Briljant ja. Eerst het juichen waarbij ze er maar vijf om gooide ofzo... en vervolgens dat schreeuwen "KOM OP KOM OP JE KUNT HET JAAAAA GOOI DIE STRIKE"... ik heb niet vaak een bal zo direct richting goot zien gaanquote:Op zondag 4 mei 2008 12:18 schreef swarmahoer het volgende:
ik vond mikkies actie met het aanmoedigen van moblo ook erg mooien ze gooide er nog mis door ook
vond je, ja ?quote:Op zondag 4 mei 2008 12:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik snap er nog steeds niks van.. Mijn bowlskills zijn echt om te huilen maar gister ging het op de een of andere manier wel
Mijn eerste worp van de avond was een dikke failquote:Op zondag 4 mei 2008 12:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mijn eerste worp van de avond was het beste, daarna ging alles bergafwaarts
niet alleen de eerstequote:Op zondag 4 mei 2008 12:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mijn eerste worp van de avond was een dikke fail.
Ongeveer tot worp nummer 5, daarna stormde je mij voorbij alsof je Mikkie was.quote:Op zondag 4 mei 2008 12:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mijn eerste worp van de avond was een dikke fail.
Af en toe even orde op zaken stellenquote:Op zondag 4 mei 2008 12:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ongeveer tot worp nummer 5, daarna stormde je mij voorbij alsof je Mikkie was.
ow wacht,
OOOWquote:Op zondag 4 mei 2008 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik stem voor een park-hang-met-zelf-meegebrachte-drank-meet
quote:Op zondag 4 mei 2008 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
respectquote:Op zondag 4 mei 2008 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
ja, nee, dan fiets ik wel terug naar Arnhem
Oja, jij wil niet stappen hè?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op zondag 4 mei 2008 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
ja, nee, dan fiets ik wel terug naar Arnhem
quote:
Wie heeft er de grootste kamer?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het nadeel van zo'n parkmeet () is wel dat 't bij slecht weer niet door kan gaan, of je moet ff een locatie regelen waar je je met je eigen drank kan bezatten
.
@ dupjequote:Op zondag 4 mei 2008 13:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het nadeel van zo'n parkmeet () is wel dat 't bij slecht weer niet door kan gaan, of je moet ff een locatie regelen waar je je met je eigen drank kan bezatten
.
denk aan je zwaailcht als je achteruit looptquote:Op zondag 4 mei 2008 13:34 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Ik ga mezelf dadelijk ook mooi ergens op een terras parkeren.
ja heb je er al een bedacht ?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:34 schreef Coiler het volgende:
Oh ja kut, ik moest een nieuwe locatie bedenken van Swarma
bbqmeet bij dupje zat er zoiso toch al in vd zomer ?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:44 schreef morgane het volgende:
Heeft er iemand een bbq?
ja gisteravond hadden we best hier kunnen meetenquote:Op zondag 4 mei 2008 13:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wie heeft er de grootste kamer?
De ouders van swarma
quote:Op zondag 4 mei 2008 13:44 schreef swarmahoer het volgende:
bbqmeet bij dupje zat er zoiso toch al in vd zomer ?
jij moet afvallen bedoel jequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |