dus zelf op zoeken....quote:Op maandag 26 mei 2008 12:26 schreef Bellerophon het volgende:
Nah even opnieuw laten branden op een juiste dvd met de juiste snelheid is ook voldoende
Nou danquote:
Boem! Jaloers!quote:Op maandag 26 mei 2008 12:34 schreef WhiteLightning het volgende:
meh. ik neem morgen vrij. lekker gta4 spelen heel de dag
ja dankzij jullie ben ik nu verslaafdquote:
mja als je het teveel speelt ga je vanzelf de echte auto vd buurman open brekenquote:
Bwehehe, als het dan maar wel op Youtube komtquote:Op maandag 26 mei 2008 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja als je het teveel speelt ga je vanzelf de echte auto vd buurman open breken
oh heb je een halve snipperdag ?quote:
Zie 1 van mijn vorige posts in het weekend,quote:Op maandag 26 mei 2008 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja als je het teveel speelt ga je vanzelf de echte auto vd buurman open breken
lekker dan.quote:Op maandag 26 mei 2008 13:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zie 1 van mijn vorige posts in het weekend,
17 jarig dronken wijf hier vlak voor de deur in een auto uit de bocht gevlogen,
en daarna aan de linkerkant tegen een boom gebeukt.
Die had ook te veel GTA gedaan volgens mij
Ik heb nog heul heul heul veul minder zin...!quote:Op maandag 26 mei 2008 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb geen zin meeeeeeeerrrrrrrrrrr
...Daarom... gordel om!quote:Op maandag 26 mei 2008 13:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zie 1 van mijn vorige posts in het weekend,
17 jarig dronken wijf hier vlak voor de deur in een auto uit de bocht gevlogen,
en daarna aan de linkerkant tegen een boom gebeukt.
Die had ook te veel GTA gedaan volgens mij
kijk dat wordt mariokartenquote:Op maandag 26 mei 2008 13:35 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ben thuis
ga om 15.00 naar de dierenarts
maar er lag zomaar een (origineel) exemplaar van mario kart op de mat, met een briefje erbij dat die morgen weer wordt opgehaald, kan ik ten minste kijken of de updates wel goed zijn gegaan
steeds meer overtuigd dat het aan de schijfjes ligt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |