sorryquote:
why...quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zie dubbel?
we kunnen altijd nog gaan natuurlijkquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij wilde niet
En ik was even snel boodschapjes doen
Ja ik weetquote:
vervang de op maar met dat dingquote:
waar baseer je dat op ?quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misstique heeft echt niks te doen of wel
Zegt er eentje watquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misstique heeft echt niks te doen of wel
nu je het er over hebt.. ik had wat last met etenquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens, iemand een stuk van zen kaak kwijt? Ik vond vandaag op het dak in Rotterdam een kwart van een kaak!!
Ze is er altijd binnen 10min bijquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:01 schreef swarmahoer het volgende:
waar baseer je dat op ?
verklaar u nader meneer bredaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Ah mooiquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:38 schreef Brammie1 het volgende:
beter, vandaag zijn z'n hechtingen en het gips om z'n been weggehaald. Ik denk dat hij volgende week overgeplaatst mag worden naar een revalidatiecentrum, waar hij dan zo'n 6 weken zal verblijven.
Tsja, nog niksquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:39 schreef swarmahoer het volgende:
hoe zit t met de komende meet ?
juli pas dacht ik..quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:44 schreef swarmahoer het volgende:
wanneer was dupjes feestje.. en hoe serieus is het dat we daar konden meeten
de 3 b'squote:Op woensdag 14 mei 2008 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tsja, nog niks, roep maar wat en wanneer enzo
.
5 juli! Een zaterdag.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:44 schreef swarmahoer het volgende:
wanneer was dupjes feestje.. en hoe serieus is het dat we daar konden meeten
Er is wel 12,50 entree, en dan gratis zuipen.quote:
bbq bier en borstenquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bowlen bier en?
En dan is er meer dan alleen bier?quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
Er is wel 12,50 entree, en dan gratis zuipen.
Woensdag gaan we rond de tafel voor de voorbereidingen.
Bier zuipen krengquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan is er meer dan alleen bier?
Hooguit 12 man denk ikquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:48 schreef swarmahoer het volgende:
een zwembad
maar dupje is t geen probleem als we komen ?
Meatspinquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
omg, spin me round (mix) van gigi d'agostino komt voorbij op m'n playlist, dat nummer kan ik dus nooit meer normaal luisteren he
hahahaquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
verklaar u nader meneer bredahttp://www.rtl.nl/(/actue(...)_koorts_nijmegen.xmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ja ik kwam niet om de boel op te naaien.... al is t mooi meegenomen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:06 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Helaas niet
En helaas voor jou gaat NEC zondag Europa in
Ach je weet zelf ook wel dat NEC de laatste tijd onverslaanbaar isquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:08 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ja ik kwam niet om de boel op te naaien.... al is t mooi meegenomen.
Naja, als jullie geen rotzooi trappen enzo niet. Want anders heb ik ook een probleemquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:48 schreef swarmahoer het volgende:
een zwembad
maar dupje is t geen probleem als we komen ?
Sja lekker belangrijk, doe maar onverslaanbaar tegen gotenborg.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:12 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ach je weet zelf ook wel dat NEC de laatste tijd onverslaanbaar is
nah dat is nog niet eerder gebeurt en martin komt niet mee dus tjaquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:17 schreef Dupje het volgende:
[..]
Naja, als jullie geen rotzooi trappen enzo niet. Want anders heb ik ook een probleem
en er zijn geen bowlingballen dus morgane kan door met de strandballenquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah we zijn niet echt het rotzooi traptypegroepje lijkt me
Over het onweer?quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:20 schreef Dupje het volgende:
Whahaha ja idd, ik zei t ook precies tegelijk op msn tegen vriendinnetje die in de stad woont
Ik heb er maar eentje gehoord in totaal eigenlijk...quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Over het onweer?
Mjah het rommelt meer aan jullie kant volgens mijnet pas 2e flits en 2e donder hoor
Zo beter dan?quote:
ik doelde eigelijk op yasha die vergeet dat altijdquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:31 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik heb er maar eentje gehoord in totaal eigenlijk...
[..]
Zo beter dan?
Ik ga bedje in, even goed bijslapen... Truste!
Ohquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik doelde eigelijk op yasha die vergeet dat altijd
welterusten
Omdat het vaak zo rustig is dat het niet nodig isquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik doelde eigelijk op yasha die vergeet dat altijd
welterusten
quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Omdat het vaak zo rustig is dat het niet nodig is
Kleine meisjes....quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
hehehe zit ik uit verveling een bloemmetje op men buik te tekenen
ik had zoiets van laat ik maar gelijk aan de algemene verwachting voldoenquote:
Joah, dat denk ik ook wel eensquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik had zoiets van laat ik maar gelijk aan de algemene verwachting voldoen
hij zoog ze uit je mondquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit het puntje van mijn vingers
Is niet leuk neequote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jij doelt op misstique? De mod die er nooit was
Zo actief zijn we gister nog niet eens geweest kan je nagaanquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:00 schreef Californium het volgende:Top 100 van woensdag 14 mei 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 127 swarmahoer
04. 103 Yashaaaaa
24. 058 PietjePuk007
48. 044 Cocktailprikker
Stelletje spammers jullie
inlognaam enzo werkt nog niet... mn begeleider staat in de filequote:Op donderdag 15 mei 2008 09:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je geen internet via 't bedrijf dan.
Niets boeiends hoor, beetje programmeren, voornamelijk webservices, dus dan is het wel prettig als internet werkt.quote:
valt mee vanuit school moet ik veel doenquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij gaat zo'n relaxte maanden tegemoet hea
Ow ja joh?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:23 schreef swarmahoer het volgende:
hosti er is een nieuwe meet datum bekend
Naja ik nog maar 1 a 2 maandjes hard doorbikkelen en dan vakantiequote:Op donderdag 15 mei 2008 10:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
valt mee vanuit school moet ik veel doen
Ja.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
t zal wel over een huisdier gaan
en wie ben jij ook al weerquote:
gewoon niet werkenquote:Op donderdag 15 mei 2008 17:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gewoon om 2 uur al lekker klaar met wrken
Dat dachten de andere lui die daar aan het werk waren idd welquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:21 schreef LastRequest het volgende:
Thanks Yashaaaaa
Ik blijf nog wel even hangen voor ik besluit weg te rennen of me er compleet in te mengen![]()
Supertje daar had iemand op school het gister over.. Was dat niet iets van kebab?
quote:
quote:
nou stel je nog een keer voorquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:02 schreef LastRequest het volgende:
Vandaar m'n smiley!
Het ging gewoon zo snel!
En ik ken niemand en ik snapte de gesprekken niet en en en![]()
Nee maar ik had het ook druk
Whatever.. geen excuus natuurlijk
ongemanierde stumperquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
leg dan uit wat het wel is rekel..
Jij weet het toch allemaal zo goed ?quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
leg dan uit wat het wel is rekel..
ja er is weer een nieuwequote:Op donderdag 15 mei 2008 18:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat gaan we in deel 100 doen? Fokstokmeet? Als dat ding nog bestaat
Gewoon doen, aanpakken die rekels.. anders walsen ze over je heenquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:45 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik dacht ik zal maar niet meteen bijdehand reageren met de vraag wat het dan wel is
Het spijt me, dan heb ik gister blijkbaar niet goed geluisterd naar degene die het de hele tijd over een supertje had.
Maar voor swarmahoer dan; ik ben een meisje, 22 jaar, en ben 3ejaars Communicatie & Multimedia Design aan de HAN in Arnhem!
ken je jiskefet multilul? was ook zon lange naamquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:45 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik dacht ik zal maar niet meteen bijdehand reageren met de vraag wat het dan wel is
Het spijt me, dan heb ik gister blijkbaar niet goed geluisterd naar degene die het de hele tijd over een supertje had.
Maar voor swarmahoer dan; ik ben een meisje, 22 jaar, en ben 3ejaars Communicatie & Multimedia Design aan de HAN in Arnhem!
Hé, daar zit ik ook. Alleen doe ik dan wel informaticaquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:45 schreef LastRequest het volgende:
over coctail is zoiso makkelijk heen te walsenquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gewoon doen, aanpakken die rekels.. anders walsen ze over je heen
het is dus een grote friet met een frikandel erin, en hier in Nijmegen is het meteen een grote friet speciaal met een frikandel speciaal..
Friet superquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gewoon doen, aanpakken die rekels.. anders walsen ze over je heen
het is dus een grote friet met een frikandel erin, en hier in Nijmegen is het meteen een grote friet speciaal met een frikandel speciaal..
dicht bij allroundquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:52 schreef LastRequest het volgende:
Aaahh dankje Yasha, nu herinner ik me ook de discussie weer...
De ene zei dat het iets van kebab was, de ander had het over friet en frikadellen
Ongelofelijk interessant natuurlijk, vandaar dat ik het goed onthouden heb!
En nu heb ik een hele domme vraag waarschijnlijk: ik moet vanavond waarschijnlijk naar Café Piecken. Op de site wordt me ongeveer duidelijk dat het op de HAN campus is.. Waar is die ongeveer? Heeft iemand een gemakkelijke uitleg?Het Gymnasion weet ik wel.. is het daar een beetje in de buurt?
Jazekerrrr.. maar dat zei ik een maandje ofzo geleden ook.. vandaar dequote:Op donderdag 15 mei 2008 18:52 schreef swarmahoer het volgende:
LR ben je van plan hier vaker te gaan posten ?
quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:54 schreef swarmahoer het volgende:
vanaf t gymnasion naar de stad fietsen.. en als je bij de bowlingbaan bent ben je al te ver het is rechts ergens...
ik doe iig een pogingquote:
Kaartjequote:Op donderdag 15 mei 2008 18:52 schreef LastRequest het volgende:
Aaahh dankje Yasha, nu herinner ik me ook de discussie weer...
De ene zei dat het iets van kebab was, de ander had het over friet en frikadellen
Ongelofelijk interessant natuurlijk, vandaar dat ik het goed onthouden heb!
En nu heb ik een hele domme vraag waarschijnlijk: ik moet vanavond waarschijnlijk naar Café Piecken. Op de site wordt me ongeveer duidelijk dat het op de HAN campus is.. Waar is die ongeveer? Heeft iemand een gemakkelijke uitleg?Het Gymnasion weet ik wel.. is het daar een beetje in de buurt?
de meet is binnenkortquote:Op donderdag 15 mei 2008 18:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jazekerrrr.. maar dat zei ik een maandje ofzo geleden ook.. vandaar debij m'n Hoi-post
ja die gaan we komende meet natspuiten met waterpistolenquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:03 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga volhouden! Ik moet alleen ff sneller een tvp plaatsen in nieuwe topics, anders denk ik er niet altijd aan of dan ben ik te laat en heb ik geen zin om alles bij te lezen als ik het toch niet snap. (Wat een zin)
Zijn er geen foto's van vorige keer? Ik heb wel de verhalen gelezen geloof ik! Er was toch ook één iemand sneaky?
Dat was de vorige keer, toen was californium komen glurenquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:03 schreef LastRequest het volgende:
Ik ga volhouden! Ik moet alleen ff sneller een tvp plaatsen in nieuwe topics, anders denk ik er niet altijd aan of dan ben ik te laat en heb ik geen zin om alles bij te lezen als ik het toch niet snap. (Wat een zin)
Zijn er geen foto's van vorige keer? Ik heb wel de verhalen gelezen geloof ik! Er was toch ook één iemand sneaky?
Nee, ik ben er perintent tegen om moeilijke woorden, komma's, hoofdletters en punten te gebruiken op een internetforum.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Swarma ben jij eigenlijk dyslectisch?
niet lullig bedoeld voor de rest
de tijd vliegtquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat was de vorige keer, toen was californium komen glurenen op deze meet zijn geen foto's gemaakt..
En volgens mij was het wel iets langer dan een maand hoor swarma.. post al vanaf maart
Mjah maar ik vind het zo grappig dat je consequent coctail schrijft ipv cocktail.. en meerdere woorden..quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Nee, ik ben er perintent tegen om moeilijke woorden, komma's, hoofdletters en punten te gebruiken op een internetforum.
je kan er gewoon niet mee omgaan en probeert je eigen tekortkomingen te reflecteren op.. bla bla blaquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mjah maar ik vind het zo grappig dat je consequent coctail schrijft ipv cocktail.. en meerdere woorden..
en als je dan dyslectisch bent mag ik je er niet mee pesten van mezelf.. maar nu wel
ja klopt k weet nog steeds niet wat nu de goede isquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
nou zoiso en voor de rest geen H_M acties ik ga niet al je post naspitten
Cageon rijdt motor en doet informatica bij ica, maar hij is niet erg vrouwelijkquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:22 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik zie het nu in de OP, Informatica aan de RU.. Vreemd verhaal dan van diegene bij mij op school hehe.
Ik wil eigenlijk welquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:25 schreef Aibmi het volgende:
Gaat iemand nog naar de jeugd van tegenwoordig volgende week donderdag?![]()
Heb gisteren nog een kaartje gekocht, kan gewoon via de doornroosje site! Kun je een barcode afdrukken en daarmee naar binnenquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk welmaar zal vast wel al uitverkocht zijn..
staat nu dat het uitverkocht isquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:27 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Heb gisteren nog een kaartje gekocht, kan gewoon via de doornroosje site! Kun je een barcode afdrukken en daarmee naar binnen
dalik ff hyves doorspitten dan maarquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ow, LR is een vrouwtje* Past postgewoonte aan *
Je had toch eerst wel een fobo? Mja foto's worden niet op prijs gesteld door menig FC Nijmegen fokkerDus heb ik ze weer verwijderd na de meet. Niet dat er iets duidelijk te zien was ofzo
Ik? Ik heb volgens mij nooit een fobo gehad.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ow, LR is een vrouwtje* Past postgewoonte aan *
Je had toch eerst wel een fobo? Mja foto's worden niet op prijs gesteld door menig FC Nijmegen fokkerDus heb ik ze weer verwijderd na de meet. Niet dat er iets duidelijk te zien was ofzo
hoax, je wil gewoon gtst kijkenquote:
praten in smileys is altijd goedquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:37 schreef LastRequest het volgende:
Natuurlijk heb ik hyves![]()
Maar niet zo'n zin em hier openbaar neer te zetten, niet iedereen hoeft te weten wie ik ben![]()
Iemand van jullie die em wel openbaar maakt dan?![]()
(God ik moet praten in smileys echt afleren)
kan je beter niet doen.. duurt langquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:45 schreef swarmahoer het volgende:
nieuwe tt: Nijmegen #96 waar we mikkie ingeruild hebben voor LastRequest en wachten op de OP
En nog deel uitmaken van een studievereniging die een vlag van Che aan de muur heeft hangen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:22 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik zie het nu in de OP, Informatica aan de RU.
en wie ben jij dan weerquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:52 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
En nog deel uitmaken van een studievereniging die een vlag van Che aan de muur heeft hangen.
Doe er maar lacherig over het is schandalig ... ik was bijna van plan om mezelf uit te gaan schrijven.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:08 schreef swarmahoer het volgende:
n foto van je moeder terwijl ze anaal vernederd word door 7 eskimo's met aids
;'(
meetquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:10 schreef swarmahoer het volgende:
nieuwe topicnee geen rickroll
Nijmegen #96 waar mikkie is ingeruild voor LastRequest
ik ben ff naar de stad tot zo
Pauper.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:07 schreef -MyLove- het volgende:
[ afbeelding ]
Whats next een foto van stalin.
Ik denk dat we volgende week hitler er tegen aanhangenquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:10 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Doe er maar lacherig over het is schandalig ... ik was bijna van plan om mezelf uit te gaan schrijven.
Inderdaad pauper ... en dat nog op een katholieke uni.quote:
Kijk eens naar de achtergrond ... een groen gebouw kan maar een gebouw zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar even serieus.. Waar hing dat ding dan? en hoe groot was het dan?
Hij is groot genoeg om me er aan te ergeren.quote:
Jah maar dat doe je sowieso al snel volgens mij?quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:25 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Hij is groot genoeg om me er aan te ergeren.
Jah dat dacht ik ook altijd, tot ik laatst hoorde dat het echt gewoon een nare vent was die gewoon van moorden hield enzo.. heb op school altijd een heel ander beeld van hem meegekregen bij levensbeschouwing toen enzo..quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:29 schreef Dupje het volgende:
Ik vind Che helemaal niet zo erg eigenlijk
Nee, hoor. Kan ik alleen slecht tegen de verheerlijking van Che.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah maar dat doe je sowieso al snel volgens mij?
presentquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:36 schreef swarmahoer het volgende:
pietje zal dalijk wel online komen... hij moet immers t nieuwe topic openen
Naja dat is idd zo. Maar het is ook zo dat hij voor het "armere" volk op kwam. Weliswaar op een verkeerde manier (door te moorden enz), maar hij deed er iig iets aan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah dat dacht ik ook altijd, tot ik laatst hoorde dat het echt gewoon een nare vent was die gewoon van moorden hield enzo.. heb op school altijd een heel ander beeld van hem meegekregen bij levensbeschouwing toen enzo..
Dat zeg ik! Ik sta in de TT!quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
TT-mentioning? De nieuwe is er al
Nijmegen #96 waar mikkie is ingeruild voor LastRequest
Met een verneukeratieve OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |