prettige avond, tot morgenquote:Op maandag 26 mei 2008 16:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
NL -> Twente![]()
Mensen over 5 minuten ben ik er weer vandoor, tot moggol!
lol ik kijk wel uit hoorquote:Op maandag 26 mei 2008 16:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaja kjik maar uit
![]()
[ afbeelding ]
daar ga ik wel eens vissenquote:Op maandag 26 mei 2008 16:33 schreef tripack het volgende:
[..]
lol ik kijk wel uit hoorkzal eerder in de dordtsche kil belanden
whehehe dan heb je een kia pride aan de haakquote:Op maandag 26 mei 2008 16:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar ga ik wel eens vissen![]()
keertje een tripack aan de lijn ipv een vis
snurkerdquote:
ok ok het geeft wat meer verzet dan een vis, maar dan heb je ook watquote:Op maandag 26 mei 2008 16:44 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe dan heb je een kia pride aan de haak![]()
slapen kan idd heerlijk zijn. werd ik vannochtend nog aan herrinnerd toen mijn wekker gingquote:
morgen vrij zijn, klinkt ook niet verkeerd!quote:Op maandag 26 mei 2008 16:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
slapen kan idd heerlijk zijn. werd ik vannochtend nog aan herrinnerd toen mijn wekker ging
gelukkig ben ik morgen vrij
Ik werd er ook herinerd toen mijn wekker vanochtend om 5 uur ging na 3 uur slaapquote:Op maandag 26 mei 2008 16:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
slapen kan idd heerlijk zijn. werd ik vannochtend nog aan herrinnerd toen mijn wekker ging
gelukkig ben ik morgen vrij
kan je morgenmiddag toch weer mooi inhalenquote:Op maandag 26 mei 2008 17:02 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik werd er ook herinerd toen mijn wekker vanochtend om 5 uur ging na 3 uur slaap
Nu weer ff 2 uurtjes bijgeslapen en dan morgen weer helemaal fris NOT
Uitslapen..? Ik begin op maandag om zes uur met werkenquote:Op maandag 26 mei 2008 16:51 schreef tripack het volgende:
[..]
snurkerd![]()
ben stiekum gewoon jaloers dat ik niet kan uitslapen
Straks samen met WL ff potje GTA doen?quote:Op maandag 26 mei 2008 17:11 schreef Bellerophon het volgende:
Had daarnet nog even een vergaderingNu thuis, tijd voor GTA!! BOEM
zeg, nu ben ik de n00bquote:Op maandag 26 mei 2008 18:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Straks samen met WL ff potje GTA doen?
Ik ben meer N()()B denk ik hoorquote:Op maandag 26 mei 2008 18:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg, nu ben ik de n00b![]()
vindt het wel een strak plan, moet alleen nog ff koken, dus kweenie hoe laat je wou ?
ok, dan ga ik nu ff mn eten bereidenquote:Op maandag 26 mei 2008 18:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben meer N()()B denk ik hoor![]()
uurtje ofzo?
Geen usb headset van je pc?quote:Op maandag 26 mei 2008 18:40 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb natuurlijk alleen geen headset! of zou mn tafelmic werken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Sgoed man, eetze!quote:Op maandag 26 mei 2008 18:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok, dan ga ik nu ff mn eten bereiden
quote:Op maandag 26 mei 2008 18:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen usb headset van je pc?nee alleen met die mic plugjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 sets nog wel , en heb er niets aan haha
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Soldeer er gewoon een USB stekker aan!quote:Op maandag 26 mei 2008 18:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee alleen met die mic plugjes3 sets nog wel , en heb er niets aan haha
ja soldeer er gewoon een stekker aan.quote:Op maandag 26 mei 2008 19:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Soldeer er gewoon een USB stekker aan!![]()
Jammer... maarja, dan sluit ik hem niet aan... kan ik wel een beetje tegen jullie zitten schelden,
maar dan hoor ik niets terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |