ja is goed, ik neem wat werk voor je overquote:Op maandag 26 mei 2008 15:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je mag wel wat werk van me overnemen hoor?![]()
Vandaag genoeg te doen, morgen denk ik ook.... woensdag pro-actief rondjes lopen... donderdag maar halve dag... en dan .... en dan... VAKANTIE!
Hier nog 40 minuten relaxen.. heb wel genoeg gedaan voor vandaagquote:
Alles wat god verboden heeftquote:Op maandag 26 mei 2008 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja is goed, ik neem wat werk voor je oversloop ff de boel, en dan mag je het alsnog doen
maar lekker man, vakantie! heb je iets om extra naar uit te kijken!
ga je nog wat leuks doen, behalve NIET aan werk denken ?
zo zoquote:Op maandag 26 mei 2008 16:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alles wat god verboden heeft![]()
Lekker relaxen, zuipen... smoken..., lam door het bos wandelen....
haha, nou dat klinkt goed!quote:Op maandag 26 mei 2008 16:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alles wat god verboden heeft![]()
Lekker relaxen, zuipen... smoken..., lam door het bos wandelen....
nou idd, nog een uur. ik heb voor de wind op de fiets, dus dat wordt met 120km naar huis fietsenquote:Op maandag 26 mei 2008 16:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
gahhh bijna bijna nog ff![]()
en dan mogen we weer naar huis
zo das lekker snelquote:Op maandag 26 mei 2008 16:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd, nog een uur. ik heb voor de wind op de fiets, dus dat wordt met 120km naar huis fietsen
NL -> Twentequote:Op maandag 26 mei 2008 16:13 schreef tripack het volgende:
[..]
zo zoklinkt leuk
hier in nederland of ga je nog naar het buitenland?
hahaquote:Op maandag 26 mei 2008 16:27 schreef tripack het volgende:
[..]
zo das lekker snelik hoef nog maar een half uur
dat wordt 90 waar je maar 60 mag
prettige avond, tot morgenquote:Op maandag 26 mei 2008 16:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
NL -> Twente![]()
Mensen over 5 minuten ben ik er weer vandoor, tot moggol!
lol ik kijk wel uit hoorquote:Op maandag 26 mei 2008 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaja kjik maar uit
![]()
[ afbeelding ]
daar ga ik wel eens vissenquote:Op maandag 26 mei 2008 16:33 schreef tripack het volgende:
[..]
lol ik kijk wel uit hoorkzal eerder in de dordtsche kil belanden
whehehe dan heb je een kia pride aan de haakquote:Op maandag 26 mei 2008 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar ga ik wel eens vissen![]()
keertje een tripack aan de lijn ipv een vis
snurkerdquote:
ok ok het geeft wat meer verzet dan een vis, maar dan heb je ook watquote:Op maandag 26 mei 2008 16:44 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe dan heb je een kia pride aan de haak![]()
slapen kan idd heerlijk zijn. werd ik vannochtend nog aan herrinnerd toen mijn wekker gingquote:
morgen vrij zijn, klinkt ook niet verkeerd!quote:Op maandag 26 mei 2008 16:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
slapen kan idd heerlijk zijn. werd ik vannochtend nog aan herrinnerd toen mijn wekker ging
gelukkig ben ik morgen vrij
Ik werd er ook herinerd toen mijn wekker vanochtend om 5 uur ging na 3 uur slaapquote:Op maandag 26 mei 2008 16:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
slapen kan idd heerlijk zijn. werd ik vannochtend nog aan herrinnerd toen mijn wekker ging
gelukkig ben ik morgen vrij
kan je morgenmiddag toch weer mooi inhalenquote:Op maandag 26 mei 2008 17:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik werd er ook herinerd toen mijn wekker vanochtend om 5 uur ging na 3 uur slaap
Nu weer ff 2 uurtjes bijgeslapen en dan morgen weer helemaal fris NOT
Uitslapen..? Ik begin op maandag om zes uur met werkenquote:Op maandag 26 mei 2008 16:51 schreef tripack het volgende:
[..]
snurkerd![]()
ben stiekum gewoon jaloers dat ik niet kan uitslapen
Straks samen met WL ff potje GTA doen?quote:Op maandag 26 mei 2008 17:11 schreef Bellerophon het volgende:
Had daarnet nog even een vergaderingNu thuis, tijd voor GTA!! BOEM
zeg, nu ben ik de n00bquote:Op maandag 26 mei 2008 18:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Straks samen met WL ff potje GTA doen?
Ik ben meer N()()B denk ik hoorquote:Op maandag 26 mei 2008 18:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg, nu ben ik de n00b![]()
vindt het wel een strak plan, moet alleen nog ff koken, dus kweenie hoe laat je wou ?
ok, dan ga ik nu ff mn eten bereidenquote:Op maandag 26 mei 2008 18:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben meer N()()B denk ik hoor![]()
uurtje ofzo?
Geen usb headset van je pc?quote:Op maandag 26 mei 2008 18:40 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb natuurlijk alleen geen headset! of zou mn tafelmic werken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Sgoed man, eetze!quote:Op maandag 26 mei 2008 18:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok, dan ga ik nu ff mn eten bereiden
quote:Op maandag 26 mei 2008 18:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen usb headset van je pc?nee alleen met die mic plugjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 sets nog wel , en heb er niets aan haha
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Soldeer er gewoon een USB stekker aan!quote:Op maandag 26 mei 2008 18:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee alleen met die mic plugjes3 sets nog wel , en heb er niets aan haha
ja soldeer er gewoon een stekker aan.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Soldeer er gewoon een USB stekker aan!![]()
Jammer... maarja, dan sluit ik hem niet aan... kan ik wel een beetje tegen jullie zitten schelden,
maar dan hoor ik niets terug
hahaha, dat kan volgens mij niets een joh, was een geintjequote:Op maandag 26 mei 2008 19:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja soldeer er gewoon een stekker aan.
#1 ik heb geen eens een soldeerbout en aanverwanten
#2 ik heb geen stekker
geloof me ik zou echt terugschelden![]()
maja idd je hoort niets hahamaar dat komt nog wel hoor. heb er nog niet voor gekeken eigelijk. maar die bestel ik samen met mn toetsenbord en hub
quote:Op maandag 26 mei 2008 18:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen usb headset van je pc?BitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
ja weet ik veel hahaquote:Op maandag 26 mei 2008 19:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, dat kan volgens mij niets een joh, was een geintje![]()
Jij en schelden moet wel "goedkomen", terwijl je vorige keren op teamspeak aardig rustig was.
Dat komt allemaal wel goed joh, bestel er ook ff 1 voor Beller
Dat kan ja, maar je kan TS ook zo instellen (zo staat hij standaard) op voice activationquote:Op maandag 26 mei 2008 19:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja weet ik veel haha
en ja bij Teamspeak moet ik een knop indrukken heh ? haha
* Dr.Droxz wacht nog even met GTAquote:
* Dr.Droxz zet PS3 aanquote:Op maandag 26 mei 2008 19:55 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben er klaar voor !ik zie je alleen niet online ?
Ik snap er geen moer van, maar volgens mij heb ik wat gestart...quote:
ff gansta boeken op je brommertquote:
Aaaightquote:
Dat stuur ik je net als bericht via de PS3 manquote:Op maandag 26 mei 2008 22:26 schreef WhiteLightning het volgende:
ik weet niet wat jullie ervan vonden maar ik kwam dus echt niet meer bij.
ik ga morgen gelijk een headset bestellen.
echt super gaaf gewoon
Ik ook niet, maar ik stap nooit meer bij Beller in zijn heliquote:Op maandag 26 mei 2008 22:28 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben trouwens geen bootjes tegengekomen
haha , ja wel vette autos heh ? :quote:Op maandag 26 mei 2008 22:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat stuur ik je net als bericht via de PS3 man![]()
Ik heb hier echt met tranen in mijn ogen zitten gamen,
sinds tijden niet zo'n lol gehad met gamen!![]()
![]()
p.s
Waar hebben jullie je rijbewijs gejat!
hahaha, ja ik kon al vliegen vd voorgaande delen. alleen miste ik nog de rakettenquote:Op maandag 26 mei 2008 22:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik stap nooit meer bij Beller in zijn heli
Jep!quote:Op maandag 26 mei 2008 22:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , ja wel vette autos heh ? :
Niet dat ik weet, maar Beller weet dit allemaal beter dan ik...quote:Op maandag 26 mei 2008 22:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaha, ja ik kon al vliegen vd voorgaande delen. alleen miste ik nog de raketten
zit er een militaire basis dat jij weet ?
ja ff kijken of je kan aankopellenquote:Op maandag 26 mei 2008 22:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep!
Vooral dat grote ding wat ik op dat vliegveld heb gejat![]()
(zo'n wagen die vliegentuigen op zijn plek zet)
Zoiets had je inderdaad verteld ja!quote:Op maandag 26 mei 2008 22:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ff kijken of je kan aankopellenis wel tof. als het goed is kan dat met vrachtwagens ook
quote:Op maandag 26 mei 2008 17:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik werd er ook herinerd toen mijn wekker vanochtend om 5 uur ging na 3 uur slaap
Nu weer ff 2 uurtjes bijgeslapen en dan morgen weer helemaal fris NOT
Hoezo niet? Ik breng je toch van plek A naar plek B?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik stap nooit meer bij Beller in zijn heli
Aaaaight, heb je dan ook speedboten gevonden? Want die zitten er wel in dusquote:Op maandag 26 mei 2008 22:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn spoilers kijken is niet tof, weet nu zo'n beetje waar alle (gevecht)choppers staan
Maarja, ik mijn bed maar weer eens opzoeken.
Truste!
Mogguh Draakje! Hoe is alles met het hondje?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 06:42 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen
ik wil nog niet wakker zijn
Bij een pakje boter?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat stuur ik je net als bericht via de PS3 man![]()
Ik heb hier echt met tranen in mijn ogen zitten gamen,
sinds tijden niet zo'n lol gehad met gamen!![]()
![]()
p.s
Waar hebben jullie je rijbewijs gejat!
lijkt wel wat beter te gaanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Draakje! Hoe is alles met het hondje?
als ik zo de verhalen van jullie lees was het gezellig gister....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bij een pakje boter?
Ongekend wat heb ik zitten lachen gisteravond zeg
Die headset moet er echt komen
Geukkig maar, hopelijk gaat het vandaag weer een beetje beter danquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lijkt wel wat beter te gaan
is in ieder geval weer uit de bench en probeert voorzichtig aan wat te eten en drinken
zo meteen even uitlaten kijken hoe ze dan is!
dank voor het vragen
Nah meer door het spelquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als ik zo de verhalen van jullie lees was het gezellig gister....![]()
en dat allemaal door de ps3
vast wel!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geukkig maar, hopelijk gaat het vandaag weer een beetje beter dan
hihi dat bedoelde ik eigenlijk ook natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah meer door het spelMaar het was heel erg leuk ja
Dat idee had ik alquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dat bedoelde ik eigenlijk ook natuurlijk
Zou vervelend zijn als het niet zo wasquote:
dat ook, maar als ik haar zo zie dan valt het ook wel meequote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zou vervelend zijn als het niet zo was
Hahaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja je kent me ondertussen daarmee
U, landen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik breng je toch van plek A naar plek B?
Ok... over het "landen" hebben we het voor het gemak maar niet even
Ik heb serieus tranen in mijn ogen gehad van het lachen gisterenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah meer door het spelMaar het was heel erg leuk ja
Mwah poging tot dan... ook niet? Jammer...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
U, landen?![]()
Ik merk dat pas als die heli begint neer te storten, en jij er uit springt hahhaa
p.s goede morgen!
Ik heb haar gisteravond even gebeld, kort met haar gesproken... was in ieder geval ontzettend fijn om haar stem even te horen. Nu is het wachten tot vrijdagquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:52 schreef draculettetje het volgende:
jij je vriending nog gesproken? of maar niet over hebben?
En er ook vandoor gaan op een scooter als je 5 wanted sterren hebtquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb serieus tranen in mijn ogen gehad van het lachen gisteren![]()
Vanavond nog een keer?
p.s
Hoe zet je een server op waar alleen je vrienden met een "invite" op kunnen?
Bij mij en WL kwamen er steeds andere gasten op
in ieder geval fijn dat je haar even hebt gesproken! dan weet je ook gewoon even dat het met haar goed is! Jullie komen er vrijdag samen gewoon weer uit!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb haar gisteravond even gebeld, kort met haar gesproken... was in ieder geval ontzettend fijn om haar stem even te horen. Nu is het wachten tot vrijdag
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah poging tot dan... ook niet? Jammer...
Whehehe, dan denk jij ineens; "Goh... dat gebouw, die stond er daarnet nog niet"
Inderdaad, ik heb met die ps3 weinig last van mijn pols... en ben erg blij dat ik zo toch nog met een smile op mijn gezicht kan gamenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:55 schreef draculettetje het volgende:
hoi droxz!
trouwens goed te lezen dat je eens een keer nu tranen van het lachen hebt gehad tijdens het gamen!
Goed om te horen dude!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb haar gisteravond even gebeld, kort met haar gesproken... was in ieder geval ontzettend fijn om haar stem even te horen. Nu is het wachten tot vrijdag
dat geloof ik best! maar je hebt nu in ieder geval weer wat anders!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb met die ps3 weinig last van mijn pols... en ben erg blij dat ik zo toch nog met een smile op mijn gezicht kan gamen![]()
p.s
Ik mis het gamen op mijn pc nog wel hoor
Aha, ik zette die slots op "2", omdat ik jullie alleen wil inviten... zet ik het voortaan gewoon op max.. thx!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En er ook vandoor gaan op een scooter als je 5 wanted sterren hebt
Bwehehe
Ehr dan moet je (ben de exacte naam even kwijt) die "free slots/invite slots" op max zetten. Dan kunnen alleen mensen die een invite hebben erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |