hoax, je wil gewoon gtst kijkenquote:
praten in smileys is altijd goedquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:37 schreef LastRequest het volgende:
Natuurlijk heb ik hyves![]()
Maar niet zo'n zin em hier openbaar neer te zetten, niet iedereen hoeft te weten wie ik ben![]()
Iemand van jullie die em wel openbaar maakt dan?![]()
(God ik moet praten in smileys echt afleren)
kan je beter niet doen.. duurt langquote:
quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:45 schreef swarmahoer het volgende:
nieuwe tt: Nijmegen #96 waar we mikkie ingeruild hebben voor LastRequest en wachten op de OP
En nog deel uitmaken van een studievereniging die een vlag van Che aan de muur heeft hangen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:22 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik zie het nu in de OP, Informatica aan de RU.
en wie ben jij dan weerquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:52 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
En nog deel uitmaken van een studievereniging die een vlag van Che aan de muur heeft hangen.
Doe er maar lacherig over het is schandalig ... ik was bijna van plan om mezelf uit te gaan schrijven.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:08 schreef swarmahoer het volgende:
n foto van je moeder terwijl ze anaal vernederd word door 7 eskimo's met aids
;'(
meetquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:10 schreef swarmahoer het volgende:
nieuwe topicnee geen rickroll
Nijmegen #96 waar mikkie is ingeruild voor LastRequest
ik ben ff naar de stad tot zo
Pauper.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:07 schreef -MyLove- het volgende:
[ afbeelding ]
Whats next een foto van stalin.
Ik denk dat we volgende week hitler er tegen aanhangenquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:10 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Doe er maar lacherig over het is schandalig ... ik was bijna van plan om mezelf uit te gaan schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |