jaa dat wel... maarja zijn allemaal opdrachten die buiten me stage vallenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik mag hier nog ff snel een laptop gaan fixen... ik doe rustig aan hoor,
maandag weer een dag toch!
Je kan de rest wel een andere dag afmaken, of niet?
Hoezo is dat niet fijn? Dat snap ik vaak bij mensen niet, natuurlijk vallen er wel eens dingenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:01 schreef tripack het volgende:
[..]
jaa dat wel... maarja zijn allemaal opdrachten die buiten me stage vallen
das niet fijn dus
Ik heb een toetsenbord met muis in 1, misschien een optie?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
Zo, nu nog een draadloos toetsenbord,muis,usb hubje,headset en dualshock 3 controller halen
*BOE!*quote:
Eentje van een glas ijstheequote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er mogen inderdaad weer wel wat nieuwe dingen/plaatjes enzo in de OP!
* Dr.Droxz zet een ijsthee neer
meer het feit dat ik er al anderhalve week mee bezig ben geweest...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet fijn? Dat snap ik vaak bij mensen niet, natuurlijk vallen er wel eens dingen
buiten je "kader". Daar leer je toch alleen maar van?
Is stage niet gewoon werken om ervaring op te doen dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:33 schreef tripack het volgende:
[..]
meer het feit dat ik er al anderhalve week mee bezig ben geweest...
Dan pak ik nog wel een laatste koffie!quote:
ja moet ff kijken , gmail accepteert ie niet. maar die toetsenbord en muis in 1 is misschien wel een ideequote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb een toetsenbord met muis in 1, misschien een optie?
Maar gefeliciteerd man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
p.s
voeg me maar toe: Droxz
Weer niet!quote:
jah meeloopstage welquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Is stage niet gewoon werken om ervaring op te doen dan?
Of gaat dat tegenwoordig weer anders?![]()
Klusjes doen die niet horen bij jou taak, dat zou ik dan kunnen begrijpen...
jep, blauwtandquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja moet ff kijken , gmail accepteert ie niet. maar die toetsenbord en muis in 1 is misschien wel een idee
is die draadloos ?
Gewoon lekker je mond opendoen, en zorgen dat je er tijd voor krijgt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:40 schreef tripack het volgende:
[..]
jah meeloopstage wel
ik moest van te voren een opdracht zien te bedenken/krijgen en die moet ik tijdens mijn stage uitvoeren. en dat zijn 20 weken waarvan er nu 2 om zijn en ik nog niet zo heel ver ben
ik heb al jaren geen hotmail account meer, althans niet in gebruikquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jep, blauwtand
(wel duur, dat dan weer wel)
Ik heb mijn account gewoon via mijn hotmail gedaan, werkt pima!
Dat klinkt wel als een leuk project moet ik zeggen!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:48 schreef tripack het volgende:
ik moet een webinterface maken voor en urenregistratie programma en daarbij uit uitvoerig testen enzo
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:55 schreef Faithy het volgende:
nog 6, 6 minuten voordat ik stoooop!
dat ik kap, dat ik nok!
strakjes heel relaxed fijn in bad, en dan plat!
iedereen de groeten, eens kijken oh we moeten nog 5! 5 minuten voordat ik stooohoop!
dat ik kap, dat ik nok!
[/telekids]
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:58 schreef Faithy het volgende:
jij ook een fijn weekend
ik hoef nu pas volgende week vrijdag weer te werken
triest is het gwoon
Beetje gammel, opa erg ziek, maar het positieve is dat het weekend is en het met opa iets beter gaatquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan pak ik nog wel een laatste koffie!
Damn, wat gaat de dag traag..
Trouwens alles goed met Seven?
Dat klinkt allemaal niet best nee...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Beetje gammel, opa erg ziek, maar het positieve is dat het weekend is en het met opa iets beter gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |