mogguhquote:
Net lekker buiten geweest, het is echt lekker weer buiten!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
kolere, t wordt best wel warm buiten ineens
Zie mijn post in het vorige topicquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:30 schreef Faithy het volgende:
pauze dan maar.. van het niets doen..
nou ja, heb wel een klusje.. excelbestandje bewerkenmaargoed.. dat noem ik geen werk, das knutselen
Dat is inderdaad geen werk, maar lekker klooienquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:30 schreef Faithy het volgende:
pauze dan maar.. van het niets doen..
nou ja, heb wel een klusje.. excelbestandje bewerkenmaargoed.. dat noem ik geen werk, das knutselen
ben ik buiten...zon wegquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
kolere, t wordt best wel warm buiten ineens
Das balen, hier aardig wat zon hoor!quote:
kutcollega?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Das balen, hier aardig wat zon hoor!
Zo maar weer even een film aanzetten ofzo, verveel me echt dood...
(en sta op het kookpunt....)
Jep. teringmongool zit echt al de hele dag alleen te internetten... en er staat nog wel wat open (werk)...quote:
ik nog niet... ik kan niet echt werken... zou op een server moeten maar daar zitten al 2 mensen aan te werken en kan er dus niet opquote:
dankquote:
hahaha, was het inderdaad maar weekendquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:05 schreef tripack het volgende:
[..]
ik nog niet... ik kan niet echt werken... zou op een server moeten maar daar zitten al 2 mensen aan te werken en kan er dus niet op
Dat is niet verkeerd zeg!quote:
Ben ik tenminste niet alleen hierquote:
ik nog 2 uur.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben ik tenminste niet alleen hier![]()
Dan mag ik nog iets meer dan een half uurtje,
moet wel te doen zijn.
Heb trek in een biertje zeg!
Dat zijn wel DE vooruitzichten!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:09 schreef tripack het volgende:
[..]
ik nog 2 uur.
had net weer iets te doen... miss dalijk nog wat te doen... heb weinig zin ... weekend lekker alleen thusi met vriendindat is waar ik zin in heb
Er mogen inderdaad weer wel wat nieuwe dingen/plaatjes enzo in de OP!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:18 schreef Seventees het volgende:
Dat 'Je Moeder' plaatje is aan vervanging toe
een hele lijst gekregen met in totaal 6,5 uur werkquote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zijn wel DE vooruitzichten!
Heb nu gelukkig ook weer wat te doen, gaat de dag toch net even wat sneller.
Ik mag hier nog ff snel een laptop gaan fixen... ik doe rustig aan hoor,quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:37 schreef tripack het volgende:
[..]
een hele lijst gekregen met in totaal 6,5 uur werk
gelukkig al wel een stuk kunnen inkorten, maar niet veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |