lol dit is juist een latertje voor mijquote:Op maandag 26 mei 2008 13:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker vroegertje voor je. ik moet tot 17:30
3u korter dan 'normaal'.. Twee weken geleden 4 uur overgenomen van collega nu weer ff terug geruild ivm uitbetalen aan eind vd maandquote:Op maandag 26 mei 2008 13:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh heb je een halve snipperdag ?
Relaxt, ging je dag nog een beetje snel?quote:
ik ook ligt best zielig zo ben ik iets te gevoelig voorquote:Op maandag 26 mei 2008 13:52 schreef Bellerophon het volgende:
@Draakje, hmm vervelend, hopelijk weet de dierenarts dan wel wat er aan de hand is
Ja dat kan ik me voorstellen, maar je hoort het straksquote:Op maandag 26 mei 2008 13:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook ligt best zielig zo ben ik iets te gevoelig voor
nou goed begin voor de maandagquote:Op maandag 26 mei 2008 13:50 schreef lynda het volgende:
[..]
3u korter dan 'normaal'.. Twee weken geleden 4 uur overgenomen van collega nu weer ff terug geruild ivm uitbetalen aan eind vd maand
U roept?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
echo........echo........echo.............echo..........
haha, zo das wel erg snelquote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, zo das wel erg snel![]()
verveel me dood hier
nee idd blijf maar op de klok kijke:(quote:Op maandag 26 mei 2008 15:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ken er nog 1 ..... de dag is niet voor uit te sleuren ...
hoogstwaarschijnlijk gewoon een griepjequote:Op maandag 26 mei 2008 14:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen, maar je hoort het straks
das wel vervelend voor d'r, maar gelukkig is het niets ernstigsquote:Op maandag 26 mei 2008 15:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoogstwaarschijnlijk gewoon een griepje
even allergie vrij eten mee gekregen als ze dat wel wilt
voor de rest zelf water geven en in de gaten houden
klopt,quote:Op maandag 26 mei 2008 15:40 schreef tripack het volgende:
[..]
das wel vervelend voor d'r, maar gelukkig is het niets ernstigs
Je mag wel wat werk van me overnemen hoor?quote:Op maandag 26 mei 2008 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, zo das wel erg snel![]()
verveel me dood hier
ja is goed, ik neem wat werk voor je overquote:Op maandag 26 mei 2008 15:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je mag wel wat werk van me overnemen hoor?![]()
Vandaag genoeg te doen, morgen denk ik ook.... woensdag pro-actief rondjes lopen... donderdag maar halve dag... en dan .... en dan... VAKANTIE!
Hier nog 40 minuten relaxen.. heb wel genoeg gedaan voor vandaagquote:
Alles wat god verboden heeftquote:Op maandag 26 mei 2008 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja is goed, ik neem wat werk voor je oversloop ff de boel, en dan mag je het alsnog doen
maar lekker man, vakantie! heb je iets om extra naar uit te kijken!
ga je nog wat leuks doen, behalve NIET aan werk denken ?
zo zoquote:Op maandag 26 mei 2008 16:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alles wat god verboden heeft![]()
Lekker relaxen, zuipen... smoken..., lam door het bos wandelen....
haha, nou dat klinkt goed!quote:Op maandag 26 mei 2008 16:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alles wat god verboden heeft![]()
Lekker relaxen, zuipen... smoken..., lam door het bos wandelen....
nou idd, nog een uur. ik heb voor de wind op de fiets, dus dat wordt met 120km naar huis fietsenquote:Op maandag 26 mei 2008 16:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
gahhh bijna bijna nog ff![]()
en dan mogen we weer naar huis
zo das lekker snelquote:Op maandag 26 mei 2008 16:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd, nog een uur. ik heb voor de wind op de fiets, dus dat wordt met 120km naar huis fietsen
NL -> Twentequote:Op maandag 26 mei 2008 16:13 schreef tripack het volgende:
[..]
zo zoklinkt leuk
hier in nederland of ga je nog naar het buitenland?
hahaquote:Op maandag 26 mei 2008 16:27 schreef tripack het volgende:
[..]
zo das lekker snelik hoef nog maar een half uur
dat wordt 90 waar je maar 60 mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |