sorryquote:
why...quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:48 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zie dubbel?
we kunnen altijd nog gaan natuurlijkquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jij wilde niet
En ik was even snel boodschapjes doen
Ja ik weetquote:
vervang de op maar met dat dingquote:
waar baseer je dat op ?quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misstique heeft echt niks te doen of wel
Zegt er eentje watquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misstique heeft echt niks te doen of wel
nu je het er over hebt.. ik had wat last met etenquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens, iemand een stuk van zen kaak kwijt? Ik vond vandaag op het dak in Rotterdam een kwart van een kaak!!
Ze is er altijd binnen 10min bijquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:01 schreef swarmahoer het volgende:
waar baseer je dat op ?
verklaar u nader meneer bredaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Ah mooiquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:38 schreef Brammie1 het volgende:
beter, vandaag zijn z'n hechtingen en het gips om z'n been weggehaald. Ik denk dat hij volgende week overgeplaatst mag worden naar een revalidatiecentrum, waar hij dan zo'n 6 weken zal verblijven.
Tsja, nog niksquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:39 schreef swarmahoer het volgende:
hoe zit t met de komende meet ?
juli pas dacht ik..quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:44 schreef swarmahoer het volgende:
wanneer was dupjes feestje.. en hoe serieus is het dat we daar konden meeten
de 3 b'squote:Op woensdag 14 mei 2008 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tsja, nog niks, roep maar wat en wanneer enzo
.
5 juli! Een zaterdag.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:44 schreef swarmahoer het volgende:
wanneer was dupjes feestje.. en hoe serieus is het dat we daar konden meeten
Er is wel 12,50 entree, en dan gratis zuipen.quote:
bbq bier en borstenquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bowlen bier en?
En dan is er meer dan alleen bier?quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
Er is wel 12,50 entree, en dan gratis zuipen.
Woensdag gaan we rond de tafel voor de voorbereidingen.
Bier zuipen krengquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan is er meer dan alleen bier?
Hooguit 12 man denk ikquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:48 schreef swarmahoer het volgende:
een zwembad
maar dupje is t geen probleem als we komen ?
Meatspinquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
omg, spin me round (mix) van gigi d'agostino komt voorbij op m'n playlist, dat nummer kan ik dus nooit meer normaal luisteren he
hahahaquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
verklaar u nader meneer bredahttp://www.rtl.nl/(/actue(...)_koorts_nijmegen.xmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ja ik kwam niet om de boel op te naaien.... al is t mooi meegenomen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:06 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Helaas niet
En helaas voor jou gaat NEC zondag Europa in
Ach je weet zelf ook wel dat NEC de laatste tijd onverslaanbaar isquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:08 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ja ik kwam niet om de boel op te naaien.... al is t mooi meegenomen.
Naja, als jullie geen rotzooi trappen enzo niet. Want anders heb ik ook een probleemquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:48 schreef swarmahoer het volgende:
een zwembad
maar dupje is t geen probleem als we komen ?
Sja lekker belangrijk, doe maar onverslaanbaar tegen gotenborg.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:12 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ach je weet zelf ook wel dat NEC de laatste tijd onverslaanbaar is
nah dat is nog niet eerder gebeurt en martin komt niet mee dus tjaquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:17 schreef Dupje het volgende:
[..]
Naja, als jullie geen rotzooi trappen enzo niet. Want anders heb ik ook een probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |