hahaha, dat kan volgens mij niets een joh, was een geintjequote:Op maandag 26 mei 2008 19:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja soldeer er gewoon een stekker aan.
#1 ik heb geen eens een soldeerbout en aanverwanten
#2 ik heb geen stekker
geloof me ik zou echt terugschelden![]()
maja idd je hoort niets hahamaar dat komt nog wel hoor. heb er nog niet voor gekeken eigelijk. maar die bestel ik samen met mn toetsenbord en hub
quote:Op maandag 26 mei 2008 18:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen usb headset van je pc?BitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
ja weet ik veel hahaquote:Op maandag 26 mei 2008 19:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, dat kan volgens mij niets een joh, was een geintje![]()
Jij en schelden moet wel "goedkomen", terwijl je vorige keren op teamspeak aardig rustig was.
Dat komt allemaal wel goed joh, bestel er ook ff 1 voor Beller
Dat kan ja, maar je kan TS ook zo instellen (zo staat hij standaard) op voice activationquote:Op maandag 26 mei 2008 19:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja weet ik veel haha
en ja bij Teamspeak moet ik een knop indrukken heh ? haha
* Dr.Droxz wacht nog even met GTAquote:
* Dr.Droxz zet PS3 aanquote:Op maandag 26 mei 2008 19:55 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ben er klaar voor !ik zie je alleen niet online ?
Ik snap er geen moer van, maar volgens mij heb ik wat gestart...quote:
ff gansta boeken op je brommertquote:
Aaaightquote:
Dat stuur ik je net als bericht via de PS3 manquote:Op maandag 26 mei 2008 22:26 schreef WhiteLightning het volgende:
ik weet niet wat jullie ervan vonden maar ik kwam dus echt niet meer bij.
ik ga morgen gelijk een headset bestellen.
echt super gaaf gewoon
Ik ook niet, maar ik stap nooit meer bij Beller in zijn heliquote:Op maandag 26 mei 2008 22:28 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben trouwens geen bootjes tegengekomen
haha , ja wel vette autos heh ? :quote:Op maandag 26 mei 2008 22:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat stuur ik je net als bericht via de PS3 man![]()
Ik heb hier echt met tranen in mijn ogen zitten gamen,
sinds tijden niet zo'n lol gehad met gamen!![]()
![]()
p.s
Waar hebben jullie je rijbewijs gejat!
hahaha, ja ik kon al vliegen vd voorgaande delen. alleen miste ik nog de rakettenquote:Op maandag 26 mei 2008 22:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik stap nooit meer bij Beller in zijn heli
Jep!quote:Op maandag 26 mei 2008 22:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , ja wel vette autos heh ? :
Niet dat ik weet, maar Beller weet dit allemaal beter dan ik...quote:Op maandag 26 mei 2008 22:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaha, ja ik kon al vliegen vd voorgaande delen. alleen miste ik nog de raketten
zit er een militaire basis dat jij weet ?
ja ff kijken of je kan aankopellenquote:Op maandag 26 mei 2008 22:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep!
Vooral dat grote ding wat ik op dat vliegveld heb gejat![]()
(zo'n wagen die vliegentuigen op zijn plek zet)
Zoiets had je inderdaad verteld ja!quote:Op maandag 26 mei 2008 22:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ff kijken of je kan aankopellenis wel tof. als het goed is kan dat met vrachtwagens ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |