mij lukt t wel hoorquote:Op zondag 4 mei 2008 13:52 schreef morgane het volgende:
Ik ben met een aankomrace bezig, maar dat blijkt toch een stuk lastiger![]()
alhoewel ik t liever niet wilquote:
afvallen heeft niets met lengte, maar met het doorbreken van de luiheid te makenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
maar jij bent ook niet zo groot dus ja...
pietje maak jij n tegeltjequote:Op zondag 4 mei 2008 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
afvallen heeft niets met lengte, maar met het doorbreken van de luiheid te maken
Ik heb nog wel enige reservequote:Op zondag 4 mei 2008 13:52 schreef morgane het volgende:
Ik ben met een aankomrace bezig, maar dat blijkt toch een stuk lastiger![]()
spamquote:
mits veul bier ben ik er ookquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:40 schreef swarmahoer het volgende:
nah we kunnen de overige 2 bladzijdes vrijhouden om te discussieren over wat het wordde poolparty bij dupje ?
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Niet dat ik weet...
Misschien kunnen we een verkapte meet houden langs waalstrand ?:')
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Niet dat ik weet...
Misschien kunnen we een verkapte meet houden in het Goffertpark?:')
sssssttt...Nou weet iedereen mijn duivels plannetjequote:Op maandag 12 mei 2008 16:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
zodat je ons vanachter een boom kan begluren
Wil je daarmee de "gewone" meet afblazen, of is 't een gratis mededeling / service van swarmahoerquote:
nouja dat kan de volgende meet toch wel zijn of wilde je er tussen nog iets doen ?quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wil je daarmee de "gewone" meet afblazen, of is 't een gratis mededeling / service van swarmahoer?
Het is al 14 mei hequote:Op woensdag 14 mei 2008 21:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah das wel weer erg kansloos dicht op 5 juli..
Zit zelf dan eerder aan begin juni te denken..
Je vergat mijquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:09 schreef Californium het volgende:
Komers:
- swarmahoer
- Yashi
- PietjePuk007
- Cocktailprikker
Misschieners:
-
Niet-komers:
-
Gluurders
-Cali(ik ben uitgenodigd door yashaaa om te komen gluren
![]()
quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:11 schreef swarmahoer het volgende:
iedereen waterpistool mee voor gluurders
eigen risico hequote:
groeten aan rutgerquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:03 schreef morgane het volgende:
Helaas, zit dan ergens in Breda voor een wedstrijd met mn koor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |