Cageon rijdt motor en doet informatica bij ica, maar hij is niet erg vrouwelijkquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:22 schreef LastRequest het volgende:
Ja ik zie het nu in de OP, Informatica aan de RU.. Vreemd verhaal dan van diegene bij mij op school hehe.
Ik wil eigenlijk welquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:25 schreef Aibmi het volgende:
Gaat iemand nog naar de jeugd van tegenwoordig volgende week donderdag?![]()
Heb gisteren nog een kaartje gekocht, kan gewoon via de doornroosje site! Kun je een barcode afdrukken en daarmee naar binnenquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk welmaar zal vast wel al uitverkocht zijn..
staat nu dat het uitverkocht isquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:27 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Heb gisteren nog een kaartje gekocht, kan gewoon via de doornroosje site! Kun je een barcode afdrukken en daarmee naar binnen
dalik ff hyves doorspitten dan maarquote:Op donderdag 15 mei 2008 19:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ow, LR is een vrouwtje* Past postgewoonte aan *
Je had toch eerst wel een fobo? Mja foto's worden niet op prijs gesteld door menig FC Nijmegen fokkerDus heb ik ze weer verwijderd na de meet. Niet dat er iets duidelijk te zien was ofzo
Ik? Ik heb volgens mij nooit een fobo gehad.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ow, LR is een vrouwtje* Past postgewoonte aan *
Je had toch eerst wel een fobo? Mja foto's worden niet op prijs gesteld door menig FC Nijmegen fokkerDus heb ik ze weer verwijderd na de meet. Niet dat er iets duidelijk te zien was ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |