Same here, zoiets doe je niet...quote:Op maandag 26 mei 2008 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, ik zal nooit met drank/drugs aan het verkeer deel gaan nemen eerlijk gezegt
haha coolquote:Op maandag 26 mei 2008 10:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
KloptEn ik heb voor mijn safehouse een gele porsche staan, ook wel een leuke snelheid
ik vind niet dat het aan de wii ligtquote:Op maandag 26 mei 2008 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of om je even gerust te stellen; of dat het aan de Wii ligt. En welke Mario Kart heb je eigenlijk? PAL of NTSC?
Kan zijn dat het branden op een verkeerde snelheid is gedaan of een verkeerde cdquote:Op maandag 26 mei 2008 10:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind niet dat het aan de wii ligt
ik weet niet eens welke erg he, bij mn zus doet ie het wel
Ja dat moet je zekerquote:Op maandag 26 mei 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha cooldie moet ik dus ook hebben, maja eerst maar s de missies halen ipv doelloos rondrijden
andere spellen leest ie nog wel dus in dat opzicht denk ik ook dat het niet aan de wii ligtquote:Op maandag 26 mei 2008 10:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan zijn dat het branden op een verkeerde snelheid is gedaan of een verkeerde cd
nou dat is idd vreemd, dat hij de update wel doet vd cd, en hem vervolgens daarna niet meer kan lezen.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
andere spellen leest ie nog wel dus in dat opzicht denk ik ook dat het niet aan de wii ligt
alleen dan zijn al de spellen verkeerd gebrand die we dat weekend mee hebben gekregen want geen van allen doet het
maar dat kan natuurlijk best eens gebeuren
update zegt ie wel te doen vandaar
Had ik al aangebodenquote:Op maandag 26 mei 2008 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
kan iemand anders hem niet even branden voor draakje ??
Ben ook aardig gaar, GTA is verslavendquote:Op maandag 26 mei 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd wat ben ik gaar zeg![]()
slapen lijkt me echt super
hahaquote:Op maandag 26 mei 2008 11:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben ook aardig gaar, GTA is verslavend
schijfje doet het bij je zus wel ...quote:Op maandag 26 mei 2008 10:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind niet dat het aan de wii ligt
ik weet niet eens welke erg he, bij mn zus doet ie het wel
Ik viel laatst met mijn auto het water in... en die smeris ging achter me aan het water in, dat zag er welquote:Op maandag 26 mei 2008 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahalukt het een beetje ?
ik heb trouwens geprobeert om een trailer aan te koppelen met een vrachtwagen. das nog niet gelukt
in san andreas kon dat wel nl.
leuk is ook als je in de zee springt en zwemt de politie gewoon achter je aan zwemt haha
Was maar een mededeling hoor, bedoelde er niets slechts meequote:
ja hoor, zie wat droxz zegt en beller had het ook al een keer gezegd, maar ja toen had ik hem ineens dus!quote:Op maandag 26 mei 2008 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
kan iemand anders hem niet even branden voor draakje ??
Dat is wel heel apart ja, dat die update wel van de cd's leest maar niet het spel start. Ben echt benieuwd uit welke regio die games komen danquote:Op maandag 26 mei 2008 10:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
andere spellen leest ie nog wel dus in dat opzicht denk ik ook dat het niet aan de wii ligt
alleen dan zijn al de spellen verkeerd gebrand die we dat weekend mee hebben gekregen want geen van allen doet het
maar dat kan natuurlijk best eens gebeuren
update zegt ie wel te doen vandaar
ik ben altijd zo lekker in het verwoorden van mn dingen'quote:Op maandag 26 mei 2008 11:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
schijfje doet het bij je zus wel ...
klinkt imho als brakke wii
btw goeie middag allemaal op deze o zo mooie maandag middag .....
Of dat de politie voertuigen gaat vorderen en dan de achtervolging inzetquote:Op maandag 26 mei 2008 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahalukt het een beetje ?
ik heb trouwens geprobeert om een trailer aan te koppelen met een vrachtwagen. das nog niet gelukt
in san andreas kon dat wel nl.
leuk is ook als je in de zee springt en zwemt de politie gewoon achter je aan zwemt haha
dat kan ik natuurlijk niet zien meer....?quote:Op maandag 26 mei 2008 12:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is wel heel apart ja, dat die update wel van de cd's leest maar niet het spel start. Ben echt benieuwd uit welke regio die games komen dan
Even aan je zus vragen of het PAL regio is of NTSC?quote:Op maandag 26 mei 2008 12:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat kan ik natuurlijk niet zien meer....?
ik ben er echt met mn kop niet bijquote:Op maandag 26 mei 2008 12:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Even aan je zus vragen of het PAL regio is of NTSC?
volgens mij nietquote:Op maandag 26 mei 2008 12:14 schreef Bellerophon het volgende:
@Draakje, kan er wel snel achterkomen of het PAL of NTSC is, zie je dubbele kanalen in je Wii menu? Dus bijvoorbeeld twee keer het weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |