quote:Op maandag 26 mei 2008 17:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik werd er ook herinerd toen mijn wekker vanochtend om 5 uur ging na 3 uur slaap
Nu weer ff 2 uurtjes bijgeslapen en dan morgen weer helemaal fris NOT
Hoezo niet? Ik breng je toch van plek A naar plek B?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik stap nooit meer bij Beller in zijn heli
Aaaaight, heb je dan ook speedboten gevonden? Want die zitten er wel in dusquote:Op maandag 26 mei 2008 22:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn spoilers kijken is niet tof, weet nu zo'n beetje waar alle (gevecht)choppers staan
Maarja, ik mijn bed maar weer eens opzoeken.
Truste!
Mogguh Draakje! Hoe is alles met het hondje?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 06:42 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen
ik wil nog niet wakker zijn
Bij een pakje boter?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat stuur ik je net als bericht via de PS3 man![]()
Ik heb hier echt met tranen in mijn ogen zitten gamen,
sinds tijden niet zo'n lol gehad met gamen!![]()
![]()
p.s
Waar hebben jullie je rijbewijs gejat!
lijkt wel wat beter te gaanquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Draakje! Hoe is alles met het hondje?
als ik zo de verhalen van jullie lees was het gezellig gister....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bij een pakje boter?
Ongekend wat heb ik zitten lachen gisteravond zeg
Die headset moet er echt komen
Geukkig maar, hopelijk gaat het vandaag weer een beetje beter danquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lijkt wel wat beter te gaan
is in ieder geval weer uit de bench en probeert voorzichtig aan wat te eten en drinken
zo meteen even uitlaten kijken hoe ze dan is!
dank voor het vragen
Nah meer door het spelquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als ik zo de verhalen van jullie lees was het gezellig gister....![]()
en dat allemaal door de ps3
vast wel!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geukkig maar, hopelijk gaat het vandaag weer een beetje beter dan
hihi dat bedoelde ik eigenlijk ook natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah meer door het spelMaar het was heel erg leuk ja
Dat idee had ik alquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dat bedoelde ik eigenlijk ook natuurlijk
Zou vervelend zijn als het niet zo wasquote:
dat ook, maar als ik haar zo zie dan valt het ook wel meequote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zou vervelend zijn als het niet zo was
Hahaquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja je kent me ondertussen daarmee
U, landen?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik breng je toch van plek A naar plek B?
Ok... over het "landen" hebben we het voor het gemak maar niet even
Ik heb serieus tranen in mijn ogen gehad van het lachen gisterenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah meer door het spelMaar het was heel erg leuk ja
Mwah poging tot dan... ook niet? Jammer...quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
U, landen?![]()
Ik merk dat pas als die heli begint neer te storten, en jij er uit springt hahhaa
p.s goede morgen!
Ik heb haar gisteravond even gebeld, kort met haar gesproken... was in ieder geval ontzettend fijn om haar stem even te horen. Nu is het wachten tot vrijdagquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:52 schreef draculettetje het volgende:
jij je vriending nog gesproken? of maar niet over hebben?
En er ook vandoor gaan op een scooter als je 5 wanted sterren hebtquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb serieus tranen in mijn ogen gehad van het lachen gisteren![]()
Vanavond nog een keer?
p.s
Hoe zet je een server op waar alleen je vrienden met een "invite" op kunnen?
Bij mij en WL kwamen er steeds andere gasten op
in ieder geval fijn dat je haar even hebt gesproken! dan weet je ook gewoon even dat het met haar goed is! Jullie komen er vrijdag samen gewoon weer uit!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb haar gisteravond even gebeld, kort met haar gesproken... was in ieder geval ontzettend fijn om haar stem even te horen. Nu is het wachten tot vrijdag
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah poging tot dan... ook niet? Jammer...
Whehehe, dan denk jij ineens; "Goh... dat gebouw, die stond er daarnet nog niet"
Inderdaad, ik heb met die ps3 weinig last van mijn pols... en ben erg blij dat ik zo toch nog met een smile op mijn gezicht kan gamenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:55 schreef draculettetje het volgende:
hoi droxz!
trouwens goed te lezen dat je eens een keer nu tranen van het lachen hebt gehad tijdens het gamen!
Goed om te horen dude!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb haar gisteravond even gebeld, kort met haar gesproken... was in ieder geval ontzettend fijn om haar stem even te horen. Nu is het wachten tot vrijdag
dat geloof ik best! maar je hebt nu in ieder geval weer wat anders!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb met die ps3 weinig last van mijn pols... en ben erg blij dat ik zo toch nog met een smile op mijn gezicht kan gamen![]()
p.s
Ik mis het gamen op mijn pc nog wel hoor
Aha, ik zette die slots op "2", omdat ik jullie alleen wil inviten... zet ik het voortaan gewoon op max.. thx!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En er ook vandoor gaan op een scooter als je 5 wanted sterren hebt
Bwehehe
Ehr dan moet je (ben de exacte naam even kwijt) die "free slots/invite slots" op max zetten. Dan kunnen alleen mensen die een invite hebben erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |