Inderdaad pauper ... en dat nog op een katholieke uni.quote:
Kijk eens naar de achtergrond ... een groen gebouw kan maar een gebouw zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar even serieus.. Waar hing dat ding dan? en hoe groot was het dan?
Hij is groot genoeg om me er aan te ergeren.quote:
Jah maar dat doe je sowieso al snel volgens mij?quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:25 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Hij is groot genoeg om me er aan te ergeren.
Jah dat dacht ik ook altijd, tot ik laatst hoorde dat het echt gewoon een nare vent was die gewoon van moorden hield enzo.. heb op school altijd een heel ander beeld van hem meegekregen bij levensbeschouwing toen enzo..quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:29 schreef Dupje het volgende:
Ik vind Che helemaal niet zo erg eigenlijk
Nee, hoor. Kan ik alleen slecht tegen de verheerlijking van Che.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah maar dat doe je sowieso al snel volgens mij?
presentquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:36 schreef swarmahoer het volgende:
pietje zal dalijk wel online komen... hij moet immers t nieuwe topic openen
Naja dat is idd zo. Maar het is ook zo dat hij voor het "armere" volk op kwam. Weliswaar op een verkeerde manier (door te moorden enz), maar hij deed er iig iets aan.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jah dat dacht ik ook altijd, tot ik laatst hoorde dat het echt gewoon een nare vent was die gewoon van moorden hield enzo.. heb op school altijd een heel ander beeld van hem meegekregen bij levensbeschouwing toen enzo..
Dat zeg ik! Ik sta in de TT!quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
TT-mentioning? De nieuwe is er al
Nijmegen #96 waar mikkie is ingeruild voor LastRequest
Met een verneukeratieve OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |