Dat klinkt wel als een leuk project moet ik zeggen!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:48 schreef tripack het volgende:
ik moet een webinterface maken voor en urenregistratie programma en daarbij uit uitvoerig testen enzo
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:55 schreef Faithy het volgende:
nog 6, 6 minuten voordat ik stoooop!
dat ik kap, dat ik nok!
strakjes heel relaxed fijn in bad, en dan plat!
iedereen de groeten, eens kijken oh we moeten nog 5! 5 minuten voordat ik stooohoop!
dat ik kap, dat ik nok!
[/telekids]
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:58 schreef Faithy het volgende:
jij ook een fijn weekend
ik hoef nu pas volgende week vrijdag weer te werken
triest is het gwoon
Beetje gammel, opa erg ziek, maar het positieve is dat het weekend is en het met opa iets beter gaatquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan pak ik nog wel een laatste koffie!
Damn, wat gaat de dag traag..
Trouwens alles goed met Seven?
Dat klinkt allemaal niet best nee...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Beetje gammel, opa erg ziek, maar het positieve is dat het weekend is en het met opa iets beter gaat
strand is relaxt, even lekker uitwaaien!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:28 schreef Seventees het volgende:
Thanks
Was ik maar vast verhuisd; had ik naar het strand kunnen fietsen!
Jij natuurlijk ook een prettig weekend dude!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:52 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
goed weekend allen en tot maandag maar weer (wel iets later als normaal heb nl de middag :S )
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:52 schreef draculettetje het volgende:
mn hondje vond het prima om ook nog even te slapen vanmiddag!
alleen mn mario kart doet ut niet
heb zowel de update van de wii gedaan als de update dvd
Lama's!!!!!!! zijn cool!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:02 schreef lynda het volgende:
14 november naar de Lama's![]()
![]()
![]()
Fuck nog half jaar wachten
ook al geprobeerdquote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
@draakje
ik heb eerst geupdate via de dvd, en daarna via intenet zeg maar. dan zou hij het moeten doen.
(als het goed is)
dus niet eerst via internet en dan de dvd
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:02 schreef lynda het volgende:
14 november naar de Lama's![]()
![]()
![]()
Fuck nog half jaar wachten
is op zich een best leuk plan natuurlijkquote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:57 schreef lynda het volgende:
Ga je mee draakje?![]()
(Als in kom je ook heen?
)
Woei ik heb echt teveel geld uitgegeven vandaagwel super leuke dingen gekocht en nieuwe schoenen *verlieft is*
ik zal eens googlenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
@ draculettetje had iets gelezen over problemen met bepaalde dvd's
zou er ff op google kijken
staat wel het e en a
ps geen idee of dat ook met jouw probleem te maken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |