5 juli! Een zaterdag.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:44 schreef swarmahoer het volgende:
wanneer was dupjes feestje.. en hoe serieus is het dat we daar konden meeten
Er is wel 12,50 entree, en dan gratis zuipen.quote:
bbq bier en borstenquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bowlen bier en?
En dan is er meer dan alleen bier?quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
Er is wel 12,50 entree, en dan gratis zuipen.
Woensdag gaan we rond de tafel voor de voorbereidingen.
Bier zuipen krengquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan is er meer dan alleen bier?
Hooguit 12 man denk ikquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:48 schreef swarmahoer het volgende:
een zwembad
maar dupje is t geen probleem als we komen ?
Meatspinquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
omg, spin me round (mix) van gigi d'agostino komt voorbij op m'n playlist, dat nummer kan ik dus nooit meer normaal luisteren he
hahahaquote:
quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
verklaar u nader meneer bredahttp://www.rtl.nl/(/actue(...)_koorts_nijmegen.xmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ja ik kwam niet om de boel op te naaien.... al is t mooi meegenomen.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:06 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Helaas niet
En helaas voor jou gaat NEC zondag Europa in
Ach je weet zelf ook wel dat NEC de laatste tijd onverslaanbaar isquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:08 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ja ik kwam niet om de boel op te naaien.... al is t mooi meegenomen.
Naja, als jullie geen rotzooi trappen enzo niet. Want anders heb ik ook een probleemquote:Op woensdag 14 mei 2008 20:48 schreef swarmahoer het volgende:
een zwembad
maar dupje is t geen probleem als we komen ?
Sja lekker belangrijk, doe maar onverslaanbaar tegen gotenborg.quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:12 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ach je weet zelf ook wel dat NEC de laatste tijd onverslaanbaar is
nah dat is nog niet eerder gebeurt en martin komt niet mee dus tjaquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:17 schreef Dupje het volgende:
[..]
Naja, als jullie geen rotzooi trappen enzo niet. Want anders heb ik ook een probleem
en er zijn geen bowlingballen dus morgane kan door met de strandballenquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah we zijn niet echt het rotzooi traptypegroepje lijkt me
Over het onweer?quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:20 schreef Dupje het volgende:
Whahaha ja idd, ik zei t ook precies tegelijk op msn tegen vriendinnetje die in de stad woont
Ik heb er maar eentje gehoord in totaal eigenlijk...quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Over het onweer?
Mjah het rommelt meer aan jullie kant volgens mijnet pas 2e flits en 2e donder hoor
Zo beter dan?quote:
ik doelde eigelijk op yasha die vergeet dat altijdquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:31 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik heb er maar eentje gehoord in totaal eigenlijk...
[..]
Zo beter dan?
Ik ga bedje in, even goed bijslapen... Truste!
Ohquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik doelde eigelijk op yasha die vergeet dat altijd
welterusten
Omdat het vaak zo rustig is dat het niet nodig isquote:Op woensdag 14 mei 2008 21:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik doelde eigelijk op yasha die vergeet dat altijd
welterusten
quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Omdat het vaak zo rustig is dat het niet nodig is
Kleine meisjes....quote:Op woensdag 14 mei 2008 21:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
hehehe zit ik uit verveling een bloemmetje op men buik te tekenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |