Het is zeker rustig, is niet erg op de maandagmorgen, had ik al gezegd dat ik maar 4 uurtjes slaap heb gehad? Nee? Nu welquote:Op maandag 26 mei 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die molotov... ik zag niet dat ik die vast had, gooide hem per ongeluk achter me... hele toko in de hens
Gisteren ook lekker gereden in een brandweerwagen, lekker iedereen platspuiten met die waterstraal![]()
p.s Wat is het nog rustig hier?
Of om je even gerust te stellen; of dat het aan de Wii ligt. En welke Mario Kart heb je eigenlijk? PAL of NTSC?quote:Op maandag 26 mei 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
als het goed is krijgen we trouwens vandaag een mario kart te leen om te kijken of het aan mn updates ligt of aan mn spel
Nee dat is het ook niet... kan daar echt niet mee omgaan, maar dat ben ik.quote:Op maandag 26 mei 2008 08:59 schreef draculettetje het volgende:
ow en met ruzie uitelkaar gaan is nooit leuk nee
vooral als je dan weet dat je elkaar door verplichtingen niet spreekt
maar ik neem aan dat ze in ieder geval wel goed thuis is gekomen
Mogguh WL en Tripackquote:Op maandag 26 mei 2008 09:20 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen... het is weer maandag
![]()
ps. balen voor de mensen die een slecht weekend hebben gehad. volgend weekend een herkansing![]()
Ik ga je toevoegen vanmiddagquote:Op maandag 26 mei 2008 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
hey beller!
ik heb gisteren mn ps3 account aangemaakt
whitelightning76 <<
wel jammer dat gta4 geen servers heeft zeg
oke beterquote:Op maandag 26 mei 2008 09:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ga je toevoegen vanmiddag![]()
Nee dat is zeker jammer ja
Aaaightquote:Op maandag 26 mei 2008 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oke beterkunnen we een keertje online
![]()
ps. dronken rijden roelz!!
ben ik blij dat ik niet echt bij je in de buurt woonquote:Op maandag 26 mei 2008 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oke beterkunnen we een keertje online
![]()
ps. dronken rijden roelz!!
ik had nergens last van moet ik zeggen.quote:Op maandag 26 mei 2008 09:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
AaaightAlleen een beetje jammer van de politie die dan meteen achter je aan zit
ja in dat spel heh!quote:Op maandag 26 mei 2008 10:01 schreef tripack het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik niet echt bij je in de buurt woon![]()
tenzij je naar den haag ben wezen racen
eej weet ik toch nietquote:Op maandag 26 mei 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja in dat spel heh!"in het echt" wordt het hem niet echt.
Of zal het aan het feit liggen dat ik dan tegen ze aanbots?quote:Op maandag 26 mei 2008 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik had nergens last van moet ik zeggen.
en anders jat je toch gewoon de wagen vd politie ?
whahahha , ja dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 26 mei 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of zal het aan het feit liggen dat ik dan tegen ze aanbots?
nee, ik zal nooit met drank/drugs aan het verkeer deel gaan nemen eerlijk gezegtquote:Op maandag 26 mei 2008 10:07 schreef tripack het volgende:
[..]
eej weet ik toch niet
dacht dat je zo gek was om het echt te doen
Gaaast, je zou beter moeten wetenquote:Op maandag 26 mei 2008 10:07 schreef tripack het volgende:
[..]
eej weet ik toch niet
dacht dat je zo gek was om het echt te doen
Kloptquote:Op maandag 26 mei 2008 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahahha , ja dat weet ik wel zeker![]()
ik heb trouwens gelijk een GT gejat ergens
die gaan echt bruut hard
Same here, zoiets doe je niet...quote:Op maandag 26 mei 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, ik zal nooit met drank/drugs aan het verkeer deel gaan nemen eerlijk gezegt
haha coolquote:Op maandag 26 mei 2008 10:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
KloptEn ik heb voor mijn safehouse een gele porsche staan, ook wel een leuke snelheid
ik vind niet dat het aan de wii ligtquote:Op maandag 26 mei 2008 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of om je even gerust te stellen; of dat het aan de Wii ligt. En welke Mario Kart heb je eigenlijk? PAL of NTSC?
Kan zijn dat het branden op een verkeerde snelheid is gedaan of een verkeerde cdquote:Op maandag 26 mei 2008 10:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind niet dat het aan de wii ligt
ik weet niet eens welke erg he, bij mn zus doet ie het wel
Ja dat moet je zekerquote:Op maandag 26 mei 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha cooldie moet ik dus ook hebben, maja eerst maar s de missies halen ipv doelloos rondrijden
andere spellen leest ie nog wel dus in dat opzicht denk ik ook dat het niet aan de wii ligtquote:Op maandag 26 mei 2008 10:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan zijn dat het branden op een verkeerde snelheid is gedaan of een verkeerde cd
nou dat is idd vreemd, dat hij de update wel doet vd cd, en hem vervolgens daarna niet meer kan lezen.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
andere spellen leest ie nog wel dus in dat opzicht denk ik ook dat het niet aan de wii ligt
alleen dan zijn al de spellen verkeerd gebrand die we dat weekend mee hebben gekregen want geen van allen doet het
maar dat kan natuurlijk best eens gebeuren
update zegt ie wel te doen vandaar
Had ik al aangebodenquote:Op maandag 26 mei 2008 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
kan iemand anders hem niet even branden voor draakje ??
Ben ook aardig gaar, GTA is verslavendquote:Op maandag 26 mei 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd wat ben ik gaar zeg![]()
slapen lijkt me echt super
hahaquote:Op maandag 26 mei 2008 11:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben ook aardig gaar, GTA is verslavend
schijfje doet het bij je zus wel ...quote:Op maandag 26 mei 2008 10:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind niet dat het aan de wii ligt
ik weet niet eens welke erg he, bij mn zus doet ie het wel
Ik viel laatst met mijn auto het water in... en die smeris ging achter me aan het water in, dat zag er welquote:Op maandag 26 mei 2008 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahalukt het een beetje ?
ik heb trouwens geprobeert om een trailer aan te koppelen met een vrachtwagen. das nog niet gelukt
in san andreas kon dat wel nl.
leuk is ook als je in de zee springt en zwemt de politie gewoon achter je aan zwemt haha
Was maar een mededeling hoor, bedoelde er niets slechts meequote:
ja hoor, zie wat droxz zegt en beller had het ook al een keer gezegd, maar ja toen had ik hem ineens dus!quote:Op maandag 26 mei 2008 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
kan iemand anders hem niet even branden voor draakje ??
Dat is wel heel apart ja, dat die update wel van de cd's leest maar niet het spel start. Ben echt benieuwd uit welke regio die games komen danquote:Op maandag 26 mei 2008 10:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
andere spellen leest ie nog wel dus in dat opzicht denk ik ook dat het niet aan de wii ligt
alleen dan zijn al de spellen verkeerd gebrand die we dat weekend mee hebben gekregen want geen van allen doet het
maar dat kan natuurlijk best eens gebeuren
update zegt ie wel te doen vandaar
ik ben altijd zo lekker in het verwoorden van mn dingen'quote:Op maandag 26 mei 2008 11:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
schijfje doet het bij je zus wel ...
klinkt imho als brakke wii
btw goeie middag allemaal op deze o zo mooie maandag middag .....
Of dat de politie voertuigen gaat vorderen en dan de achtervolging inzetquote:Op maandag 26 mei 2008 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahalukt het een beetje ?
ik heb trouwens geprobeert om een trailer aan te koppelen met een vrachtwagen. das nog niet gelukt
in san andreas kon dat wel nl.
leuk is ook als je in de zee springt en zwemt de politie gewoon achter je aan zwemt haha
dat kan ik natuurlijk niet zien meer....?quote:Op maandag 26 mei 2008 12:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is wel heel apart ja, dat die update wel van de cd's leest maar niet het spel start. Ben echt benieuwd uit welke regio die games komen dan
Even aan je zus vragen of het PAL regio is of NTSC?quote:Op maandag 26 mei 2008 12:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat kan ik natuurlijk niet zien meer....?
ik ben er echt met mn kop niet bijquote:Op maandag 26 mei 2008 12:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Even aan je zus vragen of het PAL regio is of NTSC?
volgens mij nietquote:Op maandag 26 mei 2008 12:14 schreef Bellerophon het volgende:
@Draakje, kan er wel snel achterkomen of het PAL of NTSC is, zie je dubbele kanalen in je Wii menu? Dus bijvoorbeeld twee keer het weer?
dus zelf op zoeken....quote:Op maandag 26 mei 2008 12:26 schreef Bellerophon het volgende:
Nah even opnieuw laten branden op een juiste dvd met de juiste snelheid is ook voldoende
Nou danquote:
Boem! Jaloers!quote:Op maandag 26 mei 2008 12:34 schreef WhiteLightning het volgende:
meh. ik neem morgen vrij. lekker gta4 spelen heel de dag
ja dankzij jullie ben ik nu verslaafdquote:
mja als je het teveel speelt ga je vanzelf de echte auto vd buurman open brekenquote:
Bwehehe, als het dan maar wel op Youtube komtquote:Op maandag 26 mei 2008 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja als je het teveel speelt ga je vanzelf de echte auto vd buurman open breken
oh heb je een halve snipperdag ?quote:
Zie 1 van mijn vorige posts in het weekend,quote:Op maandag 26 mei 2008 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja als je het teveel speelt ga je vanzelf de echte auto vd buurman open breken
lekker dan.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zie 1 van mijn vorige posts in het weekend,
17 jarig dronken wijf hier vlak voor de deur in een auto uit de bocht gevlogen,
en daarna aan de linkerkant tegen een boom gebeukt.
Die had ook te veel GTA gedaan volgens mij
Ik heb nog heul heul heul veul minder zin...!quote:Op maandag 26 mei 2008 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb geen zin meeeeeeeerrrrrrrrrrr
...Daarom... gordel om!quote:Op maandag 26 mei 2008 13:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zie 1 van mijn vorige posts in het weekend,
17 jarig dronken wijf hier vlak voor de deur in een auto uit de bocht gevlogen,
en daarna aan de linkerkant tegen een boom gebeukt.
Die had ook te veel GTA gedaan volgens mij
kijk dat wordt mariokartenquote:Op maandag 26 mei 2008 13:35 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ben thuis
ga om 15.00 naar de dierenarts
maar er lag zomaar een (origineel) exemplaar van mario kart op de mat, met een briefje erbij dat die morgen weer wordt opgehaald, kan ik ten minste kijken of de updates wel goed zijn gegaan
steeds meer overtuigd dat het aan de schijfjes ligt hoor
lekker vroegertje voor je. ik moet tot 17:30quote:
lol dit is juist een latertje voor mijquote:Op maandag 26 mei 2008 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker vroegertje voor je. ik moet tot 17:30
3u korter dan 'normaal'.. Twee weken geleden 4 uur overgenomen van collega nu weer ff terug geruild ivm uitbetalen aan eind vd maandquote:Op maandag 26 mei 2008 13:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh heb je een halve snipperdag ?
Relaxt, ging je dag nog een beetje snel?quote:
ik ook ligt best zielig zo ben ik iets te gevoelig voorquote:Op maandag 26 mei 2008 13:52 schreef Bellerophon het volgende:
@Draakje, hmm vervelend, hopelijk weet de dierenarts dan wel wat er aan de hand is
Ja dat kan ik me voorstellen, maar je hoort het straksquote:Op maandag 26 mei 2008 13:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook ligt best zielig zo ben ik iets te gevoelig voor
nou goed begin voor de maandagquote:Op maandag 26 mei 2008 13:50 schreef lynda het volgende:
[..]
3u korter dan 'normaal'.. Twee weken geleden 4 uur overgenomen van collega nu weer ff terug geruild ivm uitbetalen aan eind vd maand
U roept?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
echo........echo........echo.............echo..........
haha, zo das wel erg snelquote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, zo das wel erg snel![]()
verveel me dood hier
nee idd blijf maar op de klok kijke:(quote:Op maandag 26 mei 2008 15:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ken er nog 1 ..... de dag is niet voor uit te sleuren ...
hoogstwaarschijnlijk gewoon een griepjequote:Op maandag 26 mei 2008 14:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen, maar je hoort het straks
das wel vervelend voor d'r, maar gelukkig is het niets ernstigsquote:Op maandag 26 mei 2008 15:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoogstwaarschijnlijk gewoon een griepje
even allergie vrij eten mee gekregen als ze dat wel wilt
voor de rest zelf water geven en in de gaten houden
klopt,quote:Op maandag 26 mei 2008 15:40 schreef tripack het volgende:
[..]
das wel vervelend voor d'r, maar gelukkig is het niets ernstigs
Je mag wel wat werk van me overnemen hoor?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, zo das wel erg snel![]()
verveel me dood hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |