nog een keer?
p.s
Hoe zet je een server op waar alleen je vrienden met een "invite" op kunnen?
Bij mij en WL kwamen er steeds andere gasten op
in ieder geval fijn dat je haar even hebt gesproken! dan weet je ook gewoon even dat het met haar goed is! Jullie komen er vrijdag samen gewoon weer uit!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb haar gisteravond even gebeld, kort met haar gesproken... was in ieder geval ontzettend fijn om haar stem even te horen. Nu is het wachten tot vrijdag
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah poging tot dan... ook niet? Jammer...
Whehehe, dan denk jij ineens; "Goh... dat gebouw, die stond er daarnet nog niet"
Inderdaad, ik heb met die ps3 weinig last van mijn pols... en ben erg blij dat ik zo toch nog met een smile op mijn gezicht kan gamenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:55 schreef draculettetje het volgende:
hoi droxz!
trouwens goed te lezen dat je eens een keer nu tranen van het lachen hebt gehad tijdens het gamen!
Goed om te horen dude!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb haar gisteravond even gebeld, kort met haar gesproken... was in ieder geval ontzettend fijn om haar stem even te horen. Nu is het wachten tot vrijdag
dat geloof ik best! maar je hebt nu in ieder geval weer wat anders!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb met die ps3 weinig last van mijn pols... en ben erg blij dat ik zo toch nog met een smile op mijn gezicht kan gamen![]()
p.s
Ik mis het gamen op mijn pc nog wel hoor
Aha, ik zette die slots op "2", omdat ik jullie alleen wil inviten... zet ik het voortaan gewoon op max.. thx!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En er ook vandoor gaan op een scooter als je 5 wanted sterren hebt
Bwehehe
Ehr dan moet je (ben de exacte naam even kwijt) die "free slots/invite slots" op max zetten. Dan kunnen alleen mensen die een invite hebben erin.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
in ieder geval fijn dat je haar even hebt gesproken! dan weet je ook gewoon even dat het met haar goed is! Jullie komen er vrijdag samen gewoon weer uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |